Η Σμαράγδα Καρύδη και ο Θοδωρής Αθερίδης μιλούν στο iefimerida για την Αίγινα -Τα αγαπημένα τους μέρη για φαγητό και κολύμπι - iefimerida.gr

Θωδωρής Αθερίδης, Σμαράγδα Καρύδη
ΜΑΝΟΣ ΛΕΙΒΑΔΑΡΟΣ

Σμαράγδα Καρύδη και Θοδωρής Αθερίδης έχουν σπίτι στην Αίγινα και αποκαλύπτουν στο iefimerida.gr τα αγαπημένα τους μέρη για φαγητό και κολύμπι, αλλά και όλα όσα τους συνδέουν με το αγαπημένο νησί του Σαρωνικού.

Η Σμαράγδα Καρύδη και ο Θοδωρής Αθερίδης τα τελευταία 13 χρόνια έχουν μια σχέση μεγάλου έρωτα με την Αίγινα. Απέκτησαν και οι δύο σπίτι εκεί, όπου περνούν τα περισσότερα weekends αλλά και τις καλοκαιρινές τους διακοπές, όταν τους το επιτρέπουν οι θεατρικές τους υποχρεώσεις. Αυτό που τους αρέσει στο νησί των καλλιτεχνών, όπως είναι γνωστή τα τελευταία χρόνια η Αίγινα, είναι ότι απέχει μονάχα 40 λεπτά με το δελφίνι από το λιμάνι του Πειραιά. Έτσι μέσα σε λίγη ώρα βρίσκονται σε έναν άλλο κόσμο, λίγο πιο τρυφερό και οικείο που μοιάζει να έχει μείνει στις αρχές του '80. Ο Θοδωρής έχει ένα φουσκωτό με το οποίο αλωνίζουν ολόκληρο τον Αργοσαρωνικό αναζητώντας την ωραιότερη ερημική παραλία στα γύρω νησάκια και στην Επίδαυρο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Σμαράγδα όταν δεν κολυμπάει φροντίζει τον κήπο της, φυτεύοντας λουλούδια, ενώ ο Θοδωρής γράφει τα σενάρια για τις ταινίες του ή τα θεατρικά του έργα. Μαζί κάνουν βόλτες ερημικές με το αυτοκίνητο, ακούγοντας μουσική, πηγαίνουν θερινό σινεμά ή τριγυρνούν στο νησί από χωριό σε χωριό, φορώντας το μαγιό τους με βρεγμένα μαλλιά από τη θάλασσα, για να επισκεφτούν τις αγαπημένες τους ταβέρνες και εστιατόρια. Με έδρα το σπίτι τους, το οποίο έχει έναν υπέροχο, δροσερό κήπο που βλέπει στη θάλασσα, καλούν τους φίλους τους από την Αθήνα και κολυμπούν μαζί κατεβαίνοντας τα βραχάκια κάτω από το σπίτι τους, παίζουν μπιρίμπα ή τρώνε με φόντο τ’ αστέρια. Η Σμαράγδα μαγειρεύει, λαδερά κυρίως, μπριάμ, κοτόπουλο με μπάμιες, φασολάκια, ή κάνουνBBQ. Ένα τέτoιο απόγευμα, λίγο πριν δύσει ο ήλιος, τους συναντήσαμε κι εμείς και μας ξενάγησαν στο νησί τους.

Αιγινα

Αν η Αίγινα ήταν ηρωίδα σε ταινία, τι χαρακτήρας θα ήταν;

Σμαράγδα: Η Μανταλένα, αν και γυρίστηκε στην Αντίπαρο. Η Αίγινα μου θυμίζει πολύ τα 50s και τα 60s. Δεν ζούσα βέβαια τότε για να την ξέρω, αλλά μου φέρνει στο νου παιδικά χρόνια, παλιά Αθήνα, κάτι οικείο που έχω ζήσει ή που έχω φανταστεί. Γι΄ αυτό μ΄ αρέσει!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θοδωρής: Για μένα η Αίγινα θα ήταν η Ελένη Ζαφειρίου, γιατί είναι έτσι λίγο μαμά. Καλή και λαϊκιά... Έχει μια ζεστασιά αλλά παράλληλα και μια αύρα με την Αφαία και το τρίγωνο με την Ακρόπολη και το Σούνιο. Θα ήταν η μάνα στον παλιό ελληνικό κινηματογράφο.

Είστε στην Αθήνα και σκέφτεστε το weekend στην Αίγινα: Ποια είναι η εικόνα που σας έρχεται στο μυαλό;

Θοδωρής: Ότι είμαστε με το σκύλο στο κατάστρωμα.

Σμαράγδα: Την ώρα που φτάνουμε με το πλοίο και βλέπω το λιμάνι και μου αλλάζει αμέσως η διάθεση. Τι καλά που ξεβαρεθήκαμε και κάναμε αυτό το μικρό ταξίδι από την Αθήνα.

Το λιμάνι της Αίγινας
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πότε πήγατε πρώτη φορά εκεί; Ποιος τράβηξε ποιον στο νησί.

Σμαράγδα: Ο καθένας μας ξεχωριστά τραβήχτηκε στο νησί. Εγώ από άλλο δρόμο και ο Θοδωρής από άλλο.

Θοδωρής: Είμαι ο πρώτος που αγόρασα σπίτι από όλους εδώ. Νοίκιαζα πολλά χρόνια ένα σπίτι, από το 2003, για να δοκιμάσω αν μου αρέσει το νησί. Το 2007 αγόρασα δικό μου και η Σμαράγδα αγόρασε το δικό της ένα χρόνο μετά. Αλλά και η Σμαράγδα πριν από εμένα είχε σχέδια στο μυαλό της για την Αίγινα. Ο πιο σημαντικός λόγος που ήρθαμε στην Αίγινα είναι γιατί είναι δίπλα στην Αθήνα. Μπορείς να το κάνεις ημιμόνιμη κατοικία. Αν δεν είχαμε θέατρο εγώ θα έμενα και το χειμώνα εδώ.

Σμαράγδα: Εγώ εχθές πήγα για λίγο το πρωί στην Αθήνα, έκανα εφτά δουλειές και γύρισα το απόγευμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θοδωρής: Αν τη ζήσεις για λίγο την Αίγινα δεν ξεκολλάς. Τη σώζει ότι ενώ έχει ωραία θάλασσα, δεν έχει ωραίες παραλίες. Αν είχε ατέλειωτες αμμουδιές και τα οινοπνευματί νερά που έχουν οι Αντίπαξοι, θα είχε γίνει Μύκονος. Εμείς παίρνουμε το φουσκωτό μας και πηγαίνουμε για κολύμπι σε διάφορα ωραία μέρη: στην Απόνησο στο Αγκίστρι, στο νησάκι Μονή απέναντι από την Αίγινα, στη Μετώπη, μια νησίδα ανάμεσα στην Αίγινα και το Αγκίστρι, στο νησάκι Κυρά… Παίρνουμε ένα ψυγειάκι στο φουσκωτό με αναψυκτικά, νερά κτλ και φεύγουμε νωρίς το απόγευμα κατά τις 4:00 και γυρνάμε κατά τις 8:00 και έχουμε κάνει ένα μπάνιο Καραϊβικής.

Σμαράγδα: Πάντως και στις μικρές παραλίες της Αίγινας είναι ωραία, σε μικρά κολπάκια, έχει αρμυρίκια για ν' αράξεις.

Η Σμαράγδα Καρύδη στη θάλασσα

Θοδωρής: Η Αίγινα είναι ιδανική για οικογένειες, για παππούδες με εγγόνια που τα βγάζουν με το καρότσι βόλτα… Από τις 9:00 το βράδυ και μέχρι τις 2:00 το πρωί πεζοδρομείται όλος ο δρόμος του λιμανιού και είναι σαν πάρκο των παιδικών μας χρόνων. Έχει καταπληκτικό φαγητό. Πολλές επιλογές. Το λιμάνι τη νύχτα έχει μια ρετρό ατμόσφαιρα πολύ οικεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σμαράγδα: Έχει και τρία θερινά σινεμά...
Θοδωρής: Ναι, τα τελευταία δέκα χρόνια κινηματογράφο πηγαίνω το καλοκαίρι εδώ και βλέπω ότι δεν είδα το χειμώνα. Αλλάζουν κάθε δυο μέρες ταινία…

Σμαράγδα: Έρχονται εύκολα στην Αίγινα και οι φίλοι μας από Αθήνα. Πάμε και Επίδαυρο από εδώ στις παραστάσεις. Υπάρχει και καραβάκι που διοργανώνει κάθε Σάββατο μίνι κρουαζιέρες για Επίδαυρο, πας, βλέπεις την παράσταση και επιστρέφεις.

Ο Θοδωρής Αθερίδης στην Αίγινα

Γιατί οι καλλιτέχνες έχετε τόσο μεγάλο πάθος με την Αίγινα; Ηθοποιοί, ζωγράφοι, γλύπτες, αρχιτέκτονες, μουσικοί έχουν υπέροχα σπίτια εδώ...
Σμαράγδα: Πάρα πολλοί!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θοδωρής: Επειδή ήρθα εγώ μάλλον ήρθαν όλοι… (γέλια)

Σμαράγδα: Έχει μια ατμόσφαιρα που δεν μπορείς να την εξηγήσεις. Εμένα μου δημιουργεί μια γαλήνη των παιδικών μου χρόνων.

Θοδωρής: Πέρα από την πλάκα, το μυστικό της είναι ότι αν δεις πρώτη φορά το λιμάνι μπορεί να πεις «αυτό είναι η Αίγινα;». Αν τη ζήσεις όμως λίγο αισθάνεσαι ότι κάνεις μια τρύπα στο χρόνο και ξαναγυρνάς στη δεκαετία του ‘70, αρχές ‘80.
Σμαράγδα: Μου αρέσει που δεν είναι νεόκτιστο μέρος. Έχει παλιά σπίτια, αρχοντικά, νεοκλασικά. Δεν μπορώ τα νησιά με νεόδμητες βίλες που είναι σαν ένα τεράστιο κλαμπ με νεολαία. Δεν μου αρέσουν τα νησιά-Super Paradise. Η Αίγινα έχει οικογένειες, είναι για όλους κι αυτό με καθησυχάζει. Θέλω να βλέπω ηλικιωμένους, παιδάκια, κυρίες που παίζουν μπιρίμπα στα παραλιακά ξενοδοχεία. Με ηρεμεί αυτό.

Έχετε φίλους εκεί για να παίζετε χαρτιά;

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θοδωρής: Όχι, έρχονται συνέχεια φίλοι μας από την Αθήνα.

Σμαράγδα: Η αλήθεια είναι ότι την Ελισάβετ (Κωνσταντινίδου) που μένει εδώ κοντά, πιο πολύ τη βλέπω στην Αίγινα, παρά στην Αθήνα. Κάνουμε μπάνιο μαζί εδώ από κάτω, παίζουμε μπιρίμπα, επιτραπέζια. Κι ο Γιώργος Καπουτζίδης μένει στο διπλανό σπίτι και βρισκόμαστε.

Η Σμαράγδα Καρύδη κάνει ηλιοθεραπεία στο σπίτι της στην Αίγινα

Είναι ίδια η πρώτη εντύπωση που είχατε, με την εικόνα που έχετε τώρα για το νησί;

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θοδωρής: Ναι. Όταν νοίκιασα πρώτη φορά σπίτι εδώ η κόρη μου η Φωτεινή ήταν 13 ετών. Με βόλευε πάρα πολύ επειδή ήταν κοντά στην Αθήνα. Η Φωτεινή τώρα έχει το δικό της μωρό και τη βολεύουν κι εκείνη οι ευκολίες της Αίγινας. Από την άλλη, επειδή δεν είμαι κανένας θαλασσόλυκος, με το φουσκωτό εδώ τριγύρω νιώθω ασφάλεια. Θα φοβόμουν να βγω στο ανοιχτό Αιγαίο αν ήμουν σε άλλο νησί. Μέχρι Πόρο και Πελοπόννησο φτάνω, μάξιμουμ 6 με 7 μίλια μακριά. Ακόμα και ακυβέρνητος να μείνω με ένα τηλεφώνημα θα έρθουν να με μαζέψουν. Το καλό με το βαρκάκι είναι ότι πηγαίνεις σε ερημικές παραλίες και χαλαρώνεις.

Ο Θοδωρής Αθερίδης στην Αίγινα

Σμαράγδα: Μέχρι και φώκια έχουμε δει!
Θοδωρής: Η Σμαράγδα είχε ένα γύρισμα, έφυγε πρωί για Αθήνα και ήρθε απόγευμα. Μόλις μπήκε σπίτι πήραμε το φουσκωτό και πήγαμε στη Μονή. Είχε έναν καύσωνα από αυτόν που βράζει η θάλασσα και έχει καταχνιά, σαν ομίχλη. Βουτήξαμε στο νερό που ήταν σαν γυαλί και μόλις ανεβήκαμε στο φουσκωτό σε απόσταση 7 με 8 μέτρα βλέπουμε μια φώκια που έβγαλε το κεφαλάκι μας και μας κοίταγε.

Η Σμαράγδα Καρύδη στο σπίτι της στην Αίγινα
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ποιον ήρωα από βιβλίο ή θεατρικό ή ποια προσωπικότητα θα θέλατε να φιλοξενήσετε στο σπίτι σας και πού θα τον πηγαίνατε;

Θοδωρής: Τον Καποδίστρια. Για να κάνω μια κουβέντα μαζί του. Να δω πώς έβλεπε τα πράγματα. Ως πρώτος κυβερνήτης, είχε πρωτεύουσα την Αίγινα και είχε βάλει το νησί σε καραντίνα σε μια επιδημία πανούκλας για να περιορίσει την εξάπλωσή της.

Σμαράγδα: Εγώ θα ήθελα να φιλοξενήσω έναν αρχαίο Έλληνα. Θα τον ρώταγα να μου πει πώς ήταν ο κόσμος τότε. Για τους Μυρμιδόνες που σύμφωνα με τις παραδόσεις ήταν κάτοικοι της Αίγινας.

Η Σμαράγδα Καρύδη με τον σκύλο της τον Γιάννη στην Αίγινα
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε ποιο σημείο της Αίγινας λες «Ε ναι υπάρχει Θεός».

Θοδωρής: Στo μοναστήρι του Αγίου Νεκταρίου. Πηγαίνω κάθε χρόνο δυο τρεις φορές.

Σμαράγδα: Εγώ στη θάλασσα, όταν κολυμπάω και είναι γαλήνια.

Θοδωρής: ...και το συγκρίνει με την απογευματινή παράσταση του Σαββάτου (γέλια).

Αν νιώσεις την ανάγκη να μείνεις μόνος σου που πας;

Θοδωρής: Εμείς πηγαίνουμε παντού μαζί. Δεν χρειάζεται να καλύψουμε τις σιωπές μεταξύ μας. Η σιωπή δεν μας τρομάζει. Αν και εγώ δεν είμαι πολύ της ησυχίας, μου αρέσει να λέω διαρκώς ανακρίβειες, πράγματα που δεν βγάζουν νόημα -με διασκεδάζει αυτό- και παρόλ’ αυτά να μπορείς τελικά να συνεννοείσαι με τον άλλον. Αυτό είναι μαγεία. Μου συμβαίνει με δύο άτομα: με τη Σμαράγδα και τον Ευδόκιμο (εννοεί τον Ευδόκιμο Τσολακίδη με τον οποίο έχουν ιδρύσει τη δραματική σχολή Το Θέατρο Των Αλλαγών).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κάτι που κάνετε στην Αίγινα που δεν θα κάνατε εύκολα στην Αθήνα;

Σμαράγδα: Ασχολούμαι με τον κήπο. Φυτεύω λουλούδια, όχι λαχανικά, γιατί πρέπει να είσαι εδώ την Άνοιξη για να φτιάξεις μποστάνι κι εγώ δεν είμαι ποτέ Μάρτιο-Απρίλιο στο νησί. Επίσης έχουμε μεγάλο θέμα στην Αίγινα με το νερό, περιμένουμε πώς και τι τον αγωγό της ΕΥΔΑΠ να συνδεθεί. Έχω ένα κομμάτι του οικοπέδου αναξιοποίητο γι΄αυτό το λόγο, μόλις έρθει το νερό θα το φτιάξω.

Ο κήπος της Σμαράγδας Καρύδη
Η Σμαράγδα Καρύδη στο σπίτι της στην Αίγινα
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θοδωρής: Όλα μου τα θεατρικά έργα και τα σενάρια τα έχω γράψει στην Αίγινα. Τώρα γράφω ένα θεατρικό που θα ανέβει στο Μικρό Παλλάς από Δεκέμβριο που λέγεται Μαθήματα Κωμωδίας. Είναι για ένα δάσκαλο υποκριτικής, τον οποίο θα υποδύομαι εγώ, ένας αποτυχημένος κωμικός που μέσα στην καραντίνα παίρνει το επίδομα των €534 που πάνε όλα στο ενοίκιο, αναγκάζεται να κάνει μαθήματα κωμωδίας στο σπίτι του μέσω του διαδικτύου για να βγάλει μήνα του σε τέσσερα ετερόκλητα πρόσωπα (ένας καρδιολόγος, ένας αστυνομικός πιτσιρικάς, μια νεαρή πωλήτρια στα Zara και η μητέρα της, οι οποίες πάσχουν και οι δύο από διπολική διαταραχή), η συνάντηση των οποίων θα βγάζει γέλιο. Μετά από δύο χρόνια καραντίνας, ο κόσμος που θα βγει να πάει στο θέατρο αυτό που θα αποζητά δεν θα είναι ένα δράμα που θα τον συγκλονίσει, αλλά μία κωμωδία που θα τον χαλαρώσει και θα ανοίξει την καρδιά του. Έχουμε ανάγκη το γέλιο όσο ποτέ μετά από όλα αυτά που περάσαμε.

Πού θα μας προτείνατε να πάμε για φαγητό;

Σμαράγδα: Στο Ουζερί Ο Σκοτάδης στο λιμάνι.

Θοδωρής: Έχει πολύ ωραία θαλασσινά, κάνει δικά του κόλπα με τα ψάρια: Να δοκιμάσετε σουβλάκι τσιπούρας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σμαράγδα: Εμένα μου αρέσει το καρπάτσιο ψαριών με ελληνικά βότανα, μαντζουράνα, ντομάτα κτλ. Πολύ ωραία είναι και στο Αχιβαδάκι, στην Αιγινήτισσα του Φώντα, σε κάποιες ταβέρνες στην Πέρδικα (Nontas, Kώστας, Antonis). Για σουβλάκια στο χέρι είναι ωραία τα Τενεκεδάκια στο λιμάνι (έχει και vegan σουβλάκια).
Θοδωρής: Για πιο gourmet πιάτα υπάρχει και Το Σβέλτο Κουνέλι στη Σουβάλα. Όταν γυρνάμε από το μπάνιο και δένω τη βάρκα μου στο Αχιβαδάκι μπροστά, στη Βροχεία, καθόμαστε και για φαγητό πολλές φορές.

Σμαράγδα Καρύδη Θοδωρής Αθερίδης τρώμε στην Αίγινα

Πρώτο ραντεβού: Πού πας τον άλλον για να σε ερωτευθεί...
Σμαράγδα: Με έχει ερωτευθεί ήδη, το θεωρώ δεδομένο (γέλια). Θα τον πήγαινα στο ναό της Αφαίας, για μπάνιο κάτω από την Κολώνα και μετά για φαγητό στην Καβουρόπετρα, όπου τρώω το πιο νόστιμο σεβίτσε με ό,τι ψαράκια έχουν.

Θοδωρής: Στην Παχιοράχη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σμαράγδα: ...ναι, στο εστιατόριο Χωριό! Ωραία είναι και στο οροπέδιο με τις αρχαίες ελιές.

Θοδωρής: Είναι ένα οροπέδιο πάνω από την Αιγινήτισσα και τον Μαραθώνα. Έχει δύο δρόμους για να πας: από τον Μαραθώνα και την Παχειά Ράχη. Δεν πάει αυτοκίνητο πια, παλιά πήγαινε το τζιπ μου, αλλά με τη βροχή χάλασε ο χωματόδρομος. Ανεβαίνεις εκεί πάνω περπατώντας και αντικρίζεις ανάμεσα στις βουνοκορφές μια πεδιάδα με αρχαίες ελιές. Είναι σαν να βρίσκεσαι σε σκηνικό ταινίας.

...και πού πας τον άλλον για να τον κάνεις να φύγει τρέχοντας αν δεν σου αρέσει.

Σμαράγδα: Τουρ στα σούπερ μάρκετ το Σάββατο. Τα Σάββατα δεν είναι για να βγαίνεις από το σπίτι.

Σμαράγδα Καρύδης το μανάβικο με καρπούζια
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Είναι pet friendly το νησί;

Θοδωρής: Ναι, όσα χρόνια έχουμε τον Γιαννάκη (σς. Το λαμπραντόρ τους) δεν είχαμε ποτέ θέμα.

Σμαράγδα: Υπάρχει και ένα καταφύγιο άγριων ζώων στο νησί. Πέρυσι περιθάλψαμε έναν γλάρο και ήρθαν τα παιδιά από τον ΕΚΠΑΖ (Ελληνικό Κέντρο Περίθαλψης Άγριων Ζώων) και τον πήραν. Δυστυχώς παρατούν πολλά ζώα στην Αίγινα, κάθε φθινόπωρο γεμίζει με αδέσποτα.

Η Σμαραγδα Καρύδη με τον σκύλο της τον Γιάννη στην Αίγινα

Η αγαπημένη σας διαδρομή με αυτοκίνητο;

Σμαράγδα: Μας αρέσει να κάνουμε το γύρο του νησιού, από Βαγία μέχρι Αγία Μαρίνα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θοδωρής: Μου αρέσει να ανεβαίνω στα ορεινά, στους Τζίκηδες, στην Παχειά Ράχη. Έχει απίστευτη θέα!

Η Σμαράγδα Καρύδη στο αυτοκίνητό της στην Αίγινα
Η Σμαράγδα Καρύδη σε μια ελιά στην Αίγινα

Ένα βιβλίο που διαβάσατε εκεί και το έχετε ταυτίσει με το μέρος;

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σμαράγδα: Διάβαζα εδώ στη βεράντα και έκλαιγα την αυτοβιογραφία του Τσάρλι Τσάπλιν. Όταν ήμουν μικρή διάβαζα Το καπλάνι της Βίτρινας και τους Θησαυρούς της Βαγίας που σχετίζονται με την Αίγινα.

Θοδωρής: Αν με ρωτούσες για την Αντίπαρο θα σου έλεγα τον Ντοστογιέφσκι. Στην Αίγινα γράφω συνήθως, δεν διαβάζω. Ξέρω γραφή αλλά όχι ανάγνωση (γέλια).

Σε ποιες παραλίες θα μας συστήνατε να πάμε;

Σμαράγδα: Η Κολώνα, η Σαρπά, επίσης στον Μαραθώνα είναι ωραία αλλά γίνεται χαμός από κόσμο. Το ωραιότερο μπάνιο το κάνεις ήσυχα πάντως όπου δεν υπάρχει παραλία και βουτάς από τα βραχάκια. Αν θέλει κάποιος οργανωμένη παραλία υπάρχει η Αιγινήτισσα και το Κλειδί ή Κλήμα.

Τι πρέπει οπωσδήποτε να έχεις κάνει πριν πάρεις το πλοίο της επιστροφής;

Θοδωρής: Το εμβόλιο! Και πριν έρθεις και πριν φύγεις...

Σμαράγδα: Και τις δύο δόσεις.

Θοδωρής: Αυτό είναι το μόνο πράγμα που έχει σημασία φέτος, για να περάσουμε στάνταρ όλοι καλά!

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.