fbpx Η Burger King δηλώνει πως το μπέργκερ της αξίζει αστέρι Μισελέν -Κι ο γαστρονομικός οδηγός της απαντά | ΖΩΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΖΩΗ
Η ΣΠΑΡΤΑΡΙΣΤΗ ΣΤΙΧΟΜΥΘΙΑ ΣΤΟ FACEBOOK

Η Burger King δηλώνει πως το μπέργκερ της αξίζει αστέρι Μισελέν -Κι ο γαστρονομικός οδηγός της απαντά

Η διαφήμιση των Burger King στο Βέλγιο που ζητά αστέρι Μισελέν για το νέο μπέργκερ της αλυσίδας
01|10|2020 | 22:50
Η διαφήμιση των Burger King στο Βέλγιο που ζητά αστέρι Μισελέν για το νέο μπέργκερ της αλυσίδας

Μπορεί μια διάσημη αλυσίδα fast food να διεκδικήσει με αξιώσεις ένα αστέρι Μισελέν; Οι υπεύθυνοι της Burger King στο Βέλγιο πιστεύουν πως ναι!

Εδώ και κάποιες ημέρες, η νέα διαφημιστική καμπάνια της αλυσίδας για το νέο τους Master Burger διερωτάται: «Δεν αξίζουμε ένα αστέρι (Μισελέν);» πλάι στην εικόνα ενός λαχταριστού μπέργκερ.

Στο πλαίσιο μάλιστα της διαφημιστικής προώθησης σε Λουξεμβούργο και Βέλγιο, η Burger King δημιούργησε μια διαδικτυακή συλλογή υπογραφών για την… αναγραφή του νέου μπέργκερ της εταιρείας στον πιο διάσημο γαστρονομικό κατάλογο του κόσμου.

Η καμπάνια των Burger King σε Βέλγιο και Λουξεμβούργο

Στο κείμενο που συνοδεύει την ηλεκτρονική συλλογή υπογραφών, οι υπεύθυνοι της εταιρείας -όχι, δεν μας έδειξαν αυτή τη φορά τι συμβαίνει σε ένα μπέργκερ μετά από 30 ημέρες- περιγράφουν με τον πιο λαχταριστό τρόπο το νέο τους μπέργκερ.

«Αρχικά το μεθυστικό άρωμα ενός μπέργκερ άνγκους ψημένο τέλεια στα κάρβουνα, μέσα σε ένα ψωμάκι μπριός» σημειώνουν και συνεχίζουν παραθέτοντας τα υπόλοιπα υλικά, όπως «λιωμένο τσένταρ, μαγιονέζα με μουστάρδα και κρεμμύδια, τραγανό μπέικον, ζουμερή ντομάτα, τραγανή ρόκα».

Στη διαδικτυακή κινητοποίηση, που λειτουργεί φυσικά ως εξαιρετικά ευφυής διαφήμιση για τα burger king, το κείμενο διαπιστώνει, απευθυνόμενο στους ειδικούς του καταλόγου Μισελέν.

«Αν από το 1954 δεν είχατε ακόμη την ευκαιρία να δοκιμάσετε ένα μεγάλο Burger King, θα βρείτε όλη μας την προσωπικότητα σε αυτό το Master Burger. Και επιπλέον, υπάρχουν πολλά εστιατόρια στο κόκκινο βιβλίο σας που να προτείνουν κάτι τόσο ξεχωριστό, έτοιμο σε μόλις 5 λεπτά και όλα αυτά εγγυημένα χωρίς κράτηση 3 μήνες νωρίτερα;»

Η αναπάντεχη απάντηση του οδηγού Μισελέν

Εκείνο που ενδεχομένως δεν ανέμεναν στην Burger King Βελγίου ήταν πως θα λάμβαναν απάντηση από τους διαχειριστές του οδηγού Μισελέν. Ο διαχειριστής του επίσημου λογαριασμού του οδηγού στο Facebook, βρήκε την αντίστοιχη ανάρτηση των Burger King και απάντησε.

Avec notre Master Angus, on a visé très haut sur la qualité. Maintenant on tente notre chance pour entrer dans le Guide Michelin. Aidez-nous à obtenir notre étoile en signant ici 👉http://chng.it/8HGZ4cq5rd

Posted by Burger King Luxembourg on Wednesday, September 23, 2020

«Ποιος είπε πως χρειαζόμαστε ασημένια μαχαιροπίρουνα; Έτοιμοι για δοκιμή και αξιολόγηση από έναν ειδικό του οδηγού Μισελέν;» γράφει και σημειώνει τις παραμέτρους που ορίζουν αν ένα πιάτο μπορεί να μπει στον κατάλογο Μισελέν. Ποιότητα υλικών, διαχείριση μαγειρικής τεχνικής, αρμονία γεύσεων, προσωπικότητα του σεφ, περιοδικότητα του πιάτου στον χρόνο και στο μενού.

«Ραντεβού την 1η Νοεμβρίου για να ανακαλύψουμε την επόμενη έκδοση του οδηγού Μισελέν για το Βέλγιο και το Λουξεμβούργο, όπου θα μάθουμε αν το fast-food Burger King αξίζει ένα αστέρι», γράφουν από τον οδηγό χιουμοριστικά. Λέτε να δούμε την… έκπληξη;

Η διαφημιστική «ευφυία» των Burger King και το «φτωχό» αστέρι Μισελέν

Δεν είναι η πρώτη φορά που μια διαφημιστική καμπάνια της Burger King κερδίζει τις εντυπώσεις. Πριν από λίγο καιρό και καθώς οι Σουηδοί βρίσκονταν στη μαύρη λίστα όλων των χωρών της Ευρώπης λόγω κορωνοϊού, τα καταστήματα της αλυσίδας στη χώρα καλούσαν του πολίτες να τα επισκεφτούν με το διαβατήριό τους. Οι εργαζόμενοι τα σφράγιζαν και τους έδιναν εκπτώσεις σε έθνικ μπέργκερ από το μενού.

Να σημειωθεί εδώ πάντως πως η τιμή και τα πολυτελή κτίρια δεν είναι προϋπόθεση για τον οδηγό Μισελέν. Το 2016 ο Τσαν Χον Μενγκ από την Σιγκαπούρη είχε κερδίσει ένα αστέρι Μισελέν για το πάμφθηνο πιάτο του, το οποίο δεν ήταν τίποτα παραπάνω από ένα πιάτο με κοτόπουλο, ρύζι και σάλτσα τσίλι. Ένα πιάτο που κόστιζε μόλις 1,2 ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ