fbpx «Βίλνιους, το σημείο G της Ευρώπης»: Η.. σέξι καμπάνια της Λιθουανίας που αύξησε τον τουρισμό στη χώρα [βίντεο] | TRAVEL | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
TRAVEL
ΤΕΛΙΚΑ ΠΕΤΥΧΕ:

«Βίλνιους, το σημείο G της Ευρώπης»: Η.. σέξι καμπάνια της Λιθουανίας που αύξησε τον τουρισμό στη χώρα [βίντεο]

Η αφίσα της διαφημιστικής καμπάνιας του Βίλνιους
17|11|2019 | 22:33
Η αφίσα της διαφημιστικής καμπάνιας του Βίλνιους/Φωτογραφία: Facebook/Go Vilnius

Πώς θα σας φαινόταν μια διαφημιστική εκστρατεία για τον τουρισμό, με το σλόγκαν: «Το σημείο G της Ευρώπης – Κανείς δεν ξέρει που είναι αλλά όταν το βρεις, είναι εκπληκτικό». Κι όμως, αυτή είναι η διαφήμιση που ενθαρρύνει τους επισκέπτες να επισκεφθούν το Βίλνιους.

Η συγκεκριμένα αμφιλεγόμενη εκστρατεία μάρκετινγκ για την πρωτεύουσα της Λιθουανίας δεν είναι φετινή. Στις αφίσες μπορούσε να δει κανείς μια γυναίκα ξαπλωμένη, με τα μάτια κλειστά – προφανώς από την ικανοποίηση – να αρπάζει το σεντόνι πάνω στο οποίο έχει ξαπλώσει και το οποίο έχει τυπωμένο επάνω του τον χάρτη της Ευρώπης. Φυσικά, το χέρι της βρίσκεται επάνω στο σημείο που βρίσκεται το Βίλνιους.

«Φτιάξτε τον δικό σας χάρτη διασκέδασης»

Στην ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα της καμπάνιας – που συνεχίζει να τα πηγαίνει πολύ καλά, με μεγάλη επισκεψιμότητα – προτρέπει τους επισκέπτες να «φτιάξουν τον δικό τους χάρτη διασκέδασης». Και μπορούν να το κάνουν με μια δοκιμασία, στην οποία πρέπει να κρίνουν πόσο συμφωνούν με δηλώσει όπως «η πραγματική απόλαυση δεν έρχεται χωρίς να ρίξεις λίγο ιδρώτα» και πως «τα κατάλληλα αξεσουάρ μπορούν να βελτιώσουν κάθε εμπειρία».

Στην συνέχεια, παρουσιάζονται μια σειρά από 48 δραστηριότητες που μπορούν να κάνουν, καταλήγοντας σε έναν «προσωπικό χάρτη ικανοποίησης» που τους παροτρύνει να είναι «αρκετά γενναίοι για να πειραματιστούν» (π.χ. σε escape rooms), «να το κάνουν στο σκοτάδι» (νυχτερινή ζωή) ή να «χρησιμοποιήσουν την γλώσσα τους» (φαγητό). Εναλλακτικά, οι επισκέπτες μπορούν να «παραλείψουν τα προκαταρκτικά» και να «περιηγηθούν στις απολαύσεις του Βίλνιους».

Η διαφημιστική εκστρατεία που έχει διχάσει, έχει σχολιαστεί από τις εφημερίδες σε όλο τον κόσμο. Ο αρχιεπίσκοπος του Βίλνιους προειδοποίησε πως θα παρουσιάζει την πόλη ως «κέντρο σεξουαλικού τουρισμού» ενώ ένας πρώην δήμαρχος, που δεν την εγκρίνει, είχε δηλώσει πως «κανείς στην Δύση δεν χρησιμοποιεί σεξιστικές αναφορές στο μάρκετινγκ πλέον, ειδικά όταν μιλάμε για δημόσιες αρχές».

Βραβείο καλύτερης ταξιδιωτικής εκστρατείας πόλης

Tώρα, το έργο αυτό έχει χαρακτηριστεί ως η καλύτερη ταξιδιωτική εκστρατεία πόλης, στα Διεθνή Βραβεία Τουρισμού και Ταξιδιού σε μια εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, στο World Travel Market.

Το πιο σημαντικό, η συγκεκριμένη διαφημιστική εκστρατεία έχει οδηγήσει σε μια αύξηση του αριθμού των επισκεπτών, όπως δήλωσε στο CNN, η Ίνγκα Ρομανοβσκιένε, διευθύντρια του γραφείου τουρισμού «Go Vilnius». Συγκεκριμένα, ο συνολικός αριθμός των επισκεπτών στο Βίλνιους αυξήθηκε κατά 12,5% πέρυσι, με τους επισκέπτες από την Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο – τις δύο πιο κύριες αγορές της εκστρατείας – να αυξάνονται κατά 37,8% και 20,5% αντίστοιχα. «Ο στόχος μας είναι να προσελκύσουμε περισσότερους νέους, γεμάτους περιέργεια ταξιδιώτες, που ενδιαφέρονται να ανακαλύψουν νέους συναρπαστικούς προορισμούς» ανέφερε.

Όπως είπε, θέλει να τονίσει πως «ενώ το Βίλνιους δεν είναι μια ιδιαίτερα γνωστή πόλη, μόλις οι επισκέπτες την ανακαλύψουν, απολαμβάνουν την εμπειρία τους». Πρόσθεσε μάλιστα, πως απευθυνόταν στο κοινό των millennials».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ