Η Λευκωσία, μια πόλη με ιστορικό βάθος, υποδέχεται πλέον το δικό της boutique ξενοδοχείο διεθνών προδιαγραφών. Το Amyth of Nicosia άνοιξε επίσημα τις πόρτες του, αποτελώντας τη νέα προσθήκη στη συλλογή Amyth Hotels του Ομίλου Thanos Hotels & Resorts. Δεν είναι απλώς ένα ξενοδοχείο· είναι ένα εγχείρημα που αντανακλά τη στρατηγική του Ομίλου να επενδύει σε projects με χαρακτήρα, αυθεντικότητα και υψηλή εμπορική αξία.
Με μόλις δέκα δωμάτια και σουίτες, το Amyth of Nicosia στεγάζεται σε ένα ανακαινισμένο κτίριο του 1900, εντός των ενετικών τειχών. Η αρχιτεκτονική του υπογραφή, δια χειρός του Ηρακλή Παπαχρίστου και της Μαρίας Νεοφύτου, διασώζει την κληρονομιά του κτιρίου ενώ την αναδεικνύει μέσα από ένα σύγχρονο design που φέρνει την παράδοση κοντά στη νέα γενιά ταξιδιωτών. Η γαστρονομική εμπειρία, επιμελημένη από τον σεφ Andrew Michael Smith σε συνεργασία με τον Executive Chef του Ομίλου David Goodridge, εστιάζει στη σύγχρονη κυπριακή κουζίνα με προϊόντα βιολογικής καλλιέργειας, προσδίδοντας μια επιπλέον διάσταση στην εμπειρία φιλοξενίας.

Η στρατηγική τοποθέτηση του Amyth brand
Το Amyth of Nicosia είναι η τρίτη μονάδα του brand, μετά τα Amyth of Mykonos και Amyth of Mykonos Super Paradise, και σηματοδοτεί την έναρξη ενός φιλόδοξου σχεδίου επέκτασης σε Ελλάδα και Κύπρο. Με μελλοντικές αφίξεις στην Αθήνα και σε νησί του Αργοσαρωνικού, το brand Amyth φιλοδοξεί να αποτελέσει τη «boutique έκφραση» του Ομίλου, ένα χαρτοφυλάκιο επιλεγμένων μονάδων που απευθύνονται σε απαιτητικούς ταξιδιώτες οι οποίοι αναζητούν ολοκληρωμένες εμπειρίες με χαρακτήρα, αυθεντικότητα και premium αίσθηση.
Για τον CEO του Ομίλου, Θάνο Μιχαηλίδη, το Amyth δεν είναι απλώς μια ξενοδοχειακή αλυσίδα, αλλά ένα όχημα στρατηγικής διαφοροποίησης. Τοποθετείται στην αγορά ως μια πρόταση που παντρεύει τοπική ταυτότητα με σύγχρονο lifestyle, απευθυνόμενη τόσο σε leisure όσο και σε city break ταξιδιώτες, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες εμπορικής αξιοποίησης και επενδυτικής απόδοσης.
Το επενδυτικό πλάνο – από τα 400 εκατ. στο 1 δισ. ευρώ
Το άνοιγμα του Amyth of Nicosia δεν μπορεί να ιδωθεί αποκομμένα, αλλά εντάσσεται στο φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο του Ομίλου, το οποίο και περιλαμβάνει ένα αξιόλογο χαρτοφυλάκιο αξίας άνω των 400 εκατομμυρίων ευρώ. Στόχος είναι η τετραπλάσια αύξηση της αξίας αυτής, ώστε μέχρι το 2029 να αγγίξει το 1 δισ. ευρώ.
Η στρατηγική υλοποιείται με δύο τρόπους:
- Ίδιες επενδύσεις σε projects που φέρουν το αποτύπωμα του Ομίλου.
- Thanos Hospitality Services, το business unit που έχει αναλάβει να προσφέρει ολοκληρωμένο hotel management και asset management σε τρίτους, με ήδη επιτυχημένα παραδείγματα όπως το Amyth of Mykonos Super Paradise.
Το μήνυμα πλέον είναι ξεκάθαρο: ο Όμιλος δεν επενδύει απλώς σε κτίρια, αλλά σε brands και εμπειρίες με εμπορική δυναμική, που μπορούν να αποδώσουν υπεραξίες για δεκαετίες.

Η στρατηγική συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς
Σημαντικό βήμα για την υλοποίηση του επενδυτικού αυτού σχεδίου ήταν η πρόσφατη συμφωνία με την Τράπεζα Πειραιώς, ύψους 107 εκατομμυρίων ευρώ. Η στρατηγική αυτή συνεργασία περιλαμβάνει:
- Αναχρηματοδότηση υφιστάμενων δανείων, δίνοντας στον Όμιλο ευελιξία κεφαλαίου.
- Χρηματοδότηση ανακαινίσεων, όπως η αναβάθμιση του Anassa, με Capex 9 εκατ. ευρώ.
- Ενίσχυση νέων projects, σε Ελλάδα και Κύπρο, με έμφαση σε μονάδες υψηλής απόδοσης.
Παράλληλα, η μεταφορά της κύριας τραπεζικής δραστηριότητας του Ομίλου στην Ελλάδα δείχνει ξεκάθαρα την πρόθεσή του να ενισχύσει την παρουσία του στην ελληνική αγορά, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες ανάπτυξης που αυτή προσφέρει.

Εμβληματικά projects σε εξέλιξη
Η ατζέντα του Ομίλου είναι γεμάτη projects που μπορούν να αλλάξουν τον τουριστικό χάρτη:
- Palm Beach Λάρνακα: Ανάπτυξη μικτής χρήσης με κόστος 110 εκατ. ευρώ, η μεγαλύτερη τουριστική επένδυση στην πόλη.
- Berengaria Πρόδρομος: Ανάπλαση του ιστορικού ξενοδοχείου, προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ.
- Antasia Πάφος: Εμβληματική επένδυση στην παραλιακή ζώνη, που θα λειτουργήσει ως πολυδιάστατος χώρος φιλοξενίας.
- Ανακαίνιση Anassa: Σημαντική αναβάθμιση της «ναυαρχίδας» του Ομίλου, προϋπολογισμού 9 εκατ. ευρώ, με στόχο τη διατήρηση της ηγετικής της θέσης στη διεθνή αγορά.
Στην Ελλάδα, πέρα από την παρουσία στη Μύκονο, τα μελλοντικά Amyth σε Αθήνα και Αργοσαρωνικό θα ενισχύσουν την τοποθέτηση του brand ως διεθνούς παίκτη στην boutique φιλοξενία.

Το Amyth of Nicosia, πέρα από το αρχιτεκτονικό του κάλλος και την premium εμπειρία φιλοξενίας που προσφέρει, αποτελεί και σύμβολο. Σύμβολο της στροφής του Ομίλου σε μια στρατηγική που συνδυάζει εμπειρία φιλοξενίας υψηλών προδιαγραφών, επενδύσεις με μακροχρόνια αξία και συνεργασίες με θεσμικούς παίκτες, όπως η Τράπεζα Πειραιώς. Για τη Λευκωσία, είναι η αρχή μιας νέας εποχής αστικού τουρισμού. Ενώ, για τον Όμιλο Thanos Hotels & Resorts, είναι η απόδειξη ότι η φιλοξενία μπορεί να είναι ταυτόχρονα προϊόν πολιτισμού και εργαλείο οικονομικής ανάπτυξης.