Οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες Μιλάνο-Κορτίνα 2026 βρίσκονται σε εξέλιξη και ήδη προσφέρουν πλούσιο θέαμα στο κοινό, τόσο εντός όσο και εκτός σταδίων.
Οι Νορβηγοί δείχνουν να βρίσκονται σε εξαιρετική κατάσταση, έχοντας συλλέξει τα περισσότερα μετάλλια. Μέχρι στιγμής μετρούν 18 διακρίσεις, με οκτώ πρωτιές στα αγωνίσματα.
Μήπως όμως οι αθλητές θα επιστρέψουν στην πατρίδα τους με ένα μετάλλιο που θα μοιάζει με χρυσό, αλλά στην ουσία είναι ένα κράμα μετάλλων που κυριαρχεί το ασήμι. Για να καταλάβετε το μέγεθος του… ψέματος, κάθε χρυσό μετάλλιο Ολυμπιακών Αγώνων (είτε χειμερινών, είτε τον κλασικών θερινών) εμπεριέχει μέσα του μόλις 1% χρυσό.
Διαβάστε περισσότερα μ' ένα κλικ εδώ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο