×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
STORIES
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗ BOVARY

Αχιλλέας Χαρίτος: Η Μελίνα, η Ζωή Λάσκαρη και όλες οι γυναίκες που πέρασαν από τα χέρια του σπουδαίου μακιγιέρ

Ο Αχιλλέας Χαρίτος
06|05|2019 | 13:57
Ο μακιγιέρ που μεταμόρφωσε τις Ελληνίδες /Φωτογραφία: Πάνος Μάλλιαρης

Μια ψιλόλιγνη φιγούρα με έμφυτη ευγένεια και ηρεμία, ο Αχιλλέας Χαρίτος, δίκαια φέρει τον τίτλο του πιο σπουδαίου μακιγιέρ στην Ελλάδα. Από τα χέρια του πέρασαν η Μελίνα, η Ζωή Λάκσαρη, η Ναόμι Κάμπελ και χιλιάδες γυναίκες που άφησαν το στίγμα τους στην Τέχνη και την μόδα.

«Το πρώτο κομβικό σημείο για μένα ήταν ο Ντίνος Διαμαντόπουλος και αμέσως μετά η Ζωή Λάσκαρη.

Ακολούθησε μια φωτογράφιση από τον Τάκη Διαμαντόπουλο, όπου ο Νίκος Μουρατίδης με φώναξε να της κάνω το μακιγιάζ. Εκανε τότε στο θέατρο η Ζωή την «Πέπσι». «Ελα να με βάψεις που έχω τζενεράλε», μου είπε. Αυτό ήταν. Ακολούθησαν εφτά χρόνια, σε καθημερινή βάση».

«Οχι, δεν ήταν ένας ζεστός άνθρωπος η Ζωή», αναφέρει ο Αχιλλέας Χαρίτος. «Ηταν κλειστή, δεν μιλούσε, είχε ξεκάθαρη σκέψη, απόλυτη και όπως όλες οι σταρ ήταν εγωκεντρική, ανασφαλής και ενεργητική. Ηταν και πολύ ταλαντούχα, αλλά μέχρι να φτάσει στο αποτέλεσμα μπερδευόταν. Εντονη προσωπικότητα. Γίναμε φίλοι, αγαπηθήκαμε πολύ».

«Η ιστορική εκείνη φωτογράφιση για το Playboy έγινε σχεδόν τυχαία στην Δήλο. Η Ζωή δεν θα έπαιρνε αμοιβή. Ηθελε μόνο να γίνει η φωτογράφιση στην Μύκονο. Κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης βρεθήκαμε σε ένα σκάφος και ένα πρωί πήγαμε στη Δήλο».

Διαβάστε όλη τη συνέντευξη του Αχιλλέα Χαρίτου στο Bovary.gr

ΣΧΟΛΙΑ