Με διαδικτυακό χλευασμό ήρθε αντιμέτωπη η Apple μετά την ανακοίνωση για μια νέα θήκη μεταφοράς για τη σειρά iPhone.
Ο αμερικανικός τεχνολογικός κολοσσός αποκάλυψε συγκεκριμένα την iPhone Pocket την Τρίτη, η οποία θα κυκλοφορήσει στην τιμή των 229 δολαρίων, παρά το γεγονός ότι ουσιαστικά δεν είναι κάτι περισσότερο από έναν πρωτότυπο τρόπο μεταφορά του smartphone.
Σε περιορισμένη έκδοση η νέα θήκη - Αποτέλεσμα συνεργασίας με τον οίκο Issey Miyake
Στο δελτίο Τύπου που εξέδωσε η Apple, ανέφερε ότι το πολύχρωμο αυτό αξεσουάρ αποτελεί μέρος μιας περιορισμένης έκδοσης που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον ιαπωνικό οίκο μόδας Issey Miyake. Υπενθυμίζεται πως ο αείμνηστος σχεδιαστής είχε συνεργαστεί στο παρελθόν με αυτό το brand για τη δημιουργία των μαύρων ζιβάγκο που φορούσε ο συνιδρυτής της, Στιβ Τζομπς.
Στο δελτίο Τύπου επίσης, η Apple ανέφερε ότι η έμπνευση για το συγκεκριμένο προϊόν ήταν «ένα κομμάτι ύφασμα» και πως η ιδέα γεννήθηκε από την «ανάγκη δημιουργίας μιας επιπλέον τσέπης».
Η ανακοίνωση δεν έγινε δεκτή με ιδιαίτερο ενθουσιασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πολλούς να επικεντρώνονται στην υψηλή τιμή ενώ άλλοι δεν μπόρεσαν παρά να σχολιάσουν την εντυπωσιακή της ομοιότητα με ένα συνηθισμένο πλεκτό αντικείμενο – με έναν χρήστη μάλιστα του X να λέει πως πρόκειται για «230 δολάρια για μια κομμένη κάλτσα».
Ο δημοφιλής YouTuber τεχνολογίας Marques Brownlee ανέφερε ότι πρόκειται για ένα «τεστ αφοσίωσης» για τους φαν που «αγοράζουν ή υπερασπίζονται οτιδήποτε κυκλοφορεί η Apple.
Το σχέδιο με το κοντό λουράκι (149,95 δολάρια) θα κυκλοφορήσει σε οκτώ χρώματα, ενώ το σχέδιο με το μακρύ λουράκι (229,95 δολάρια) σε τρία χρώματα.
«Τα όρια της αφοσίωσης»
Η ανακοίνωση προκάλεσε αντιδράσεις στα social media, με πολλούς να υποστηρίζουν ότι δείχνει πως οι θαυμαστές της Apple «θα πληρώσουν για οτιδήποτε».
Η ανοιχτή κορυφή της θήκης και η «σαν κάλτσα» κατασκευή της επίσης δέχτηκαν πυρά, με έναν χρήστη του X να σχολιάζει: «Χωρίς φερμουάρ, χωρίς δομή — και με τόσες κλοπές iPhone στις μέρες μας… καμία ασφάλεια;».
Κάποιοι μάλιστα ανέβασαν χιουμοριστικές φωτογραφίες του ηθοποιού Sacha Baron Cohen ως Borat, υπονοώντας πως το προϊόν θυμίζει το χαρακτηριστικό πράσινο mankini του χαρακτήρα.
Ωστόσο, υπήρξαν και όσοι υπερασπίστηκαν το προϊόν, επισημαίνοντας ότι η υψηλή τιμή μπορεί να οφείλεται στη συνεργασία με τον οίκο Issey Miyake, χαρακτηρίζοντάς το «αναφορά στην ιστορία της Apple».
Ο σύμβουλος και αναλυτής social media Matt Navarra δήλωσε στο BBC ότι η τιμή φαίνεται να αφορά λιγότερο τη «λειτουργικότητα» και περισσότερο τη «φόρμα, το branding και την αποκλειστικότητα».
«Αυτού του είδους η τιμολόγηση δεν είναι κάτι καινούριο στον χώρο της πολυτελούς μόδας ή των designer συνεργασιών», είπε. «Αλλά για τους περισσότερους καταναλωτές, μοιάζει σαν η Apple να δοκιμάζει τα όρια της αφοσίωσης στο brand».