fbpx Fortnite: Είναι το «μαύρο» στο παιχνίδι το μεγαλύτερο διαφημιστικό τρικ στο διαδίκτυο; -Ποια τραγουδίστρια είχε κάνει το ίδιο | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ

Fortnite: Είναι το «μαύρο» στο παιχνίδι το μεγαλύτερο διαφημιστικό τρικ στο διαδίκτυο; -Ποια τραγουδίστρια είχε κάνει το ίδιο

Κομήτες πέφτουν στον κόσμο του Fortnite πριν εμφανιστεί το μαύρο
15|10|2019 | 13:19
Κομήτες πέφτουν στον κόσμο του Fortnite πριν εμφανιστεί το μαύρο / Φωτογραφία: Fortnite

Μπορεί για τους περισσότερους 30 και κάτι, η αποκάλυψη στον κόσμο του Fortnite, που κατέληξε σε μια μαύρη τρύπα, να μην σημαίνει και πολλά, ωστόσο για τους λεγόμενους gamers και τις νεότερες ηλικίες ένας ολόκληρος κόσμος κατέρρευσε.

Όλα ξεκίνησαν την Κυριακή 13 Οκτωβρίου, όταν όσοι βρίσκονταν στο παιχνίδι παρατήρησαν αστεροειδείς να πέφτουν από τον ουρανό και σιγά, σιγά, το περιβάλλον του Fornite να καταρρέει, μαζί με τον χαρακτήρα του παίκτη που χάνεται μέσα στην μαύρη τρύπα.

Η αλήθεια είναι, όπως διαβάζουμε σε δημοσίευμα του Independer, πως η Epic, η εταιρία πίσω από το Fortnite είχε προειδοποιήσει για το τέλος. Η τελευταία έκδοση του παιχνιδιού είχε το όνομα This is The End Game (Αυτό είναι το τέλος), ενώ το τελευταίο διάστημα, συχνά-πυκνά, εμφανιζόταν αντίστροφη μέτρηση στην οθόνη των παικτών.

Βίντεο με την κατάρρευση του κόσμου του Fortnite

Σε βίντεο που αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο, οι παίκτες του Fortnite αναρτούσαν την στιγμή που το παιχνίδι ξεκίνησε να διαλύεται, ώσπου όλο το περιβάλλον να «σβήσει» μέσα σε μια τρύπα.

Το βίντεο δείχνει τη στιγμή που ο κόσμος του Fortnite χάνεται σε μια μαύρη τρύπα

Χάθηκε και ο λογαριασμό τους Twitter του Fortnite

Την ίδια ώρα, στην μαύρη τρύπα χάθηκε και ο λογαριασμός του Fortnite στο Twitter, από τον οποίο εξαφανίστηκαν όλες οι προηγούμενες αναρτήσεις και έμεινε μόνο καρφιτσωμένο ένα live, που δείχνει το απόλυτο μαύρο. Οι φανατικοί του παιχνιδιού δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον ήρωά τους, ούτε βέβαια να ξεκινήσουν ένα παιχνίδι σε παλιότερη έκδοση, καθώς χρειάζεται η σύνδεση στο διαδίκτυο.

https://www.instagram.com/p/B3kXYnjDXRM/

Κάποιοι παρατήρησαν πως κατά καιρούς το μαύρο της ζωντανής μετάδοσης διακόπτεται και οι υπεύθυνοι του Fortnite δίνουν αριθμούς για τους πιο… γενναίους Σέρλοκ που θέλουν να λύσουν το μυστήριο. Ωστόσο, φαίνεται πως τα νούμερα αυτά δεν οδηγούν σε κάποιο συμπέρασμα.

Διαφημιστικό τρικ η κατάρρευση του Fortnite

Η Epic δεν έχει προχωρήσει σε καμία επίσημη ανακοίνωση για το μέλλον του Fortnite και εκατομμύρια χρήστες ανά τον κόσμο τρέμουν στην ιδέα πως δεν θα μπορέσουν να παίξουν ξανά. Ωστόσο, κάθε ανάλυση για το φαινόμενο του διαδικτυακού gaming που απασχολεί τον πλανήτη τις τελευταίες δύο ημέρες, καταλήγει στο συμπέρασμα πως όλη αυτή η κατάσταση είναι μια πολύ καλά σχεδιασμένη διαφήμιση.

Τα κέρδη από το Fortnite είναι αστρονομικά και δύσκολα θα πίστευε κανείς πως μπορεί μια εταιρία να «κάψει» έτσι ένα δυνατό της χαρτί. Αντ’ αυτού πολλοί ποντάρουν σε έναν νέο κόσμο, ένα Fortnite με διαφορετικό χάρτη από αυτόν που γνώριζαν ως σήμερα οι χρήστες. Πότε θα γίνει αυτό και τι θα σημαίνει για τους ήδη διαμορφωμένους χαρακτήρες του παιχνιδιού παραμένει άγνωστο.

Το τρικ του Frotnite μας θύμισε την Τέιλορ Σουίφτ

Αν και η κίνηση της EPIC για το Fortnite ενέχει κάποιο ρίσκο, η αμερικανική εταιρία γνώριζε πως το μαύρο στον κόσμο του παιχνιδιού θα δημιουργούσε τέτοιο σούσουρο στο social media, τόση αγωνία και προσμονή, που θα λειτουργούσε ως η καλύτερη διαφήμιση για ό, τι νέο μπορεί να ετοιμάζεται.

Άλλωστε, η τακτική «πυρηνική βόμβα» στον χώρο του μάρκετινγκ δεν είναι κάτι που βλέπουμε για πρώτη φορά. Το 2017, η Τέιλος Σουίφτ προκάλεσε φρενίτιδα στους θαυμαστές της όταν διέγραψε όλους του λογαριασμούς της στα social media. Η τραγουδίστρια που συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο δημοφιλών στον χώρο των μέσων κοινωνική δικτύωσης – την ακολουθούν 122 εκατ. χρήστες στο Instagram – έσβησε το ηλεκτρονικό της αποτύπωμα και όλοι έμειναν με την απορία τι είχε συμβεί.

Όπως αποδείχτηκε, όλη αυτή η κίνηση, που φυσικά έγινε θέμα σε ιστοσελίδες και μέσα ενημέρωσης, αποτέλεσε μέρος της προώθησης του νέου, έκτου άλμπουμ της, «Reputation».

ΣΧΟΛΙΑ