Υπάρχουν brands που δεν περιορίζονται… στα ράφια τους! Που δεν προσφέρουν απλώς προϊόντα, αλλά γίνονται κομμάτι της καθημερινότητάς μας, συνοδοιπόροι στις στιγμές της ζωής μας. Από τα μικρά, καθημερινά «θέλω» μέχρι τις μεγάλες επιλογές που μας καθορίζουν. Και τα Public είναι ακριβώς αυτό.

Εδώ και 20 χρόνια, βρίσκονται δίπλα σε κάθε γενιά — σε κάθε φοιτητή που ψάχνει το πρώτο του laptop, σε κάθε παιδί που ανοίγει με λαχτάρα ένα καινούριο βιβλίο, σε κάθε μουσικόφιλο που επιλέγει τον επόμενο δίσκο του, σε κάθε οικογένεια που ανακαλύπτει τις πιο σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις για το σπίτι. Και φέτος, το brand που έμαθε στους Έλληνες τι σημαίνει «εμπειρία αγορών», γιορτάζει τις στιγμές καινοτομίας που μένουν αξέχαστες.
Η ιδέα που έγινε θεσμός
Όλα ξεκίνησαν το 2005, στη Θεσσαλονίκη, όταν το πρώτο κατάστημα Public άνοιξε στο Mediterranean Cosmos. Ήταν κάτι διαφορετικό για την εποχή: ένας χώρος φωτεινός, γεμάτος ενέργεια, που συνδύαζε βιβλία, μουσική, τεχνολογία και ψυχαγωγία με τρόπο πρωτόγνωρο. Ένα «κατάστημα» που δεν έμοιαζε με κανένα άλλο και αποτελούσε περισσότερο έναν τόπο συνάντησης για όσους αγαπούν τη γνώση, την κουλτούρα και τη σύνδεση με ό,τι νέο έρχεται.
Από τότε μέχρι σήμερα, τα Public δεν σταμάτησαν να εξελίσσονται. Σε κάθε βήμα τους, έφεραν πρώτα τις τάσεις της τεχνολογίας, προσάρμοσαν το retail στην εποχή της εμπειρίας, άνοιξαν τους ορίζοντες του πολιτισμού και έγιναν ένας προορισμός για όλους, από τον tech lover μέχρι τον βιβλιόφιλο και τον gamer.
Και κάπως έτσι, δύο δεκαετίες μετά το πρώτο τους κατάστημα, τα Public γιορτάζουν με έναν συμβολικό και δυναμικό τρόπο: με τα εγκαίνια του νέου Public Smart Park, στο μεγαλύτερο ανοιχτό εμπορικό κέντρο της χώρας. Σε έναν χώρο 1.155 τ.μ., το νέο κατάστημα συνδυάζει ό,τι καλύτερο αντιπροσωπεύει το brand: τεχνολογία, μικροσυσκευές, προϊόντα ψυχαγωγίας και πολιτισμού — όλα τοποθετημένα με τρόπο που προσκαλεί τον επισκέπτη να περιηγηθεί, να ανακαλύψει, να εμπνευστεί.
Το Public Smart Park γίνεται μια δήλωση εξέλιξης, ένας χώρος που ενώνει design, εξυπηρέτηση και εμπειρία, αποδεικνύοντας πως τα Public παραμένουν πάντα μπροστά και πάντα συντονισμένα με το σήμερα.
Μια εβδομάδα γεμάτη μουσική, βιβλία και έμπνευση
Και φυσικά, καμία γιορτή δεν θα ήταν ολοκληρωμένη χωρίς τους ανθρώπους που έκαναν όλα αυτά δυνατά: το κοινό. Γι’ αυτό, από 13 έως 19 Οκτωβρίου, τα Public προσκαλούν μικρούς και μεγάλους σε μια εβδομάδα γιορτής, γεμάτη καλλιτέχνες, συγγραφείς, δώρα και εκπλήξεις.
Στις 18 Οκτωβρίου, πέντε εμβληματικά καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο (Σύνταγμα, Ίλιον, Smart Park, Τσιμισκή και Λάρνακα) μετατρέπονται σε ζωντανές σκηνές εμπειριών. Η Κατερίνα Λιόλιου τραγουδά στο Smart Park, ο Apon δίνει ρυθμό στο Σύνταγμα, η Ρία Ελληνίδου και ο Θοδωρής Βουτσικάκης συναντούν τους fans σε Ίλιον και Θεσσαλονίκη, ενώ ο Πάνος Κιάμος υποδέχεται το κοινό στη Λάρνακα. Την ίδια μέρα, το κοινό έχει την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά και αγαπημένους συγγραφείς, όπως ο Θεόδωρος Παπακώστας, ο Πάνος Δημάκης, ο Στέφανος Ξενάκης, η Μικρή Ολλανδέζα, ο Γιάννης Αθανασόπουλος και ο Γίργκεν Μπανσέρους, σε συνεργασία με εκδοτικούς οίκους όπως οι Ψυχογιός, Πατάκης, Key Books, Διόπτρα και Μεταίχμιο. Η γιορτή, φυσικά, θα συνοδεύεται από εκπλήξεις, υπογραφές, φωτογραφίες και στιγμές σύνδεσης . Γιατί αυτό ήταν πάντα η καρδιά των Public: οι άνθρωποι.
Επετειακές προσφορές και δώρα Xiaomi
Την εβδομάδα των εορτασμών, τα Public συνεργάζονται με τη Xiaomi, προσκαλώντας το κοινό να ανακαλύψει το νέο flagship Xiaomi 15T Pro και να διεκδικήσει μοναδικά δώρα. Από 13 έως 19 Οκτωβρίου, οι επισκέπτες μπορούν να βρουν επετειακές προσφορές σε αγαπημένα προϊόντα και να συμμετάσχουν σε κλήρωση για 20 δώρα από το οικοσύστημα της Xiaomi, αξίας άνω των 5.000 ευρώ, μέσα από το πρόγραμμα Public+.
Το αναλυτικό πρόγραμμα των εμφανίσεων είναι διαθέσιμο εδώ.
Το plus που κάνει τη διαφορά
Από το ξεκίνημά τους, τα Public κατάφεραν να μετατρέψουν το λιανεμπόριο σε εμπειρία. Η επένδυση στην πρωτοπορία, στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης, αλλά και στην κοινότητα γύρω από την κουλτούρα και την τεχνολογία, είναι αυτό που τα διαφοροποίησε. Με υπηρεσίες όπως η Box Now για ευέλικτες παραλαβές, η Klarna για ευκολίες πληρωμής, οι συνεργασίες με iRepair και Vodafone, αλλά και το Public+, το πρόγραμμα επιβράβευσης που μέσα σε μόλις έναν χρόνο έγινε αγαπημένο των πελατών, το brand συνεχίζει να εξελίσσεται μαζί με τις ανάγκες της σύγχρονης ζωής.
Παράλληλα, μέσω των Public Courses, ανοίγει νέους δρόμους για όσους θέλουν να μάθουν, να εξελιχθούν και να εμπνευστούν μέσα από σεμινάρια και workshops που συνδυάζουν γνώση και δημιουργικότητα.
Public + Home: Η νέα εποχή
Η στρατηγική εξαγορά της Media Markt και η δημιουργία των Public + home αποτέλεσαν σταθμό στην πορεία του brand, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την αγορά τεχνολογίας και οικιακού εξοπλισμού στην Ελλάδα. Με τους τρεις πυλώνες — Home, Tech και Entertainment — τα Public προσφέρουν σήμερα μια ολιστική εμπειρία που αντανακλά τη σύγχρονη πραγματικότητα: την ανάγκη για πρακτικότητα, αισθητική και τεχνολογική ευκολία σε κάθε στιγμή της ημέρας.

Και το ταξίδι συνεχίζεται
Κοιτάζοντας πίσω, τα Public μετρούν 62 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, 2.000 εργαζόμενους, εκατομμύρια επισκέπτες και μια ιστορία που γράφεται με συνέπεια, όραμα και δημιουργικότητα. Αλλά το βλέμμα τους παραμένει στραμμένο στο μέλλον.
Γιατί τα Public δεν σταματούν να εξελίσσονται. Να προσφέρουν νέες εμπειρίες, να ενώνουν την τεχνολογία με τον άνθρωπο, να δημιουργούν συνδέσεις που διαρκούν. Και καθώς μπαίνουν στην επόμενη δεκαετία, παραμένουν πιστά σε ό,τι τα έκανε αγαπημένα: τη σχέση εμπιστοσύνης, τη φροντίδα για τον πελάτη και την αληθινή αγάπη για την καινοτομία.
Από τις 13 έως τις 19 Οκτωβρίου, η γιορτή ξεκινά. Με καλλιτέχνες, συγγραφείς, δώρα, προσφορές και πολλή χαρά, τα Public μάς περιμένουν να γιορτάσουμε μαζί τους τα 20 χρόνια αξέχαστων εμπειριών, αλλά και την πολλά υποσχόμενη αρχή για όσα έπονται.