fbpx Η τηλεφωνική γραμμή για τον κορωνοϊό δέχθηκε 1.400 κλήσεις το πρώτο δίωρο της λειτουργίας της | ΥΓΕΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΥΓΕΙΑ
ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ

Η τηλεφωνική γραμμή για τον κορωνοϊό δέχθηκε 1.400 κλήσεις το πρώτο δίωρο της λειτουργίας της

Σταθερό τηλέφωνο
16|03|2020 | 23:27
Θύμα τηλεφωνικής απάτης μια 58χρονη/ Φωτογραφία: SOOC/ Konstantinos Tsakalidis

Το πρώτο δίωρο της λειτουργίας του, το τηλεφωνικό κέντρο βοήθειας και πληροφόρησης για τον κορωνοϊό με τη συμμετοχή εθελοντών ιατρών, ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών, δέχθηκε 1.400 κλήσεις.

Από αυτές απαντήθηκαν οι 600 κλήσεις. Ποσοστό 74% αφορούσε οδηγίες για ιατρικά θέματα. Το 6% ήταν για ψυχολογική υποστήριξη και 7% έθεσε θέματα κοινωνικής παρέμβασης. Το 84% των κλήσεων ήταν από το νομό Αττικής, το 4% από το νομό Θεσσαλονίκης και οι υπόλοιπες κλήσεις από άλλους νομούς..

Για το θέμα αυτό ο περιφερειάρχης Αττικής και πρόεδρος του ΙΣΑ Γ. Πατούλης ευχαρίστησε τους εθελοντές που στηρίζουν τη προσπάθεια και ζήτησε την κατανόηση του κόσμου απέναντι σε αυτήν την μεγάλη προσπάθεια για να καλυφθεί η ανάγκη ενημέρωσης και να διορθωθούν «λάθη που πιθανόν να γίνονται λόγω της ταχύτητας των εξελίξεων».

Ως παράδειγμα ανέφερε την λανθασμένη είσοδο στο σπίτι με παπούτσια του ηθοποιού στο νέο σποτ για τον κορονοϊο και συνιστά «να μένουμε στο σπίτι αλλά να τηρούμε και εκεί σχολαστικά τους κανόνες υγιεινής».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ