fbpx Ανησυχία για το «σύνδρομο λυκανθρώπου» στην Ισπανία: 17 βρέφη με συμπτώματα λόγω λάθος φαρμάκου | ΥΓΕΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΥΓΕΙΑ
ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ... ΤΡΙΧΟΦΥΪΑ

Ανησυχία για το «σύνδρομο λυκανθρώπου» στην Ισπανία: 17 βρέφη με συμπτώματα λόγω λάθος φαρμάκου

Ενα μικρό παιδί με το «Σύνδρομο Λυκανθρώπου»
29|08|2019 | 09:52
Ενα μικρό παιδί με το «Σύνδρομο Λυκανθρώπου» / Εικόνα αρχείου: AP IMAGES

Αναστάτωση έχει προκαλέσει στην Ισπανία το γεγονός ότι σημαντικός αριθμός βρεφών εμφάνισε το «σύνδρομο λυκανθρώπου», ύστερα από τη χορήγηση λάθος φαρμάκων.

Σύμφωνα με το BBC, μέχρι στιγμής έχουν καταγραφεί 17 περιπτώσεις «Συνδρόμου Λυκανθρώπου» στη Βαλένθια, τη Γρανάδα και την Κανταβρία. Τα συγκεκριμένα μωρά εμφάνισαν τα συμπτώματα… «Λυκανθρώπου», που έχει βασικό χαρακτηριστικό την αυξημένη τριχοφυΐα, μετά τη χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής για στομαχικές διαταραχές.

Οπως ανέφεραν ειδικοί, η συγκεκριμένη πάθηση του στομάχου αντιμετωπίζεται με ένα φάρμακο το οποίο περιέχει ουσία όμοια με αυτή που χορηγείται για την αλωπεκία.

«Το μέτωπο, τα μάγουλα, τα χέρια και τα πόδια που γιου μου γέμισαν με τρίχες. Ηταν πολύ τρομακτικό» κατήγγειλε η μητέρα ενός από τα 17 παιδιά που εμφάνισαν το «Σύνδρομο Λυκανθρώπου».

Χαρακτηριστική περίπτωση βρέφους με το «σύνδρομο λυκανθρώπου» / Φωτογραφία αρχείου: AP IMAGES

Ερευνες στην Ισπανία για το «σύνδρομο λυκανθρώπου»

Τα αλυσιδωτά περιστατικά σήμαναν συναγερμό στις Αρχές της Ισπανίας με συνέπεια να ξεκινήσει άμεσα έρευνα. Οπως προέκυψε, η αιτία για το «σύνδρομο λυκανθρώπου» ήταν η ουσία minoxidil, η οποία χορηγείται για την ενεργοποίηση της τριχοφυΐας.

Το συγκεκριμένο φάρμακο βρέθηκε να χορηγείται από μια φαρμακευτική εταιρεία με έδρα την περιοχή της Μάλαγα. Τα πρώτα περιστατικά βρεφών με συμπτώματα… «Λυκανθρώπου» καταγράφηκαν στις Αρχές Ιουλίου και σύμφωνα με το ισπανικό υπουργείο Υγείας πλέον το εν λόγω φάρμακο έχει αποσυρθεί από την αγορά.

Την ίδια ώρα, οι Ισπανοί ερευνητές έβαλαν «λουκέτο» στη φαρμακευτική εταιρεία η οποία δεν πρόκειται να λειτουργήσει μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα για το συγκεκριμένο σκεύασμα και τη σύνδεσή του με το «Σύνδρομο Λυκανθρώπου».

ΣΧΟΛΙΑ