Kalimera Ai: Ο Voice Ai Assistant αλλάζει τη ροή επικοινωνίας -Δεν αντικαθιστά τον Άνθρωπο - iefimerida.gr

Kalimera Ai: Ο Voice Ai Assistant αλλάζει τη ροή επικοινωνίας -Δεν αντικαθιστά τον Άνθρωπο

Ai
Φωτογραφία Αρχείου: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στον πυρήνα κάθε επιχείρησης βρίσκεται ο άνθρωπος. Και στο επίκεντρο κάθε αξιόπιστης εξυπηρέτησης βρίσκεται η κατανόηση, η ενσυναίσθηση και η ανταπόκριση.

Το Kalimera.ai,μια προηγμένη πλατφόρμα Voice AI Assistance, δημιουργήθηκε όχι για να αντικαταστήσει το ανθρώπινο δυναμικό, αλλά για να το ενισχύσει — λειτουργώντας ως ένας ακούραστος συνεργάτης, που χειρίζεται την επαναλαμβανόμενη επικοινωνία και δίνει χώρο στην ανθρώπινη επαφή να αναδειχθεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Kalimera.ai λειτουργεί 24/7, απαντώντας τηλεφωνικές κλήσεις με φυσικότητα, ακρίβεια και σε 37 γλώσσες, βοηθώντας επιχειρήσεις να παραμένουν κοντά στους πελάτες τους χωρίς διακοπή. Είναι πλήρως λειτουργικό από την πρώτη ημέρα, χωρίς να απαιτείται εκπαίδευση ή πολύπλοκη τεχνική υλοποίηση.

Η αξία για τις ομάδες εξυπηρέτησης είναι άμεση και πολλαπλή:

  • Μειώνεται ο φόρτος ρουτίνας, δίνοντας στους υπαλλήλους περισσότερο χρόνο για στρατηγικές, σύνθετες και ανθρώπινες παρεμβάσεις.
  • Εξαλείφονται οι αναμονές και τα λάθη λόγω κόπωσης, με τη φωνητική AI να αναλαμβάνει άμεσα και με συνέπεια.
  • Αναβαθμίζεται συνολικά η εμπειρία εξυπηρέτησης, κάτι που ενισχύει την ικανοποίηση και την εμπιστοσύνη των πελατών.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα επιτυχούς υλοποίησης αποτελεί η συνεργασία με τοΔιαγνωστικό Εργαστήριο ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ. Με αυξανόμενο αριθμό τηλεφωνικών αιτημάτων και ανάγκη για συνεχή διαθεσιμότητα, το εργαστήριο εμπιστεύτηκε τοKalimera.ai για τη δημιουργία της ‘Ροδούλας’ — του πρώτου Voice Ai Assistant στην ελληνική αγορά υγείας. 

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ροδούλα:

  • Απαντά αυτόματα σε κλήσεις πολιτών κάθε ώρα της ημέρας
  • Παρέχει πληροφορίες για εξετάσεις, οδηγίες και διαδικασίες
  • Καθοδηγεί τους πολίτες στη σωστή υπηρεσία ή στο κλείσιμο ραντεβού
  • Ελαφρύνει σημαντικά το έργο του προσωπικού πρώτης γραμμής

Η τεχνολογία του Kalimera.ai ωστόσο, δεν περιορίζεται μόνο στην υγεία. Βρίσκει εφαρμογή σε ένα ευρύ φάσμα κλάδων, όπου η τηλεφωνική εξυπηρέτηση είναι κρίσιμη:

Ενδεικτικοί κλάδοι εφαρμογής:

  • Υγειονομικές υπηρεσίες & ιδιωτικές κλινικές
  • Real Estate & Διαχείριση ακινήτων
  • eCommerce & Retail
  • Τουρισμός & Φιλοξενία
  • Ασφαλιστικές εταιρείες & Τράπεζες
  • Κέντρα υποστήριξης πελατών
  • Εκπαιδευτικοί οργανισμοί & online πλατφόρμες

Από την Ορεστιάδα και την Καρδίτσα μέχρι την Αλεξανδρούπολη και τις Σέρρες, η ‘Ροδούλα’ έχει ήδη φέρει την τεχνητή νοημοσύνη κοντά σε χιλιάδες πολίτες, λειτουργώντας με αξιοπιστία και διακριτικότητα. Και αυτό είναι μόνο η αρχή: Μέσα στους επόμενους μήνες, 35 νέα έργα Kalimera.ai θα υλοποιηθούν σε όλη την Ελλάδα.

Σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία, το Kalimera.aiυπενθυμίζει πως η τεχνολογία είναι πιο χρήσιμη όταν λειτουργεί στο πλευρό του ανθρώπου, και όχι εις βάρος του. Με σεβασμό, ευφυΐα και ευελιξία, φέρνει τη φωνή της εξυπηρέτησης πιο κοντά στους ανθρώπους.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ AI
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ