×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
TRAVEL
ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Ξαφνικά οι ομορφιές των Λειψών κατέκλυσαν το μετρό

Το λιμάνι των Λειψών
09|05|2019 | 12:49
Το λιμάνι των Λειψών / φωτογραφία shutterstock

Δυναμικά υποδέχεται τη νέα τουριστική σεζόν ο Δήμος Λειψών με δύο στοχευμένες δράσεις προβολής για την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Σε συνέχεια της στοχευμένης παρουσίασης του δήμου Λειψών για τη νέα τουριστική σεζόν σε επιλεγμένο κοινό ταξιδιωτικών πρακτόρων και δημοσιογράφων στην Ολλανδία διοργανώθηκε το διάστημα 4-6 Μαΐου 2019, η επίσκεψη της Ολλανδής blogger, Linda Van Andel, η οποία εκπροσωπεί το δημοφιλές blog, lindaswholesomelife.nl με 12.000 μοναδικούς επισκέπτες που απευθύνεται στο νεανικό γυναικείο κοινό το οποίο ενδιαφέρεται για ταξίδια, υγιεινή ζωή, οικολογία και εναλλακτικές προτάσεις ταξιδιών και διατροφής.

Δείτε Το βίντεο μίας Ολλανδής μπλόγκερ για τους Λειψούς: 

Καμπάνια των Λειψών για τη νέα τουριστική σεζόν

Ταυτόχρονα με τις δράσεις για το εξωτερικό, ξεκίνησε εντός της πρώτης εβδομάδας του Μαΐου, η καμπάνια του Δήμου σε πολυσύχναστους σταθμούς του μετρό Αθηνών.

Συγκεκριμένα 31 φωτεινά πλαίσια στους 17 σημαντικότερους σταθμούς θα «φιλοξενούν» για δύο εβδομάδες τις τέσσερις νέες μακέτες του Δήμου που εντυπωσιάσουν με το μοντέρνο εικαστικό, το νέο φωτογραφικό υλικό και το πρωτότυπο ή ανανεωμένο κείμενο τους.

Οι Λειψοί και ο Οδυσσέας

«Πρωταγωνιστές» της καμπάνιας θεωρούνται η σύνδεση με τις περιπέτειες του Οδυσσέα, οι δεκάδες παραλίες και τα μικρά νησάκια, τα τοπικά προϊόντα, η ποιότητα υπηρεσιών και ο εκλεκτός κόσμος που προτιμά τον προορισμό για τις διακοπές του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ