Η ιστορία-θρίλερ πίσω από το «Girl in the picture» του Netflix, της κοπέλας που παντρεύτηκε τον απαγωγέα της - iefimerida.gr

Η ιστορία-θρίλερ πίσω από το «Girl in the picture» του Netflix, της κοπέλας που παντρεύτηκε τον απαγωγέα της

Ντοκιμαντέρ «Girl in the picture»
Ντοκιμαντέρ «Girl in the picture» / Φωτογραφία: netflix

Μεγάλωσε, κακοποιήθηκε και στη συνέχεια παντρεύτηκε τον απαγωγέα της: η τρομακτική, αληθινή ιστορία πίσω από το «Girl in the picture», του Netflix.

Ήταν νύχτα Απριλίου του 1990, στην Οκλαχόμα, όταν τρεις άνδρες που κατευθύνονταν προς ένα μοτέλ εντόπισαν ένα παπούτσι στη μέση του δρόμου. Ήταν μπλε, με ψηλό τακούνι, όπως διευκρίνισε αργότερα ο δημοσιογράφος Ματ Μπίρκμπεκ στο βιβλίο «A Beautiful Child».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διακόσια μέτρα πιο πέρα, οι άνδρες έκαναν μια συγκλονιστική ανακάλυψη. «Εκεί, στην άκρη του δρόμου, υπήρχε κάτι που έμοιαζε με μια νεαρή γυναίκα πεσμένη μπρούμυτα στο λούκι, με το σώμα της να σπαρταράει και τα άκρα της να συσπώνται», έγραψε ο Μπίρκμπεκ. Μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο, όπου ο σύζυγός της, ο οποίος ονομαζόταν Κλάρενς Χιους, την αναγνώρισε ως Τόνια Χιους.

Η γυναίκα πέθανε μέρες αργότερα από τα τραύματά της και ο θάνατός της έθεσε σε κίνηση μια σειρά ανακαλύψεων, οι οποίες καταγράφονται στο νέο ντοκιμαντέρ του Netflix, «Girl in the Picture».

Η Τόνια Χιους, όπως μαθαίνουμε, δεν ήταν ποτέ η Τόνια Χιους. Στο παρελθόν ήταν γνωστή ως Σάρον Μάρσαλ, αν και αυτό ήταν επίσης ένα ψευδώνυμο.

Μια πολυσύνθετη ιστορία τρόμου που άργησε να ξεδιπλωθεί

Το ένα ψευδώνυμο μετά το άλλο, το ντοκιμαντέρ αφηγείται την ιστορία αυτής της γυναίκας, του συζύγου της και των εγκλημάτων του, που περιλάμβαναν την απαγωγή και τη δολοφονία του μικρού της γιου, καθώς και τη δολοφονία μιας άλλης γυναίκας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Είναι η ιστορία μιας γυναίκας που έχασε το όνομά της, της οποίας η ζωή αλώθηκε από τον άνδρα που αποκαλούσε τον εαυτό του, εναλλάξ, «πατέρα» της και «σύζυγό» της. Είναι το ξετύλιγμα ενός μυστηρίου που διήρκεσε δεκαετίες, μέχρι που τελικά, το 2014, οι ερευνητές αποκάλυψαν την πραγματική ταυτότητα της γυναίκας.

Το πραγματικό της όνομα ήταν Σουζάν Μαρί Σεβάκις και η ιστορία της είναι δύσκολο να ειπωθεί με γραμμικό τρόπο. Ξεκινά το 1969, με τη γέννησή της. Ξεκινά το 1974, με την απαγωγή της από τον Φράνκλιν Φλόιντ, τον άνδρα που αργότερα θα αυτοαποκαλούνταν Κλάρενς Χιους. Αρχίζει με τον θάνατό της το 1990, μετά τον οποίο ο κόσμος άρχισε να συνθέτει τα κομμάτια του παζλ της ζωής της. Ξεκινά το 1994, όταν η απαγωγή του γιου της από τον Φλόυντ προσκάλεσε περισσότερη έρευνα για τη ζωή και την ταυτότητα της Σουζάν. Η ιστορία της ξεκινά λοιπόν και δεν τελειώνει - τουλάχιστον όχι μέχρι το 2014, όταν η οικογένειά της και όλοι όσοι αναζητούσαν την πραγματική της ταυτότητα βρήκαν την άκρη του νήματος δίνοντας στη Suzanne το όνομά της πίσω.

Η απαγωγή της Σουζάν από τον πατριό της

Η Σουζάν Μαρί Σεβάκις γεννήθηκε στις 6 Σεπτεμβρίου 1969 στο Μίσιγκαν. Η μητέρα της Σάντρα Ουίλετ, συμμετέχουσα στο «Girl in the Picture», εκμυστηρεύεται πως πάλευε με μετατραυματικό στρες μετά από έναν ανεμοστρόβιλο που είχε χτυπήσει το τροχόσπιτο όπου ζούσε με τα παιδιά της, όταν γνώρισε τον Φλόυντ. Είχε δεσμευτεί ότι «θα φρόντιζε [εκείνη] και [τα] παιδιά της», αλλά είχε αρχίσει να κάνει «τρομακτικά πράγματα», όπως να κουβαλάει πάντα μαζί του ένα μαχαίρι και να λέει στην Ουίλετ: «Νομίζεις ότι θα με αφήσεις; Αυτό δεν πρόκειται να συμβεί».

Μια μέρα, η Ουίλετ χρειάστηκε να αγοράσει πάνες για τα παιδιά της και έκοψε ακάλυπτη επιταγή σε ένα ψιλικατζίδικο. Καταδικάστηκε σε 30 ημέρες φυλάκιση. «Τότε ήταν που πήρε τα παιδιά μου», λέει η Ουίλετ για τον Φλόυντ στο ντοκιμαντέρ. Η δύσμοιρη γυναίκα δήλωσε ότι όταν πήγε στην αστυνομία, οι αστυνομικοί τη ρώτησαν αν ήταν νόμιμα παντρεμένη με τον Φλόυντ και όταν απάντησε καταφατικά, της είπαν ότι θα έπρεπε να χειριστεί η ίδια την κατάσταση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ενώ η Ουίλετ εξέτιε την ποινή της στη φυλακή το 1974, ο Φλόυντ άφησε δύο από τις κόρες της Ουίλετ σε ένα ορφανοτροφείο και έφυγε με τη Σουζάν.

Το 1990, μετά το θάνατο της Σουζάν, ο μικρός της γιος Μάικλ (γεννημένος το 1988) τέθηκε υπό τη φροντίδα των θετών γονέων Μερλ και Έρνεστ Μπιν. Ένα τεστ DNA έδειξε ότι ο Φλόυντ δεν ήταν ο βιολογικός πατέρας του Μάικλ. Στις 12 Σεπτεμβρίου 1994, ο Φλόυντ τράβηξε όπλο εναντίον του διευθυντή του σχολείου του Μάικλ, μπήκε στην τάξη του αγοριού και απήγαγε αμφότερους, αφήνοντας τον διευθυντή δεμένο σε ένα δέντρο σε μια απομονωμένη τοποθεσία. Κάποιος τελικά τον βρήκε τυχαία και κάλεσε τις αρχές, οι οποίες διεξήγαγαν έρευνα για την απαγωγή του Μάικλ.

Οι έρευνες για την απαγωγή του γιου της ρίχνουν φως στην υπόθεση της Σουζάν

Η έρευνα με τη σειρά της θα αποκάλυπτε περαιτέρω στοιχεία σχετικά με τις συνθήκες της εκλιπούσας μητέρας του, η οποία εκείνη την εποχή ήταν ακόμη γνωστή μόνο ως Τόνια. Κατά τη διάρκεια της έρευνας για την απαγωγή του Μάικλ οι αρχές έμαθαν ότι το πραγματικό όνομα του απαγωγέα ήταν Φράνκλιν Φλόυντ και ότι στο παρελθόν είχε απαγάγει ένα κορίτσι, είχε ληστέψει μια τράπεζα και είχε επιτεθεί σε μια γυναίκα. Μέχρι να συνδέσουν οι αρχές τις τελείες, ο Φλόυντ κυκλοφορούσε ελέυθερος για δύο δεκαετίες, λέει ο Τζο Φιτζπάτρικ, ειδικός πράκτορας του FBI που εργάστηκε στην υπόθεση, στο Girl in the Picture.

Μέσα από την ειδησεογραφική κάλυψη της απαγωγής του Μάικλ, μια γυναίκα ονόματι Τζένι Φίσερ πληροφορήθηκε ότι οι αρχές κυκλοφορούσαν εικόνες της Τόνια, λέγοντας ότι είχε πεθάνει πρόσφατα, και του μικρού της γιου, ο οποίος αγνοούνταν. Η Φίσερ μπερδεύτηκε: η γυναίκα που αναγνωρίστηκε στην τηλεόραση ως Τόνια ήταν η πρώην καλύτερη φίλη της από το λύκειο, την οποία γνώριζε ως Σάρον Μάρσαλ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μέσα από την ειδησεογραφική κάλυψη της απαγωγής του Μάικλ, μια γυναίκα ονόματι Τζένι Φίσερ πληροφορήθηκε ότι οι αρχές κυκλοφορούσαν εικόνες της Τόνια, λέγοντας ότι είχε πεθάνει πρόσφατα, και του μικρού της γιου, ο οποίος αγνοούνταν. Η Φίσερ ήταν μπερδεμένη: η γυναίκα που αναγνωρίστηκε στην τηλεόραση ως Τόνια ήταν η πρώην κολλητή της φίλη από το λύκειο, την οποία γνώριζε ως Σάρον Μάρσαλ.

«Δεν μπορεί να είναι παντρεμένοι, αυτός είναι ο πατέρας της»

Η «Σάρον» -όπως ήταν γνωστή η Σουζάν στους φίλους της στο λύκειο- μνημονεύεται στο «Girl in the Picture» ως μια λαμπρή, φιλόδοξη μαθήτρια, η οποία είχε γίνει δεκτή στο πανεπιστήμιο Georgia Tech και ονειρευόταν να γίνει αεροδιαστημικός μηχανικός. Οι φίλοι της «Σάρον» γνώριζαν ότι ο πατέρας της ήταν ένας παράξενος άνθρωπος, ο οποίος παρακολουθούσε στενά την κόρη του και φαινόταν κατά καιρούς να επιδεικνύει ανάρμοστη συμπεριφορά απέναντί της. Ο άνδρας αυτός ήταν ο Φλόυντ, ο οποίος είχε παρουσιαστεί ως ο πατέρας της Σουζάν και αυτοαποκαλούνταν Ουόρεν Μάρσαλ.

Όταν οι αρχές είπαν στη Φίσερ χρόνια αργότερα ότι ο άνδρας ήταν ο σύζυγος της φίλης της, εκείνη σοκαρίστηκε. «Είπαν, "Είναι παντρεμένοι" και εγώ είπα, "Όχι, αυτός είναι ο πατέρας της, δεν είναι παντρεμένοι". Και επέμειναν "Όχι, γλυκιά μου, είναι παντρεμένοι"», λέει η Φίσερ στο ντοκιμαντέρ. «Είχαμε ένα πορτρέτο πολύ διαφορετικών ανθρώπων [όσον αφορά] το ποια ήταν η Σάρον».

«Το 1989, ένα χρόνο πριν από το θάνατο της [Σουζάν], άλλαξαν τα ονόματά τους», εξηγεί ο Φιτζπάτρικ στο «Girl in the Picture». «Η Σάρον Μάρσαλ έγινε Τόνια και ο Ουόρεν Μάρσαλ έγινε Κλάρενς Χιους. Τα ονόματα που χρησιμοποιούσαν είχαν αφαιρεθεί από τις ταφόπλακες στην Αλαμπάμα. Και μετά παντρεύτηκαν με τα νέα τους ονόματα στη Νέα Ορλεάνη, πράγμα που σημαίνει ότι αυτός ο άνθρωπος παντρεύτηκε την ίδια του την κόρη. Ήταν απίστευτο».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θύμα σεξουαλικής κακοποίησης η Σουζάν στα χέρια του «πατέρα» της

Στο διάστημα μεταξύ του λυκείου και του θανάτου της, η Σουζάν κακοποιήθηκε σεξουαλικά από τον Φλόυντ (η Φίσερ μοιράζεται μια συγκλονιστική περιγραφή του βιασμού της Σουζάν υπό την απειλή όπλου μια νύχτα που η Φίσερ κοιμόταν στο σπίτι τους, αφού ο Φλόυντ είχε απειλήσει και τα δύο κορίτσια με όπλο) και την ανάγκασε σε σεξουαλικές πράξεις.

Η Χέδερ Λέιν, πρώην χορεύτρια στο «Mons Venus», ένα κλαμπ στην Τάμπα της Φλόριντα που παρείχε ψυχαγωγία ενηλίκων, θυμάται τη γυναίκα που γνώριζε ως Σάρον ως ένα «πολύ ντροπαλό» άτομο που «δεν μιλούσε για το παρελθόν της» και «δεν μιλούσε για τον εαυτό της». Θυμάται να ακουέι για τον «μπαμπά» της «Σάρον» και «την περίεργη σχέση τους». Σύμφωνα με την Λέιν, ο «μπαμπάς» της «Σάρον» της είχε πει να ρωτήσει για τα πάρτι που διοργανώνονταν στο κλαμπ και να είναι διαθέσιμη γι' αυτά. Ένα βράδυ, κατά τη διάρκεια μιας εκδήλωσης που υποτίθεται ότι δε θα περιελάμβανε «ερωτικούς χορούς» και καμία επαφή μεταξύ των πελατών και των χορευτριών, η Λέειν ειδοποιήθηκε πως η «Σάρον» βρισκόταν «μπροστά από τις γυναικείες τουαλέτες», «προσφέροντας σεξουαλικές υπηρεσίες στους πελάτες για 50 δολάρια».

«Είπε: "Ο μπαμπάς μου μου είπε να το κάνω και μου αγόρασε προφυλακτικά"», λέει η Λέιν. «Αυτό ήταν αηδιαστικό. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι ένας άνδρας θα έβαζε την κόρη του σε αυτή την κατάσταση».

Σύντομα, έγινε φανερό ότι η «Σάρον» ήταν έγκυος. Περίπου εκείνη την εποχή γέννησε τον Μάικλ. «Η σχέση της με τον γιο της, ήταν πανέμορφη», λέει η Λέιν. «Ήταν μια υπέροχη μητέρα, τόσο αφοσιωμένη. Και μόνο που έβλεπε τον τρόπο που την κοίταζε - νομίζω ότι αυτό ήταν το καλύτερο πράγμα που της συνέβη ποτέ».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το 1995, ο Φλόυντ κρίθηκε ένοχος από δικαστή για την απαγωγή του Μάικλ Χιους και του επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης. Από εκείνη την έρευνα προέκυψαν φωτογραφίες της Σέριλ Αν Κομέσο, μιας φίλης της «Σάρον» που είχε επίσης εργαστεί στο «Mons Venus». Τα λείψανα της Κομέσo βρέθηκαν το 1995 και αργότερα διαπιστώθηκε ότι πέθανε το 1989. Ο Φιτζπάτρικ υποστηρίζει στο «Girl in the Picture» ότι ο Φλόυντ έφυγε από τη Φλόριντα και παντρεύτηκε τη Σουζάν σε μια προσπάθεια να αποφύγει τις αρχές μετά τη δολοφονία της Κομέσο. Το 1997, ο Φλόυντ κατηγορήθηκε για φόνο πρώτου βαθμού για το θάνατο της Κομέσο. Καταδικάστηκε σε θάνατο πέντε χρόνια αργότερα, το 2002. Ο Φλόυντ παραμένει υπό κράτηση στο σωφρονιστικό ίδρυμα «Union Correctional Institution» στο Ράιφορντ της Φλόριντα.

Ο Φλόυντ δίνει απάντηση στο μυστήριο της ταυτότητας της Σουζάν

Ο κόσμος προσπαθούσε συνεχώς να καταλάβει ποια ήταν πραγματικά η Σάρον Μάρσαλ και τι είχε συμβεί στον Μάικλ μετά την απαγωγή του. Μόνο το 2014 ο Φλόυντ απάντησε και στα δύο ερωτήματα κατά τη διάρκεια μιας συζήτησης με πράκτορες του FBI στη φυλακή. Σύμφωνα με τον ειδικό πράκτορα του FBI Σκοτ Λόμπ, ο Φλόυντ, κατά τη διάρκεια μιας αμφιλεγόμενης συζήτησης, του είπε ότι είχε σκοτώσει το αγόρι μετά την απαγωγή. Ο Φλόυντ αποκάλυψε επίσης στο FBI το πραγματικό όνομα της Σάρον Μάρσαλ, προσδιορίζοντάς την ως Σουζάν Σεβάκις.

Το FBI εξακολουθεί να θεωρεί τον θάνατο της Σουζάν ύποπτο και ανεξιχνίαστο. «Αυτό είναι το μόνο πράγμα για το οποίο ο Φλόυντ δεν μιλάει», έχει δηλώσει στο παρελθόν ο Λομπ στην ιστοσελίδα του γραφείου.

Οι γονείς της Σουζάν, η Σάντρα Ουίλετ και ο Κλίφορντ Σεβάκις, είναι και οι δύο ακόμα εν ζωή. Ενημερώθηκαν και οι δύο για το τι συνέβη στην κόρη τους μετά την ανακάλυψη και μοιράζονται και οι δύο τις ιστορίες τους στο «Girl in the Picture». Οι αφηγήσεις τους αποκαλύπτουν τις συνθήκες που κατέστησαν την οικογένεια τους τόσο ευάλωτη στον Φλόυντ - η Ουίλε ήταν μια διαζευγμένη μητέρα που πάλευε με μετατραυματικό στρες, η οποία προσπάθησε μάταια να ζητήσει βοήθεια από τις κοινωνικές υπηρεσίες όταν κατέστη ανίκανη να φροντίσει τα παιδιά της, ενώ ο Κλίφορντ Σεβάκις, ένας νεαρός βετεράνος του Βιετνάμ που δεν είχε «συνέλθει» από τον πόλεμο και δεν ένιωθε πλέον ικανός να γίνει γονιός.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τι άφησε πίσω η αδικοχαμένη Σουζάν

Η Σουζάν έμεινε έγκυος τρεις φορές κατά τη διάρκεια της ζωής της. Ένα από τα παιδιά της ήταν ο Μαικλ Χιους και ένα άλλο ήταν η Μέγκαν ΝτουΦρεσν η βιολογική κόρη της Σουζάν που δόθηκε για υιοθεσία το 1989. Η ΝτουΦρεσν εξηγεί στο ντοκιμαντέρ ότι μαθαίνοντας την ιστορία της βιολογικής της μητέρας της καλλιεργήθηκε ένα περίεργο είδος θυμού, το οποίο προσπαθεί ακόμη να επεξεργαστεί. «Κανένα κορίτσι δεν θα έπρεπε να περάσει κάτι τέτοιο», λέει. «Πόσο μάλλον από κάποιον που υποτίθεται ότι είναι ο πατέρας της, η πατρική της φιγούρα, ό,τι διάολο κι αν ήταν».

Η ΝτουΦρεσν έδωσε στον γιο της το όνομα του αδικοχαμένου αδελφού της, Μάικλ. Το 2017, η ταφόπλακα της Σουζάν, που μέχρι τότε έγραφε πάντα «Τόνια», άλλαξε ώστε να αντικατοπτρίζει την πραγματική της ταυτότητα. Η Φίσερ, η ΝτουΦρεσν και ο παππούς της ΝτουΦρεσν, Κλίφφορντ Σεββάκις, εμφανίζονται όλοι μαζί στο «Girl in the Picture» για τα αποκαλυπτήρια της νέας ταφόπλακας, η οποία προσδιορίζει την αδικοχαμένη γυναίκα ως Σουζάν Μαρί Σεββάκις.

«Δεν μπορώ να μιλήσω πλέον στη Σουζάν, αλλά μπορώ να μιλήσω στη Μέγκαν», λέει ο παππούς της ΝτουΦρεσν, Κλίφορντ Σεββάκις, στο ντοκιμαντέρ. «Και αυτό... αυτό αρκεί».

Κέιμενο: Clémence Michallon, The Independent

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΒΙΝΤΕΟ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ