Αντικαταστάτριες ηθοποιών αποκαλύπτουν τα μυστικά πίσω από τις σκηνές σεξ -Πώς διαχειρίζονται τη γύμνια | ΖΩΗ | iefimerida.gr

Αντικαταστάτριες ηθοποιών αποκαλύπτουν τα μυστικά πίσω από τις σκηνές σεξ -Πώς διαχειρίζονται τη γύμνια

Η σκηνή που ξεκινούν να βγάζουν τα ρούχα της Λένα Χίντεϊ στο Game of Thrones
Η σκηνή που ξεκινούν να βγάζουν τα ρούχα της Λένα Χίντεϊ στο Game of Thrones / Φωτογραφία: ΗΒΟ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Οι εποχές που οι γυναίκες ηθοποιοί διακινδύνευαν την καριέρα τους αρνούμενες να κάνουν γυμνές σκηνές έχουν πλέον περάσει.

Σήμερα, υπάρχουν οι «συντονιστές της οικειότητας», που χορογραφούν σκηνές σεξ, καθώς και σωσίες που αναλαμβάνουν δράση για δύσκολες σκηνές.

Η 38χρονη Κέρι Πάρκερ από το Norwich, έχει δουλέψει ως ντουμπλέζ, για σταρ όπως η Λιζ Χάρλεϊ και λέει ότι είναι «κολακευτικό» να σε συγκρίνουν με μια όμορφη ηθοποιό με τέλεια σιλουέτα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τολμηρή και θρασεία η Μπίλι Πάιπερ βραβεύτηκε για τον ρόλο της στο Secret Diary Of A Call Girl (Το μυστικό ημερολόγιο ενός κολ γκερλ). Αλλά αν νομίζατε ότι παρακολουθούσατε τη διάσημη ηθοποιό να πρωταγωνιστεί σε μερικές από τις πιο τρελό σκηνές της σειράς, ξανασκεφτείτε το.

Μέχρι τη δεύτερη σεζόν του 2008 της σειράς του ITV, που ακολουθεί την πόρνη Μπελ, η Πάιπερ ήταν έγκυος στην πραγματική ζωή. Στη θέση της ήταν μια 23χρονη κοπέλα από το Σάντερλαντ στον πρώτο της ρόλο ως body double.

«Είχα εγγραφεί σε ένα πρακτορείο για κομπάρσους επειδή ήθελα να πάω σε δραματική σχολή και το πρακτορείο επικοινώνησε μαζί μου για να μου πουν ότι οι μετρήσεις μου ταιριάζουν στις απαιτήσεις για μια δουλειά και θα μπορούσα να στείλω μερικές ακόμη φωτογραφίες για τους σκηνοθέτες του casting», λέει η 36χρονη σήμερα Σόνι Γουίλκισον.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Δεν θυμάμαι να με ρώτησαν αν ένιωθα άνετα με το πλήρες γυμνό – αν το είχα ακούσει αυτό, θα σκεφτόμουν το χειρότερο. Αντίθετα, είπαν ότι ήταν μια πολύ “συγκεκριμένη” δουλειά και αν ήθελα να με προωθήσουν».

Ήταν το γεγονός ότι είχε σπουδάσει χορό και μπορούσε να ακολουθήσει τη σκηνοθετική κίνηση, καθώς και ότι ένιωθε «άνετα» με το σώμα της, που την οδήγησε στο να την συμπεριλάβουν στο καστ για προσομοιωμένες σεξουαλικές σκηνές, λέει.

«Είπα ναι σε αυτό γιατί μπορούσα να καταλάβω από το casting ότι ήταν μια πολύ επαγγελματική παραγωγή, μια μεγάλη παραγωγή, αλλά δεν ξέρω αν μου είπαν πριν πάω στα γυρίσματα ότι θα γίνω “body double”, πιθανώς επειδή υπάρχει πολύ υψηλή ιδιωτικότητα γύρω από αυτούς τους ρόλους».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Όταν το συνειδητοποίησα, σκέφτηκα ότι ήταν ένα τεράστιο κομπλιμέντο, να μοιάζω στην Μπίλι Πάιπερ, και ενθουσιάστηκα, αλλά ήταν νευρικός ενθουσιασμός. Είναι μια παράξενη δουλειά».

Το να σου λένε ότι είσαι η φτυστή εικόνα μιας όμορφης ηθοποιού με τέλεια σιλουέτα και αψεγάδιαστο δέρμα, είναι η «κολακευτική» πλευρά του να δουλεύεις ως λεγόμενο «body double» σε ταινίες και τηλεοπτικούς δέκτες, συμφωνεί η Βρετανίδα body double, Κέρι Πάρκερ.

Το λιγότερο διασκεδαστικό κομμάτι περιλαμβάνει, να κολλάς ταινία σε πολύ οικεία σημεία, να φοράς στρινγκ σε χρώμα του δέρματος όλη μέρα και τίποτα άλλο, ή να βγάζετε εντελώς τα ρούχα σας μπροστά σε δεκάδες άτομα.

«Μερικές γυναίκες είναι πολύ, πολύ γενναίες», λέει η Κέρι, η οποία έχει προσληφθεί ως για να αντικαταστήσει ηθοποιούς τόσο σε σκηνές σεξ, όσο και ως κασκαντέρ για σταρ όπως η Κέιτ Μπλάνσετ, η Μέγκαν Φοξ και η Λιζ Χάρλεϊ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ηθοποιός Λίλι Τζέιμς, «χρησιμοποιεί» την 26χρονη Μαρίσα Χόφμαν για τις πιο ριψοκίνδυνες σκηνές στην επερχόμενη σειρά Pam And Tommy, που έχει να κάνει με τη sex tape της Πάμελα Άντερσον και του Τόμι Λι.

Η Μαρίσα Χόφμαν
Η Μαρίσα Χόφμαν / Φωτογραφία: Instagram

Άλλοι που παραδέχθηκαν ότι τις αντικατέστησαν σε σκηνές, άλλες γυναίκες, είναι η Κίρα Νάιτλι, η οποία επέλεξε τη δική της body double για σεξουαλικές σκηνές στο The Aftermath του 2019. Επίσης, ο γυμνός πισινός που φαίνεται στην ταινία Εξιλέωση του 2007, δεν είναι ο δικός της, αλλά ανήκει σε άλλη γυναίκα.

Μετά την καταδίκη του παραγωγού του Χόλιγουντ Χάρβεϊ Γουάινστιν για βιασμό πέρυσι και το κίνημα #MeToo που έριξε φως στην εκτεταμένη σεξουαλική παρενόχληση στη βιομηχανία του κινηματογράφου, υπήρξαν σημαντικές αλλαγές στις εργασιακές πρακτικές τα τελευταία χρόνια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν και κανένα επιτυχημένο δράμα δεν είναι χωρίς καυτές ερωτικές σκηνές, σειρές όπως οι Normal People, Bridgerton και Σεξουαλική Αγωγή υποτίθεται ότι έχουν μετατρέψει αυτό που κάποτε ήταν μια σκοτεινή, εκμεταλλευτική και περιστασιακά ανησυχητική πλευρά της τηλεοπτικής και κινηματογραφικής βιομηχανίας σε κάτι σαν μορφή τέχνης, με τους «συντονιστές οικειότητας» - επαγγελματίες που χορογραφούν σκηνές σεξ – να εργάζονται για να κάνουν τον ηθοποιό να αισθάνεται άνετα.

Σήμερα, τα σετ είναι συχνά «κλειστά» όταν γυρίζονται σκηνές σεξ, πράγμα που σημαίνει ότι ο αριθμός των ατόμων που επιτρέπονται πίσω από την κάμερα είναι περιορισμένος.

Για τις γυναίκες ηθοποιούς, έχουν περάσει οι εποχές που η άρνησή τους σε γυμνές σκηνές θα μπορούσε να διακινδυνεύσει τις καριέρες τους.

Όταν η Εμίλια Κλαρκ παραδέχτηκε ότι δάκρυσε σε ηλικία 23 ετών πριν από τις «τρομακτικές» γυμνές σκηνές ως βασίλισσα Ντενίρις Ταργκάριεν στο Game Of Thrones, η βιομηχανία κάθισε και άκουσε, αν και απρόθυμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όταν οι γυναίκες ηθοποιοί στράφηκαν στις «σωσίες των σωμάτων τους», αυτές οι γυναίκες είχαν αναμφισβήτητα ακόμη λιγότερο λόγο - νεαρές και αφελείς, μερικές πιέστηκαν να πουν ναι σε απαιτητικές σκηνές.

«Όταν είσαι νέος performer και είναι η πρώτη σου δουλειά σε ένα σετ, θέλεις να ακουστεί η φωνή σου, αλλά θέλεις επίσης να μην είσαι πρόβλημα γιατί θέλεις να σε καλέσουν πίσω», λέει η Σόνι Γουίλκισον.

Όσο για την Κέρι, αποφάσισε να μετακομίσει στο Λος Άντζελες για να δοκιμάσει την τύχη της ως ηθοποιός μετά την απογείωση της καριέρας της στο μόντελινγκ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφού κέρδισε έναν μικρό ρόλο στο The Bourne Ultimatum, έγινε body double για την Τζέσικα Ρέιν στο franchise Robin Hood, που κυκλοφόρησε το 2010.

«Για τις σεξουαλικές σκηνές της πριγκίπισσας Isabel του Gloucester, έπρεπε να ξαπλώσω σε ένα κρεβάτι καλυμμένο με γούνες με το ανδρικό σώμα που είχα γνωρίσει μόλις δέκα λεπτά πριν», λέει. «Ξαφνικά είσαι στο κρεβάτι, αστειεύεσαι ότι η σχέση μας προχωρούσε γρήγορα για ένα πρώτο ραντεβού». Το γύρισμα αυτών των σκηνών βασίζεται σε καλυμμένα με ταινίες ιδιωτικά σημεία, μπεζ εσώρουχα και άλλα «φράγματα», εξηγεί.

«Είχαμε ένα “μαξιλάρι οικειότητας” ανάμεσα στα πιο ιδιωτικά μας μέρη, σε περίπτωση που ο ηθοποιός δεν μπορούσε να ελέγξει τον εαυτό του. Μπορεί να συμβεί, επομένως το μαξιλάρι είναι ένα μπλοκ για άνεση και προσωπικό χώρο».

«Είχαμε ένα «μαξιλάρι οικειότητας» ανάμεσα στα πιο ιδιωτικά μας μέρη, σε περίπτωση που ο ηθοποιός δεν μπορούσε να ελέγξει τον εαυτό του. Μπορεί να συμβεί, επομένως το μαξιλάρι είναι ένα μπλοκ για άνεση και προσωπικό χώρο».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν χρειάστηκε να είναι εντελώς γυμνή στο γύρισμα, αλλά έπρεπε να στείλει πολύ αποκαλυπτικές γυμνές φωτογραφίες πριν από το cast. «Πριν πιάσω τη δουλειά, μου ζήτησαν να στείλω φωτογραφίες από κάθε εκατοστό του σώματός μου στους σκηνοθέτες κάστινγκ - ώμους, πόδια, τα πάντα».

Οι body doubles πρέπει επίσης να προσέχουν το βάρος τους - ένα μεγάλο μέρος της δουλειάς είναι να είναι τόσο λεπτές και σε φόρμα όσο οι ηθοποιοί. Όταν υποδήθηκε τη Λιζ Χάρλεϊ, ως Queen Helena στο The Royals, η Κέρι είπε πως δεν έφαγε τίποτα στα γυρίσματα «γιατί είναι τόσο μικροσκοπική».

Σχετικά με τη λαμπερή πλευρά του θέματος, συχνά οι σωσίες έχουν τα δικά τους τροχόσπιτα και αμείβονται με εκατοντάδες λίρες την ημέρα για σκηνές οικειότητας. Ωστόσο, εξ ορισμού, σπάνια τυγχάνουν δημόσιας αναγνώρισης και αυτό μπορεί ακόμη και να βλάψει τις νέες σταδιοδρομίες.

«Προσέχω το είδος της εικόνας που απεικονίζω γιατί είμαι επίσης ηθοποιός και κασκαντέρ και θα μπορούσε να επηρεάσει το τι άλλο θα επιλεχθώ», λέει η Κέρι. «Με έχουν ρωτήσει αν θα είμαι εντελώς γυμνή και λέω, «όχι αν υπάρχουν έξτρα στο πλατό».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και αν αναρωτιέστε πώς είναι πραγματικά να βρίσκεστε στο κρεβάτι με τον Μπραντ Πιτ ή τον Τζορτζ Κλούνεϊ – που κάποιοι θα μπορούσαν να πουν ότι είναι τα θετικά της δουλειάς – οι αντικαταστάτριες των ηθοποιών δυστυχώς δεν μπορούν να μοιραστούν αυτές τις λεπτομέρειες.

Η Κέρι Πάρκερ
Η Κέρι Πάρκερ / Φωτογραφία: kerriparkerstunts / Instagram

Συχνά απαιτείται να υπογράψουν εκτενείς Συμφωνίες Μη Αποκάλυψης (NDA), οι οποίες τις εμποδίζουν να μιλήσουν για τις εμπειρίες στο γύρισμα.

Δεν είναι εύκολη δουλειά. Μια τυπική μέρα περιλαμβάνει μια έναρξη στις 3 το πρωί για να φτάσει κάποιος σε ένα σετ έξω από το Λονδίνο στις 5 το πρωί για μαλλιά και μακιγιάζ, εξηγεί η Σόνι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Στο Secret Diary Of A Call Girl, όταν ερχόταν η ώρα να γυρίσω, μου έδιναν μια ρόμπα, ερχόταν κάποιος και με έπαιρνε και η σκηνή θα μπλοκαρόταν, έτσι μόνο περίπου 10 ή 15 άτομα την παρακολουθούσαν, αντί για τα 50 άτομα που μπορεί να είναι συνήθως γύρω.

«Ο στόχος είναι να ταιριάξετε τις κινήσεις σας ακριβώς με τις κινήσεις της ηθοποιού [στη σκηνή πριν] ώστε οι παραγωγοί να τις συγχωνεύσουν. Πραγματικά δεν αισθάνεσαι, όταν βγάζεις τη ρόμπα, ότι όλα τα μάτια είναι στραμμένα πάνω σου. Αλλά μετά μπαίνει κάποιος και λέει ότι γυαλίζει, μπορώ να βάλω λίγη πούδρα», λέει και γελάει.

Σύμφωνα με την εμπειρία της, και από άλλες γυναίκες με τις οποίες μίλησε, είναι συχνά ο σωσίας του ανδρικού σώματος - παρά το συνεργείο - που κάνει τις γυναίκες να αισθάνονται πιο άνετα. Η Σόνι, για παράδειγμα, μιλούσε μέσα από τις σκηνές με τον πιο έμπειρο άνδρα ομόλογό της.

Αν και ορισμένα διάσημα πρόσωπα δεν παραδέχονται τη χρήση αντικαταστριών, άλλες ηθοποιοί έχουν ευχαριστήσει δημόσια τις σωσίες τους για τη δουλειά που δεν μπορούσαν να κάνουν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Λένα Χίντεϊ, η οποία έπαιξε τη Σέρσεϊ στο Game Of Thrones, συμφώνησε ότι το να είσαι αντικαταστάτρια δεν είναι ένα «φυσικό πράγμα» για να κάνεις, όταν επαίνεσε ανοιχτά τη Ρεμπέκα Βαν Κλιβ που στάθηκε σε μια μεγάλη σκηνή έξι λεπτών στην πέμπτη σεζόν, στην οποία περπάτησε τελείως γυμνή ανάμεσα σε πλήθη. Ήταν μια σκηνή που χρειάστηκε τρεις μέρες για να γυριστεί.

«Έχω κάνει γυμνό», είπε η Χίντεϊ. «Δεν το αποστρέφομαι… Αλλά ξέρω ότι είμαι πολύ συναισθηματική ηθοποιός… Τα πράγματα με επηρεάζουν πραγματικά. Και η σκέψη να είμαι γυμνή για τρεις μέρες και να προσπαθήσω να συγκρατήσω τη Σέρσεϊ με τον τρόπο που θα ήταν, νομίζω ότι θα ένιωθα πολύ θυμωμένη. Δεν ήθελα να είμαι θυμωμένη. Και η υπέροχη Ρεβέκκα μπόρεσε να συγκρατηθεί και να είναι γυμνή».

Ωστόσο, η σωσίας της «το βρήκε πολύ δύσκολο, προφανώς», πρόσθεσε η διάσημη ηθοποιός.

Η σκηνή που ξεκινούν να βγάζουν τα ρούχα της Λένα Χίντεϊ στο Game of Thrones
Η σκηνή που ξεκινούν να βγάζουν τα ρούχα της Λένα Χίντεϊ στο Game of Thrones / Φωτογραφία: ΗΒΟ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ίδια η Ρεμπέκα το περιέγραψε ως «μια από τις πιο τρομακτικές, πιο υπέροχες, πιο ευχάριστες εμπειρίες που θα μπορούσα να φανταστώ», αλλά παραδέχτηκε ότι έκλαψε από συγκίνηση αφού το παρακολούθησε.

Οι συμφωνίες είναι συχνά τόσο σφιχτά διατυπωμένα, που οι αντικαταστάτες δεν μπορούν ούτε να συζητήσουν τι κάνουν στη δουλειά τους με φίλους. Επιπλέον, η δουλειά τους αυτή, δημιουργεί προβλήματα στις σχέσεις τους.

Οι εμπειρίες της Σόνι Γουίλκισον στα πλατό την ενέπνευσαν να δημιουργήσει μια εταιρεία με την ονομασία Intimask, η οποία ειδικεύεται στα ρούχα σεμνότητας για να κρατά τους ηθοποιούς και τους body doubles τους πιο προστατευμένους στις σεξουαλικές σκηνές.

Από την κυκλοφορία της πέρυσι, οι πωλήσεις έχουν αυξηθεί κατά 170 τοις εκατό και έχουν φορεθεί στην οθόνη σε παραγωγές που γυρίστηκαν από το Netflix, το BBC, το Sky και την Amazon. «Το θέμα είναι να κάνεις μια υπεύθυνη επιλογή», ​​λέει. «Με τα πάντα».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ