Huawei: Στο τοπ 10 των εταιρειών με τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως σύμφωνα με τη Brand Finance | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ | iefimerida.gr

Huawei: Στο τοπ 10 των εταιρειών με τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως σύμφωνα με τη Brand Finance

Huawei: Στο τοπ 10 των εταιρειών με τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως σύμφωνα με τη Brand Finance
Huawei: Στο τοπ 10 των εταιρειών με τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως σύμφωνα με τη Brand Finance -Φωτογραφία: Shutterstock
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

H Brand Finance, μία από τις κορυφαίες εταιρείες αξιολόγησης εταιρειών και συμβούλων στρατηγικής, με έδρα τη Μ. Βρετανία, κατέταξε τη Huawei για πρώτη φορά μεταξύ των top 10 πιο πολύτιμων brands.

Στη μελέτη της Brand Finance Global 500 2020 που μόλις δημοσιεύθηκε, η Huawei είναι η τρίτη Κινέζικη εταιρεία της λίστας, με αξία 65,084 δισεκατομμύρια δολάρια, μια αύξηση της τάξεως του 4,5% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.    

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Είναι σαφές πως η νέα μεγάλη πρόκληση στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, τα δίκτυα 5G, θα δημιουργήσουν σκληρό ανταγωνισμό, με αποτέλεσμα η Huawei να επεκταθεί σε αγορές που παραδοσιακά καλύπτονται από δυτικούς παρόχους. Παρά την πρόσφατη διαμάχη, ο Κινεζικός γίγαντας διατηρεί το προβάδισμα και με αξία 65 δισεκατομμύρια δολάρια κατατάσσεται πλέον, για πρώτη φορά, μεταξύ των 10 brands με τη μεγαλύτερη αξία, παγκοσμίως», γράφει η Brand Finance στη μελέτη.

Με 205 εταιρείες να αντιστοιχούν στο 45,4% των τοπ 500, οι ΗΠΑ είναι η χώρα που εκπροσωπείται περισσότερο στη λίστα, με συνολική εταιρική αξία 320,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Κίνα έρχεται δεύτερη με 70 εταιρείες, που αντιστοιχούν στο 18,9% και συνολική εταιρική αξία 133,4 δισεκατομμύρια δολάρια.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο τομέας της τεχνολογίας εξακολουθεί να αποτελεί τον πιο ισχυρό τομέα στην κατάταξη. Από τις 500 εταιρείες με τη μεγαλύτερη αξία, οι 46 -ή το 14%- προέρχονται από τον τομέα της τεχνολογίας. Μαζί συγκεντρώνουν συνολική εταιρική αξία 986,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Huawei είναι η μόνη Κινέζικη εταιρεία μεταξύ των 10 εταιρειών με τη μεγαλύτερη αξία.

H αύξηση της αξίας της Huawei μπορεί να αποδοθεί στη δέσμευσή της στην καινοτομία, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων της και της εμπειρίας των καταναλωτών.

Το 2019, η Huawei είχε προβλέψει πως θα προμήθευε την αγορά με 240 εκατομμύρια συσκευές smartphones και πως θα διατηρούσε τη θέση της ως ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones στον κόσμο. Η εταιρεία τελικά ξεπέρασε τις 44 εκατομμύρια συσκευές από τη σειρά HUAWEI Mate Series και τη σειρά HUAWEI P, σημειώνοντας αύξηση 50% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Έχοντας διακριθεί για τα προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά τους, τα 5G smartphones της Huawei τον Δεκέμβριο του 2019 ξεπέρασαν τις 6,9 εκατομμύρια συσκευές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πέρσι, η Huawei αναβάθμισε και τη συνολική εμπειρία χρήστη δημιουργώντας το “all-scenario experience”, εισάγοντας νέες  σειρές  προϊόντων, διαφόρων κατηγοριών, από tablets, Η/Υ, wearables και συσκευές IoΤ του οικοσυστήματος HiLink, όλα από τα οποία παρουσίασαν αύξηση στις πωλήσεις τους.

Μελλοντικά, η Huawei θα παραμείνει προσηλωμένη στη στρατηγική της συνολικής εμπειρίας χρήστη. Ο Richard Yu, Διευθύνων Σύμβουλος της Huawei Consumer Business Group, δήλωσε: «Η στρατηγική της συνολικής εμπειρίας χρήστη θα παραμείνει κύριο μέλημα της Huawei για τα επόμενα 5 με 10 χρόνια. Δεσμευόμαστε να δημιουργήσουμε ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα, στο οποίο τα tablets, οι Η/Υ, οι συσκευές εικονικής πραγματικότητας, τα wearables, οι έξυπνες οθόνες, τα έξυπνα ηχεία, τα αυτοκίνητα και οι συσκευές IoT θα μπορούν όλα να συνδέονται με smartphones για να προσφέρουν μια πραγματικά απρόσκοπτη εμπειρία χρήστη».

Σχετικά με τη Huawei

Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της Huawei διατίθενται σε περισσότερες από 170 χώρες και χρησιμοποιούνται από το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού, κατακτώντας το 2018, τη δεύτερη θέση στην παγκόσμια αγορά κινητών τηλεφώνων. Η εταιρεία διαθέτει 16 κέντρα Έρευνας και Ανάπτυξης (R&D) σε Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Γερμανία, Σουηδία, Ρωσία, Ινδία και Κίνα. Το Huawei Consumer BG είναι ένας από τους τρεις πυλώνες της Huawei και καλύπτει την παραγωγή smartphones, PC, tablets, wearables, υπηρεσίες cloud, κλπ. Το παγκόσμιο δίκτυο της Huawei, χτίστηκε μέσα σε σχεδόν 30 χρόνια εξειδίκευσης στη βιομηχανία των τηλεπικοινωνιών και είναι προσηλωμένο στην παραγωγή και διάθεση των τελευταίων τεχνολογικών επιτευγμάτων στους πελάτες της, σε όλο τον κόσμο.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ HUAWEI εταιρείες brand top 10
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ