«Αγαπάμε τον εαυτό μας όπως είναι!» - Το δυνατό μήνυμα αυτοπεποίθησης του Dove σε influencers & social media

Πόσο edited είναι τα πρότυπα ομορφιάς σήμερα?

Πόσο «επεξεργασμένες» είναι οι εικόνες στα social media; Πόσο φυσικά είναι τα πρότυπα ομορφιάς γύρω μας; Τολμάμε να προβληθούμε και να ζήσουμε χωρίς... φίλτρα;

Ίσως ήρθε η στιγμή να παρατηρήσουμε καλύτερα, να αφήσουμε στην άκρη το κυνήγι της τελειότητας και να αγκαλιάσουμε την αλήθεια στον καθρέφτη, αλλά και την κάμερά μας! Η νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης του Dove γύρω από το «λεπτό» αυτό ζήτημα είναι γεγονός κι έρχεται να στείλει το πιο δυνατό και ζωντανό μήνυμα στους influencers των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, που ακολουθούμε και θαυμάζουμε. Τους καλεί να γνωστοποιούν την ύπαρξη και χρήση φίλτρων στην προβολή τους, τα video και τις εικόνες τους.

Όμως, πόσο «επικίνδυνα» θεωρούνται τα φίλτρα; Τι αντίκτυπο έχουν στην αυτοπεποίθηση και τις προσωπικές επιλογές και τέλος, ποιες ηλικίες επηρεάζουν περισσότερο; Όλοι έχουμε διαπιστώσει χρήση φίλτρων, ακόμη και εξαιρετικά ανεπαίσθητων, στην επεξεργασία video και φωτογραφιών. Ίσως αυτά να είναι και τα πιο «ύπουλα». Δεν αλλοιώνουν εντελώς την πραγματική όψη, αλλά ραφινάρουν απαλά το τελικό αποτέλεσμα, το οποίο είναι και αψεγάδιαστο. Μα, δεν υπάρχει αψεγάδιαστο! Εύκολα παραπλανούνται όλες οι ηλικίες, αλλά το κυρίως θέμα εμφανίζεται στους νεότερους. Το αποτέλεσμα είναι να βιώνουν πίεση και να φθίνει η αυτοπεποίθησή τους, μιας και δεν μπορούν να αγγίξουν την τελειότητα των προτύπων τους.

Dear Influencers, η ομορφιά δεν έχει κανόνες!

To Dove, πάντα πιστός υποστηρικτής της πραγματικής ομορφιάς που δεν υπακούει σε στερεότυπα, απευθύνει έκκληση στους influencers να συμμετέχουν στην προσπάθεια για ανάδειξη της αλήθειας και απομυθοποίηση των καταπιεστικών κανόνων. Και αυτή η πρωτοβουλία, αυτή η έμπνευση-δώρο προς τις νεότερες γενιές αποδεικνύεται πιο επίκαιρη από ποτέ!

Και σε αυτόν τον αγώνα αποδοχής ενός ευρύτερου ορισμού της ομορφιάς, το Dove σε καλεί να συμμετέχεις ενεργά εδώ με την υπογραφή σου. Το Dove ζητάει οι κανόνες της διαφήμισης να τροποποιηθούν και οι influencers να δηλώνουν υποχρεωτικά κάθε φορά που ανεβάζουν διαφηµιστικά post
µε επεξεργασµένες εικόνες.

Θυμήσου! Η ομορφιά έχει πολλές εκδοχές. Τις σεβόμαστε και τις αποδεχόμαστε όλες. Γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά και να αγκαλιάσουμε την πραγματικότητα, μακριά από κάθετι επίπλαστο.

#Dove #DearInfluencers

Δες περισσότερα στη σελίδα στο Facebook , και στο Youtube

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Dove INFLUENCER influencers κοινό ομορφιά φίλτρα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ