fbpx Alphabet: Η μητρική εταιρία της Google αύξησε κατά 15% τα κέρδη της το τρίτο τρίμηνο του 2020 | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΗΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΩΝ

Alphabet: Η μητρική εταιρία της Google αύξησε κατά 15% τα κέρδη της το τρίτο τρίμηνο του 2020

Google
30|10|2020 | 12:29
Google / Φωτογραφία: Shutterstock

Η Alphabet Inc, μητρική εταιρία της Google, επέστρεψε χθες στην αύξηση των πωλήσεών της, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για το τρίτο τρίμηνο, καθώς οι πωλήσεις της είχαν καμφθεί αρχικά από την πανδημία COVID-19, ενώ στη συνέχεια οι διαφημίσεις ανέκαμψαν για την Google.

Η τιμή των μετοχών της Alphabet έχει καταγράψει ετήσια αύξηση13%, ενώ κατέγραψε και νέα αύξηση 8,5% στα 1.689,89 δολάρια. Όπως αναφέρεται στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι εκατομμύρια χρήστες των υπηρεσιών της Google περνούν περισσότερες ώρες, αλληλοεπιδρώντας με το διαδίκτυο, κατά τη χρονιά που διανύουμε, στην προσπάθειά τους να αποφύγουν τον κορωνοϊό.

Ωστόσο, αρκετοί ήταν οι διαφημιστές που μείωσαν ουσιαστικά τις δαπάνες τους κατά το δεύτερο τρίμηνο, καθώς οι ταξιδιωτικές δραστηριότητες και οι δραστηριότητες αναψυχής, εξαφανίστηκαν.

Καθώς η παγκόσμια οικονομία στο τρίτο τρίμηνο άρχισε να παίρνει μπροστά και πάλι, οι διαφημιστές έσπευσαν στην Google, προκειμένου να ενημερώσουν τους καταναλωτές για τις προσφορές τους, αλλά και για τις αναπροσαρμοσμένες υπηρεσίες τους, ως προς τις νέες ανάγκες των καταναλωτών.

Η Google είχε επίσης, κέρδη από τις πολιτικές διαφημίσεις στην προεκλογική περίοδο που διανύουμε ενόψει των προεδρικών εκλογών της Τρίτης, στις ΗΠΑ, όπως επισημαίνουν οι αναλυτές της διαφημιστικής αγοράς.

Οι πωλήσεις διαφημίσεων αυξήθηκαν σε όλες τις περιοχές και βιομηχανίες, σύμφωνα με την υπεύθυνη των οικονομικών της Alphabet, Ρουθ Πόρατ. Για παράδειγμα, τα έσοδα της Google στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 15% στο τρίτο τρίμηνο, συγκρινόμενα με την αύξηση του 1% που είχαν καταγράψει στο δεύτερο τρίμηνο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ