fbpx Νέα διάκριση για την Aegean -Αναδείχθηκε καλύτερη Περιφερειακή αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη | TRAVEL | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
TRAVEL
ΓΙΑ ΕΝΑΤΗ ΧΡΟΝΙΑ

Νέα διάκριση για την Aegean -Αναδείχθηκε καλύτερη Περιφερειακή αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη

Aegean
19|06|2019 | 17:13
Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη η Aegean -Φωτογραφία: Aegeanair.com

Για ένατη συνεχή χρονιά και δέκατη φορά τα τελευταία έντεκα χρόνια η Aegean ανακηρύσσεται ως η «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη», από τα 2019 Skytrax World Airline Awards, τα «Όσκαρ του Κλάδου των Αερομεταφορών».

Για εννέα συνεχόμενες χρονιές

«Πρόκειται για μία σημαντική αναγνώριση για την AEGEAN και για το προσωπικό πρώτης γραμμής της, το οποίο είναι υπεύθυνο για την επίτευξη της τόσο υψηλής ικανοποίησης των επιβατών. Η επίτευξη αυτής της συνέπειας, που έχει οδηγήσει την Aegean να ψηφιστεί Καλύτερη Περιφερειακή Εταιρεία για εννιά συνεχόμενες χρονιές, δεν είναι εύκολη υπόθεση και αποτελεί τεράστιο θρίαμβο για την Aegean το γεγονός ότι έχει επιτύχει αυτήν τη σημαντική αναγνώριση από τους επιβάτες της» δήλωσε ο CEO της Skytrax, Edward Plaisted.

Νέα διάκριση για την Aegean
Νέα διάκριση για την Aegean -Φωτογραφία: Aegeanair.com

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean, Δημήτρης Γερογιάννης, αφού ευχαρίστησε όλους τους συναδέλφους του που εργάζονται ακούραστα για να προσφέρουν στους επιβάτες τη μοναδική ελληνική φιλοξενία, ανέφερε: «Το 2019 είναι μία πολύ σημαντική χρονιά για εμάς, καθώς σηματοδοτεί την 20ή επέτειό μας. Από την πρώτη κιόλας πτήση μας, έχουμε ως επίκεντρο της φιλοσοφίας μας την προσφορά υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους επιβάτες μας, προωθώντας παράλληλα τις αρετές της Ελλάδας. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στο μέλλον και να εργαζόμαστε σκληρά για να αξίζουμε την επιλογή και την εμπιστοσύνη των επιβατών μας».

Τα βραβεία ξεκίνησαν το 1999

Τα World Airline Awards, που φέτος γιόρτασαν τη 19η επέτειό τους, ξεκίνησαν το 1999 με στόχο να παρέχουν μία πραγματικά παγκόσμια μελέτη ικανοποίησης πελατών. Ταξιδιώτες από ολόκληρο τον κόσμο ψηφίζουν στη μεγαλύτερη έρευνα ικανοποίησης πελατών για να αποφασίσουν τους νικητές των βραβείων. Συχνά αναφέρονται ως τα «Οσκαρ του Κλάδου των Αερομεταφορών» και αποτελούν παγκόσμιο σημείο αναφοράς για την αριστεία των αεροπορικών εταιρειών.

Επιβάτες από 100 διαφορετικές εθνικότητες

Στα τελικά αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε την περίοδο Σεπτεμβρίου 2018 - Μαΐου 2019 (στα αγγλικά, στα γαλλικά, στα ισπανικά, στα ρωσικά, στα γιαπωνέζικα και στα κινεζικά) καταμετρήθηκαν 21,65 εκατομμύρια συμμετοχές. Η έρευνα, στην οποία συμμετείχαν επιβάτες από 100 διαφορετικές εθνικότητες, καλύπτει πάνω από 300 αερομεταφορείς, μετρώντας πρότυπα ποιότητας με 49 βασικούς δείκτες απόδοσης προϊόντων και υπηρεσιών πρώτης γραμμής, που αφορούν τόσο το περιβάλλον του αεροδρομίου όσο και το περιβάλλον εντός του αεροπλάνου.

Η απονομή του βραβείου πραγματοποιήθηκε στις 18 Ιουνίου 2019 κατά τη διάρκεια του Paris Air Show στο αεροδρόμιο Le Bourget στο Παρίσι.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ