Ένας ξένος που γίνεται γνώριμος. Μια άφιξη που γίνεται εμπειρία.
Ονομάζεται Mr. Andrews. Τουρίστας; Όχι ακριβώς. Περιηγητής; Πιο κοντά. Επισκέπτης; Ίσως. Στην πραγματικότητα είναι κάτι ευρύτερο: είναι η προσωποποίηση κάθε ανθρώπου που φτάνει στην Ελλάδα αναζητώντας την αυθεντικότητα και την παράδοση. Η Fraport Greece μάς συστήνει τον πρωταγωνιστή της νέας της καμπάνιας με μια ταινία μικρού μήκους, γεμάτη συναίσθημα, φαντασία και αισθητική.
Ο Mr. Andrews κατεβαίνει από το αεροπλάνο, σε ένα από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport Greece. Η κάμερα τον ακολουθεί χωρίς διάλογο- δεν χρειάζεται. Τα μάτια του λένε περισσότερα από λέξεις. Είναι το βλέμμα που έχει κάποιος όταν βλέπει κάτι για πρώτη φορά και ταυτόχρονα νιώθει πως πάντα το κουβαλούσε μέσα του.
Δες την καμπάνια στο YouTube.
Fraport Greece: «Καλωσόρισες» όπως το εννοούμε στην Ελλάδα

Δεν είναι μια απλή καμπάνια. Είναι μια ωδή στη φιλοξενία, στη λεπτομέρεια και στην εμπειρία. Ο Mr. Andrews δεν εντυπωσιάζεται απλώς από τα τοπία- τα αφήνει να τον διαμορφώσουν. Δεν "πάει διακοπές". Πηγαίνει ένα βήμα πιο πέρα: συνδέεται. Κι αυτή είναι η καρδιά του μηνύματος της Fraport Greece.
To νέο spot της καμπάνιας, σε σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Σταγκίκα, με τη δημιουργική υπογραφή της Valuecom και παραγωγή από την The Stripes, μιλάει με εικόνες, μουσικές και εκφράσεις. Είναι παγκοσμίου επιπέδου, αλλά με ελληνική ψυχή.
Τα αεροδρόμια ως σύγχρονα σταυροδρόμια αυθεντικότητας

Για τη Fraport Greece, το κάθε ένα από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια δεν είναι απλώς ένας κόμβος μετακίνησης. Είναι μια ζωντανή γέφυρα ανάμεσα στον κόσμο και την Ελλάδα, πολύχρωμη, αυθόρμητη, ευγενική, ανεπιτήδευτη. Είναι ένα εισιτήριο που δεν οδηγεί απλώς σε προορισμούς, αλλά σε εμπειρίες. Από τα κρυστάλλινα νερά της Σάμου μέχρι τα σοκάκια της Σαντορίνης και τα γραφικά σημεία της Καβάλας, κάθε αεροδρόμιο που διαχειρίζεται η Fraport Greece αποπνέει ελληνική αρχοντιά! Είναι και κάθε χαμόγελο από το έμπειρο προσωπικό, που πάντα σε κάνει να νιώσεις ευπρόσδεκτος.
Η Fraport Greece, από το 2017 που ανέλαβε τη διαχείριση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας, εργάζεται με ξεκάθαρη στρατηγική: να ενισχύσει την εμπειρία του ταξιδιώτη, να επενδύσει στις υποδομές με σεβασμό στο περιβάλλον και να συνδεθεί ουσιαστικά με τις τοπικές κοινωνίες. Η καμπάνια «Mr. Andrews» τα ενσωματώνει όλα αυτά. Αναδεικνύει τη σημασία της αυθεντικότητας, αλλά και της υπευθυνότητας. Γιατί ένας ταξιδιώτης δεν ζητά μόνο όμορφες φωτογραφίες, αλλά αληθινή φιλοξενία. Κατά αυτόν τον τρόπο, λοιπόν, η καμπάνια “Mr. Andrews” εντάσσεται σε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική της εταιρείας για την ενίσχυση της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης.

Αναγνωρίζοντας ότι κάθε αεροδρόμιο αποτελεί το πρώτο σημείο επαφής με τη χώρα, η Fraport Greece επενδύει σταθερά στη βελτίωση των υποδομών, την περιβαλλοντική υπευθυνότητα και την ανάδειξη της τοπικής ταυτότητας. Από την αναβάθμιση των υπηρεσιών μέχρι την πολιτισμική σύνδεση με τις τοπικές κοινωνίες, η εταιρεία βλέπει το κάθε περιφερειακό αεροδρόμιο ως κόμβο ζωής και ανάπτυξης. Όχι μόνο για τους ταξιδιώτες, αλλά και για τις τοπικές κοινωνίες που συνδέονται με τον παγκόσμιο χάρτη.

Αν ήσουν ο Mr. Andrews, τι θα έπαιρνες μαζί σου;
Ίσως μια χειροποίητη πορσελάνινη κανάτα από τη Ρόδο. Ίσως το χαμόγελο του ανθρώπου που σου έδωσε οδηγίες με το Google Translate και πολλή καρδιά. Ίσως, απλώς, ένα βήμα πιο κοντά στην εκδοχή του εαυτού σου που νιώθει πιο ελεύθερος, πιο ανάλαφρος και πάντα παρών.
Η Fraport Greece φροντίζει να μας θυμίζει με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο πως το ταξίδι δεν είναι η πτήση, αλλά μια ολοκληρωμένη εμπειρία, που ξεκινά εκεί που προσγειώνεσαι!

Γίνε κι εσύ ταξιδιώτης της αυθεντικής Ελλάδας!
Παρακολούθησε το φιλμ «Mr. Andrews» εδώ: YouTube Link
Μάθε περισσότερα για τη Fraport Greece: Επίσημο site
Ακολούθησε τη Fraport Greece στα social media:
Instagram | LinkedIn