fbpx Black Friday: Πόσοι Ελληνες ψωνίζουν στα... «κλεφτά», εν ώρα εργασίας | STORIES | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
STORIES
ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

Black Friday: Πόσοι Ελληνες ψωνίζουν στα... «κλεφτά», εν ώρα εργασίας

Black Friday
24|11|2019 | 13:00
Δεν είναι λίγοι όσοι κάνουν τα ψώνια τους κατά τη Black Friday εν ώρα εργασίας / Φωτογραφία: SHUTTERSTOCK

Λιγότερο από μία εβδομάδα, απέμεινε για τη Black Friday 2019 της 29ης Νοεμβρίου, με τους καταναλωτές και τις επιχειρήσεις να ετοιμάζονται για τη μεγάλη «γιορτή» των αγορών.

Οι προσφορές της Black Friday, κάθε χρόνο, ελκύουν και περισσότερους Ελληνες, ωστόσο, σύμφωνα με τους ειδικούς, υπάρχουν προϊόντα που αξίζουν να αγοραστούν και άλλα που καλό είναι να… αποφεύγονται.

Σύμφωνα, πάντως, με έρευνα της Picodi, οι άνδρες τείνουν να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα, απ’ ό,τι οι γυναίκες, κατά τη Black Friday. Απόκλιση μεταξύ των δυο φύλων υπάρχει, ωστόσο στον αριθμό των προϊόντων που παραγγέλνουν κατά τη διάρκεια της Black Friday.

Στην ίδια έρευνα, διαπιστώνεται επίσης ότι υπάρχουν πέντε ελληνικές πόλεις όπου οι κάτοικοι παθαίνουν καταναλωτική φρενίτιδα με τη Black Friday.

Black Friday 2019: Πόσοι Ελληνες ψωνίζουν την ώρα που… εργάζονται

Μια ενδιαφέρουσα πτυχή της έρευνας της Picodi.com για τη Black Friday αφορά στον τρόπο που επιλέγουν για να ψωνίσουν οι Ελληνες -δηλαδή αν προβαίνουν σε αγορές μέσω διαδικτύου ή αν προτιμούν τις… ουρές, στα φυσικά καταστήματα.

Οπως προκύπτει, το μεγαλύτερο ποσοστό (53%) δηλώνει ότι στην προσεχή Black Friday θα ψωνίσει τόσο μέσω των e-shops, όσο και σε φυσικά καταστήματα. Οι καταναλωτές στην Ελλάδα δείχνουν επίσης ότι ξεκινούν από τα… αξημέρωτα τις αγορές τους στη Black Friday, καθώς σύμφωνα με την Picodi οι ώρες αιχμής για τις παραγγελίες «πέφτουν» τα μεσάνυχτα και στις 2 το μεσημέρι.

Να σημειωθεί ότι η έρευνα της Picodi φανερώνει επίσης ότι το 21%, δηλαδή πάνω από 1 στους 5 Ελληνες, κάνει τα ψώνια του κατά τη Black Friday -προφανώς μέσω διαδικτύου- την ώρα που εργάζεται.

Η έρευνα της Picodi για την... ελληνική Black Friday:

ΣΧΟΛΙΑ