fbpx «Αγριες Μέλισσες»: Περάσαμε μια μέρα στο Διαφάνι, μπήκαμε στο σπίτι του Σεβαστού, κάτσαμε στο καφενείο -Τα μαγικά μυστικά των σκηνικών [εικόνες] | ΖΩΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΖΩΗ
ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΓΟΡΙΚΑ ΣΚΗΝΙΚΑ

«Αγριες Μέλισσες»: Περάσαμε μια μέρα στο Διαφάνι, μπήκαμε στο σπίτι του Σεβαστού, κάτσαμε στο καφενείο -Τα μαγικά μυστικά των σκηνικών [εικόνες]

Ο Δημήτρης Γκοτσόπουλος και ο Γιάννης Στάνκογλου στα γυρίσματα της σειράς «Άγριες Μέλισσες»
26|10|2019 | 10:45
Ο Δημήτρης Γκοτσόπουλος και ο Γιάννης Στάνκογλου στα γυρίσματα της σειράς «Άγριες Μέλισσες»

Βρεθήκαμε για μια μέρα στο Διαφάνι, το χωριό της σειράς «Άγριες Μέλισσες» και ανακαλύψαμε όλα τα μυστικά του κόσμου του σίριαλ εποχής του ΑΝΤ1.

Ξεκινήσαμε πρωί για τα Σπάτα, στα διάσημα για τα τηλεοπτικά πράγματα της χώρας Studio Kappa. Ο καιρός παρότι τελειώνει ο Οκτώβρης ήταν ανοιξιάτικος και έτσι μας επέτρεψε να γνωρίσουμε το Διαφάνι λουσμένο στον ήλιο. Περάσαμε την μεγάλη συρόμενη πόρτα των εγκαταστάσεων, διασχίσαμε το πάρκινγκ και ένα μικρό σοκάκι έμοιαζε με πύλη σε μια άλλη εποχή.

Σε λίγα λεπτά βρισκόμασταν στον κεντρικό πλακόστρωτο δρόμο του χωριού όπου διαδραματίζεται η σειρά «Άγριες Μέλισσες». Δεξιά μας, το μανάβικο με τις κολοκύθες και αριστερά το γραφείο του κοινοτάρχη και το σχολείο.

Ηθοποιός οδηγεί μια παλιά μηχανή για τις ανάγκες των γυρισμάτων της σειράς «Άγριες Μέλισσες»
Ηθοποιός οδηγεί μια παλιά μηχανή για τις ανάγκες των γυρισμάτων της σειράς «Άγριες Μέλισσες»

Λίγο πιο κάτω, αμέσως μετά την αποθήκη του χωριού βρισκόταν το καφενείο της Βιολέτας (Θεοφανίας Παπαθωμά), όπου μαζεύονται συχνά όλοι οι χαρακτήρες που εμφανίζονται στις «Άγριες Μέλισσες».

Το ξύλινο ραδιόφωνο στην άκρη του πάγκου του καφενείου. Το μόνο κτίριο που διαθέτει εσωτερικούς χώρους πίσω από τα εντυπωσιακά σκηνικά της σειράς «Άγριες Μέλισσες»
Το ξύλινο ραδιόφωνο στην άκρη του πάγκου του καφενείου. Το μόνο κτίριο που διαθέτει εσωτερικούς χώρους πίσω από τα εντυπωσιακά σκηνικά της σειράς «Άγριες Μέλισσες»

Το καφενείο στις «Άγριες Μέλισσες» άλλωστε, όπως και το κουρείο είναι από τα λίγα κτίσματα που διαθέτουν και εσωτερικούς χώρους. Για την ακρίβεια, το καφενείο είναι και ο χώρος που ξεκουράζονται οι ηθοποιοί ή ετοιμάζονται για την επόμενη σκηνή του, όταν φυσικά δεν γίνονται γυρίσματα στο εσωτερικό του.

Δύο βοηθητικοί ηθοποιοί κάθονται στα τραπέζια έξω από το καφενείο, ενώ γυρίζεται μια σκηνή στους εξωτερικούς χώρους της σειράς
Δύο βοηθητικοί ηθοποιοί κάθονται στα τραπέζια έξω από το καφενείο, ενώ γυρίζεται μια σκηνή στους εξωτερικούς χώρους της σειράς

Όλα τα υπόλοιπα κτίρια, το σπίτι του Ενοματάρχη, το ραφτάδικο της Ουρανίας όπου εργάζεται η Ασημίνα, αλλά και το αρχοντικό του Δούκα Σεβαστού σε ξεγελούν με τον πιο περίτεχνο τρόπο. Ενώ η πρόσοψή τους, αλλά και πλαϊνοί τοίχοι μοιάζουν με πραγματικό κτίριο, στην πραγματικότητα περνώντας από την πόρτα τους δεν βρίσκεσαι μέσα στα σπίτια που βλέπουμε στις «Άγριες Μέλισσες». Κάπως έτσι κρύφτηκε πίσω από μια πόρτα του χωριού και η πισίνα που υπήρχε στον χώρο πριν κατασκευαστούν τα σκηνικά της σειράς.

Η είσοδος για το σπίτι του Δούκα και της Μυρσίνης Σεβαστού, στα σκηνικά της σειράς «'Αγριες Μέλισσες»
Η είσοδος για το σπίτι του Δούκα και της Μυρσίνης Σεβαστού, στα σκηνικά της σειράς «'Αγριες Μέλισσες»

Μια πρώτη γεύση για την «μαγική εικόνα» που δημιουργούν τα ιδιαίτερα προσεγμένα σκηνικά μας είχε δώσει και ένα βίντεο Drone, που είχε κυκλοφορήσει πριν από μερικές ημέρες με εικόνες πάνω από το σημείο όπου γυρίζονται οι «Άγριε Μέλισσες».

Μπήκαμε στο σπίτι του Δούκα Σεβαστού από τις «Άγριες Μέλισσες»

Κάθε φορά που κάποιος ηθοποιός μπαίνει από την πόρτα ενός σπιτιού, κάμερα και άνθρωποι της παραγωγής μεταφέρονται στο studio της Kappa Productions, εκεί δηλαδή όπου έχουν στηθεί οι εσωτερικοί χώροι των σπιτιών του Διαφανίου από τις «Άγριες Μέλισσες».

Η μεγάλη τραπεζαρία της οικογένειας Σεβαστού. Το τραπεζομάντηλο εδώ είναι πάντοτε στρωμένο
Η μεγάλη τραπεζαρία της οικογένειας Σεβαστού. Το τραπεζομάντηλο εδώ είναι πάντοτε στρωμένο

Αφού περπατήσαμε στο πλακόστρωτο του εξωτερικού σκηνικού, όπου με δυσκολία μπορούσαμε να πιστέψουμε ότι αποτελούσε απλά και μόνο μια πρόσοψη, οι υπεύθυνοι της παραγωγής μας αποκάλυψαν και τους εσωτερικούς χώρους των σπιτιών του χωριού.

Μια ξύλινη καρέκλα πλάι στο στρογγυλό τραπεζάκι με την περίτεχνη λάμπα στο σαλόνι της οικογένειας Σεβαστού
Μια ξύλινη καρέκλα πλάι στο στρογγυλό τραπεζάκι με την περίτεχνη λάμπα στο σαλόνι της οικογένειας Σεβαστού

Κατεβήκαμε έναν όροφο στα studio και ανάμεσα σε κάμερες και μηχανήματα κινηματογράφησης, βρεθήκαμε στο σαλόνι της οικογένειας Σεβαστού. Προσεγμένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια, με τα βαριά ξύλινα έπιπλα, την ρετρό ταπετσαρία και τις αραχνοϋφαντες κουρτίνες, το σκηνικό από τις «Άγριες Μέλισσες» μας έκανε να αισθανθούμε πως βαδίζουμε στα βήματα των ηρώων της σειράς.

Οι σκάλες που οδηγούν στα επάνω δωμάτια του σπιτιού των Σεβαστών
Οι σκάλες που οδηγούν στα επάνω δωμάτια του σπιτιού των Σεβαστών

Κι ύστερα η είσοδος του σπιτιού, η κρεβατοκάμαρα όπου ξαπλώνει η Μυρσίνη και ο Δούκας Σεβαστός και το επιβλητικό γραφείο, στο οποίο ο μεγαλοτσιφλικάς από την σειρά «Άγριες Μέλισσες» μηχανορραφεί με τον Μελέτη για τα συμφέροντά του.

Ξέστρωτη η κρεβατοκάμαρα της Μυρσίνας και του Δούκα Σεβαστού, όσο δεν γίνονται γυρίσματα στο σκηνικό
Ξέστρωτη η κρεβατοκάμαρα της Μυρσίνας και του Δούκα Σεβαστού, όσο δεν γίνονται γυρίσματα στο σκηνικό

Όσο βρίσκεται κανείς μέσα στα δωμάτια και εφόσον δεν υπάρχουν κάμερες στο οπτικό του πεδίο, τα σκηνικά μπορούν να ξεγελάσουν ακόμη και τον αυτόπτη μάρτυρα. Τα έπιπλα που γεμίζουν τους χώρους είναι πραγματικά, όπως χτισμένα σαν πλήρως λειτουργικά μοιάζουν και τα τζάκια των σπιτιών από τη σειρά «Άγριες Μέλισσες».

Ένα μεγάλο ξύλινο ρολόι στέκει στην άκρη της πόρτας στο γραφείο του Δούκα Σεβαστού
Ένα μεγάλο ξύλινο ρολόι στέκει στην άκρη της πόρτας στο γραφείο του Δούκα Σεβαστού

Ακόμη και το δάπεδο θυμίζει ρετρό πάτωμα ενός παλιού αρχοντικού που μεταφέρθηκε για τις ανάγκες της σειράς μέσα στο πλατό.

Η γωνιά με το τζάκι και το ρολόι στο γραφείο του Δούκα Σεβαστού

Καθίσαμε στο τζάκι του ενοματάρχη από τις «Άγριες Μέλισσες»

Λίγο πιο πέρα, οι ασβεστωμένοι τοίχοι ήταν γεμάτοι από κάδρα του Βασιλέα της Ελλάδας, Παύλου του Α' και της γυναίκας του Φρειδερίκης. Ήταν βέβαιο πως είχαμε μπει στο σπίτι του Ενοματάρχη από τις «Άγριες Μέλισσες». Καθίσαμε πλάι στο τζάκι με τα πιο φτωχικά έπιπλα και περιεργαστήκαμε τον βραστήρα, αλλά και το μαντεμένιο σίδερο που γέμιζε με κάρβουνο για να κολλάρονται τα υπηρεσιακά σακάκια του οργάνου της τάξης στο Διαφάνι.

Το τζάκι στο σπίτι του Προύσαλη, με το σίδερο και τον βραστήρα πλάι στη φωτιά
Το τζάκι στο σπίτι του Προύσαλη, με το σίδερο και τον βραστήρα πλάι στη φωτιά

Κι στιγμιαία μπορεί να αμφιβάλλαμε, πέφτοντας πάνω στο μπαουλοντίβανο της μητέρας του Προύσαλη βεβαιωθήκαμε. Σε αυτό παρακολουθούμε στις «Άγριες Μέλισσες» την κατάκοιτη μητέρα του να εξετάζει τις υποθέσεις δολοφονίας του γιου της και να βγάζει, ως άλλος Ηρακλής Πουαρό τα συμπεράσματά της.

Το μπαουλοντίβανο όπου κοιμάται η μητέρα του Προύσαλη στη σειρά «'Αγριες Μέλισσες»
Το μπαουλοντίβανο όπου κοιμάται η μητέρα του Προύσαλη στη σειρά «'Αγριες Μέλισσες»

Και το σπίτι των τριών αδερφών; Το σπίτι των πρωταγωνιστριών στις Άγριες Μέλισσες βρίσκεται σύμφωνα με την πλοκή έξω από το χωριό και γι' αυτό και δεν ήταν ορατό στα εξωτερικά σκηνικά. Όπως μας ενημέρωσαν άλλωστε από την παραγωγή, το σκηνικό για το αγροτόσπιτο της Λενιώς είναι στημένο λίγα χιλιόμετρα πιο μακριά από το υπόλοιπό χωριό στα στούντιο της Φίνος.

ΣΧΟΛΙΑ