Η τηλεφωνική γραμμή για τον κορωνοϊό δέχθηκε 1.400 κλήσεις το πρώτο δίωρο της λειτουργίας της - iefimerida.gr

Η τηλεφωνική γραμμή για τον κορωνοϊό δέχθηκε 1.400 κλήσεις το πρώτο δίωρο της λειτουργίας της

Σταθερό τηλέφωνο
Θύμα τηλεφωνικής απάτης μια 58χρονη/ Φωτογραφία: SOOC/ Konstantinos Tsakalidis
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το πρώτο δίωρο της λειτουργίας του, το τηλεφωνικό κέντρο βοήθειας και πληροφόρησης για τον κορωνοϊό με τη συμμετοχή εθελοντών ιατρών, ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών, δέχθηκε 1.400 κλήσεις.

Από αυτές απαντήθηκαν οι 600 κλήσεις. Ποσοστό 74% αφορούσε οδηγίες για ιατρικά θέματα. Το 6% ήταν για ψυχολογική υποστήριξη και 7% έθεσε θέματα κοινωνικής παρέμβασης. Το 84% των κλήσεων ήταν από το νομό Αττικής, το 4% από το νομό Θεσσαλονίκης και οι υπόλοιπες κλήσεις από άλλους νομούς..

Για το θέμα αυτό ο περιφερειάρχης Αττικής και πρόεδρος του ΙΣΑ Γ. Πατούλης ευχαρίστησε τους εθελοντές που στηρίζουν τη προσπάθεια και ζήτησε την κατανόηση του κόσμου απέναντι σε αυτήν την μεγάλη προσπάθεια για να καλυφθεί η ανάγκη ενημέρωσης και να διορθωθούν «λάθη που πιθανόν να γίνονται λόγω της ταχύτητας των εξελίξεων».

Ως παράδειγμα ανέφερε την λανθασμένη είσοδο στο σπίτι με παπούτσια του ηθοποιού στο νέο σποτ για τον κορονοϊο και συνιστά «να μένουμε στο σπίτι αλλά να τηρούμε και εκεί σχολαστικά τους κανόνες υγιεινής».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Κορωνοϊός τηλεφωνική γραμμή κλήσεις
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ