31χρονη διαιτολόγος απέκτησε το σώμα των ονείρων της τρώγοντας περισσότερο -4 τρόποι για να χάσετε βάρος χωρίς να πεινάσετε | ΖΩΗ | iefimerida.gr

31χρονη διαιτολόγος απέκτησε το σώμα των ονείρων της τρώγοντας περισσότερο -4 τρόποι για να χάσετε βάρος χωρίς να πεινάσετε

Η διαιτολόγος Λίαν Γουόρντ
Η διαιτολόγος Λίαν Γουόρντ / Φωτογραφία: the_fitness_dietitian / Instagram
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μια 31χρονη διαιτολόγος που έχει καλύτερο σώμα από όταν ήταν 20 ετών, αποκάλυψε 4 απλούς τρόπους για να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας και να χάσετε βάρος, χωρίς να χρειάζεται να λιμοκτονήσετε.

Η Λίαν Γουόρντ από το Μπρίσμπεϊν της Αυστραλίας κατάφερε να αποκτήσει το σώμα των ονείρων της τρώγοντας περισσότερα, και «ακούγοντας το σώμα της» όταν έρχεται η ώρα να ασκηθεί. Τώρα, η Λίαν ενθαρρύνει κι άλλους να κάνουν το ίδιο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με τη νεαρή γυναίκα, το να μισείς το σώμα σου δεν έχει νόημα και δεν θα φέρει ποτέ αποτελέσματα, όπως ούτε το να κόψεις τα αγαπημένα σου τρόφιμα.

«Αν θέλετε να χάσετε σωστά το λίπος, πρέπει πρώτα να θεραπεύσετε τη σχέση σας με το φαγητό», είπε. «Η αλλαγή απαιτεί χρόνο, αλλά υπόσχομαι ότι αξίζει».

Όσον αφορά την ενίσχυση του μεταβολισμού σας για να αδυνατίσετε, η διαιτολόγος συνιστά να λαμβάνετε πρωτεΐνη με κάθε γεύμα, να σηκώνετε βαριά βάρη, να κοιμάστε καλά κάθε βράδυ και να αποφεύγετε να ζείτε τρώγοντας λίγες θερμίδες.

«Το να κάνετε έντονη δίαιτα επιβραδύνει τον μεταβολικό ρυθμό σας και ο μόνος τρόπος για να τον ενισχύσετε είναι να βγείτε από αυτό και να τρώτε περισσότερα», είπε η Λίαν στο TikTok.

Επίσης, σύμφωνα με τη διαιτολόγο, πρέπει να κοιμάστε κάπου μεταξύ επτά και εννέα ωρών. Όμως, το πιο σημαντικό από αυτό είναι ότι θα πρέπει να εστιάσετε στην ποιότητα του ύπνου σας, που σημαίνει ότι πρέπει να περιορίσετε το μπλε φως (δηλαδή να μη βλέπετε κινητό, τάμπλετ ή λάπτοπ) πριν πάτε για ύπνο, να αποφεύγετε το αλκοόλ πριν κοιμηθείτε και να βεβαιωθείτε ότι έχει περάσει λίγη ώρα μεταξύ του δείπνου σας και του ύπνου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Λίαν αποκάλυψε ότι με την καλύτερη κατανόηση του μεταβολισμού μας μπορούμε να αποκτήσουμε το σώμα που ονειρευόμαστε.

«Η μεταβολική υγεία είναι τόσο σημαντική», κατέληξε. «Όταν τρώτε καλά, ασκείστε τακτικά και κοιμάστε καλά, ο μεταβολικός σας ρυθμός θα πρέπει να είναι καλός. «Το χειρότερο πράγμα που μπορείς να κάνεις είναι να κάνεις δίαιτα για μεγάλα χρονικά διαστήματα».

Χιλιάδες άνθρωποι που είδαν το βίντεο της Λίαν είπαν ότι θα χρησιμοποιούσαν τις συμβουλές της για να βελτιώσουν τον μεταβολισμό τους και να χάσουν περιττά κιλά. Κάποιοι είπαν ότι θα σταματήσουν να κάνουν δίαιτα και θα δώσουν προτεραιότητα στην κατανάλωση περισσότερων και καλύτερων τροφίμων.

Προηγουμένως, η Λίαν μοιράστηκε μια τυπική μέρα σχετικά με το τι τρώει. Τα πιάτα της περιλαμβάνουν πολλά φρέσκα υγιεινά τρόφιμα και λιχουδιές.
Για το πρώτο γεύμα της ημέρας, η Λίαν θα απολαύσει ελληνικό γιαούρτι με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες με «δημητριακά ολικής αλέσεως και φρέσκα μούρα». Θα το ολοκληρώσει με λίγους ξηρούς καρπούς και σπόρους και πράσινο τσάι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για το δεύτερο γεύμα της ημέρας, η κλινική και αθλητική διαιτολόγος είπε χαρακτηριστικά ότι θα έχει «βραστό αυγό και μπανάνα με καφέ».

Το μεσημεριανό γεύμα -ή το τρίτο γεύμα της ημέρας για τη Λίαν- είναι ένα τυλιχτό με υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες, με τόνο, τυρί, τριμμένο καρότο, μαρούλι και ντομάτα. Και πάλι, θα απολαύσει τσάι με αυτό, χωρίς ζάχαρη.

Το απόγευμα θα φάει άλλη μία μερίδα ελληνικού γιαουρτιού υψηλής πρωτεΐνης με δύο κουταλιές της σούπας σπιτικό granola (που περιλαμβάνει ξηρούς καρπούς, σπόρους και αποξηραμένα κράνμπερι).

Το βραδινό γεύμα αποτελείται συνήθως από κάτι σαν «σολομό τεριγιάκι με χόρτα και 100 γραμμάρια καφέ ρύζι με τσάι από βότανα». «Το έκτο γεύμα είναι σπιτικές μπάλες πρωτεΐνης φιστικοβούτυρου», πρόσθεσε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εξηγώντας γιατί τρώει όπως τρώει, η Λίαν είπε: «Δεν μετράω θερμίδες, ούτε στερώ φαγητά από τον εαυτό μου».

«Αν υπάρχει γιορτή στη δουλειά, τότε φυσικά θα φάω κέικ, αλλά είναι περιστασιακό φαγητό. Όπως και τα πράγματα όπως το αλκοόλ, το takeaway, τα γλυκά και τα τηγανητά τρόφιμα. Εάν κάνετε τη βάση της διατροφής σας να αποτελείται από υγιεινά τρόφιμα, τότε υπάρχει πάντα περιθώριο για λιχουδιές πού και πού».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ διαιτολόγος δίαιτα μεταβολισμός
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ