fbpx Το Facebook αλλάζει λογότυπο: Είναι γραμμένο μόνο κεφαλαία και θα έχει διάφορα χρώματα [βίντεο] | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΕΝ ΜΕΣΩ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ

Το Facebook αλλάζει λογότυπο: Είναι γραμμένο μόνο κεφαλαία και θα έχει διάφορα χρώματα [βίντεο]

Το νέο λογότυπο του Facebook
05|11|2019 | 10:21
Το νέο λογότυπο του Facebook / Φωτογραφία: newsroom.fb.com

Να αλλάξουν το λογότυπο του Facebook αποφάσισαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας. Όπως αναφέρουν το νέο λογότυπο έχει σχεδιαστεί για να φέρει μια «αίσθηση αισιοδοξίας».

Ξεχάστε το Facebook. Τώρα ήρθε η ώρα να γνωρίσετε το FACEBOOK. Η αλλαγή αυτή έρχεται εν μέσω νέων ερευνών και προστίμων για το σκάνδαλο της Cambridge Analytica. Μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, ένα νέο λογότυπο, πολύχρωμο και με κεφαλαία γράμματα, θα αρχίσουν να εμφανίζονται σε όλες τις υπηρεσίες του.

Έτσι θα εμφανίζεται το σήμα του Facebook από εδώ και πέρα
Έτσι θα εμφανίζεται το σήμα του Facebook από εδώ και πέρα / Φωτογραφία: newsroom.fb.com

Το Instagram και το Whatsapp, τα οποία ανήκουν στην εταιρεία, θα ενημερώνουν τους χρήστες τους ότι οι υπηρεσίες τους προέρχονται «από το FACEBOOK».

Το νέο λογότυπο του Facebook είναι γραμμένο μόνο με κεφαλαία
Το νέο λογότυπο του Facebook είναι γραμμένο μόνο με κεφαλαία / Φωτογραφία: newsroom.fb.com

Γιατί όμως FACEBOOK; Το νέο σήμα σχεδιάστηκε με «σαφήνεια και ειλικρίνεια» και με «αρμονικά κεφαλαία» γράμματα, αναφέρει ένας από τους σχεδιαστές του, στο blog της εταιρείας. Επίσης, όπως αναφέρεται, στο λογότυπο χρησιμοποιούνται «δυναμικά» χρώματα που αλλάζουν «ανάλογα με το περιβάλλον του».

«Οι χρήστες πρέπει να ξέρουν ποιες εταιρείες φτιάχνουν τα προϊόντα που χρησιμοποιούν» γράφει ο Αντόνιο Λούτσιο, υπεύθυνος μάρκετινγκ του κολοσσού.

Ο Λούτσιο δήλωσε στο Bloomberg ότι υπήρξε η σκέψη να αλλάξει το όνομα της «μητρικής εταιρείας», αλλά τελικώς αποφασίστηκε πως κάτι τέτοιο μπορεί να έκανε τους χρήστες να πιστέψουν πως η Facebook κρύβεται από τα προβλήματά της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ