«Δεν το ζούμε αυτό!»: Η αντίδραση του επιχειρηματία ρούχων στον οποίο απάντησε ο Μητσοτάκης στο TikTok του - iefimerida.gr

«Δεν το ζούμε αυτό!»: Η αντίδραση του επιχειρηματία ρούχων στον οποίο απάντησε ο Μητσοτάκης στο TikTok του

Κυριάκος Μητσοτάκης και Τεό Μαυρίδης
«Δεν το ζούμε αυτό»: Η αντίδραση της εταιρείας ρουχισμού μετά το TikTok του Κυριάκου Μητσοτάκη
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει μπει για τα καλά στον κόσμο του TikTok, κι αυτό αποδεικνύεται από τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιεί το μέσο ώστε να μιλήσει για το κυβερνητικό έργο.

Χθες, ο κ. Μητσοτάκης άκουσε βίντεο που δημοσίευσε επιχειρηματίας, ο οποίος ρωτούσε πώς θα τα καταφέρουν οι ελληνικές επιχειρήσεις και οι νέοι. Ο πρόεδρος της ΝΔ αναφέρθηκε στα πεπραγμένα της κυβέρνησης και μίλησε για μέτρα που θα έχουν ουσιαστικό αποτέλεσμα. «Στοχεύουμε στη σταδιακή κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος, στην περαιτέρω μείωση των ασφαλιστικών εισφορών και σε πολλά ακόμα», είπε, προσθέτοντας ότι «οι καλοί μισθοί δίνονται από ισχυρές επιχειρήσεις».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο τέλος του TikTok, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ευχαρίστησε τον νεαρό επιχειρηματία που δραστηριοποιείται στον τομέα της ένδυσης, και με χιούμορ είπε «χρωστάω ένα haul με ολόσωμη φόρμα αυτή τη φορά».

«Δεν το ζω, αποκλείεται να απάντησε»: Το σχόλιο του επιχειρηματία μετά το TikTok Μητσοτάκη

Η απάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη στο βίντεο φαίνεται ότι άφησε άναυδους τους ανθρώπους πίσω από το Judah Club -τη γνωστή εταιρεία ρουχισμού, που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής σε νεαρές ηλικίες-, αλλά και τον επιχειρηματία Τεό Μαυρίδη.

«Δεν το ζω», έγραψε στο προφίλ του ο επιχειρηματίας, κάνοντας repost το TikTok σε story στο Instagram, προσθέτοντας «δεν μπορεί να απάντησε» λινκάροντας τον σχετικό σύνδεσμό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παρόμοια ήταν και η ανάρτηση σε story του καταστήματος που σχολίασε: «Δεν το ζούμε αυτό».

Το Judah Club είναι μια ιδέα που ξεκίνησε από τα social media και σήμερα έχει την έδρα της στη Θεσσαλονίκη. Όπως φαίνεται και μέσα από τις αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα, στόχος της εταιρείας είναι η ελευθερία της έκφρασης και η αγάπη για τον εαυτό μας.

Οι άνθρωποι πίσω από την εταιρεία επιθυμούν οι πελάτες τους να εκφράζονται μέσα από τα ρούχα τους και να μένουν μακριά από τα στερεότυπα, αγκαλιάζοντας τη μοναδικότητά τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ