Ο Ολυμπιακός απέκτησε τον Δημήτρη Στουρνάρα για τη θέση του τρίτου τερματοφύλακα στο ρόστερ.
Μετά και την αποχώρηση του Αλέξανδρου Πασχαλάκη, οι «ερυθρόλευκοι» αναδιαμορφώνουν το ρόστερ τους και την τριάδα των τερματοφυλάκων τους.
Με τον Δημήτρη Στουρνάρα να επιστρέφει στους Πειραιώτες, μετά από δύο χρονιές που αγωνίστηκε στον Ηρακλή.
Ο 25χρονος προορίζεται για τη θέση του τρίτου τερματοφύλακα στο ρόστερ και προέρχεται από τις ακαδημίες του Ολυμπιακού.
Η ανακοίνωση του Ολυμπιακού για τον Δημήτρη Στουρνάρα
«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του τερματοφύλακα Δημήτρη Στουρνάρα. Γεννημένος στις 30 Μαΐου 2001, επιστρέφει στους «ερυθρόλευκους» ύστερα από δύο χρόνια στον Ηρακλή.
Ο 25χρονος γκολκίπερ προέρχεται από τις ακαδημίες της ομάδας μας, ενώ έχει αγωνιστεί και στον Πανιώνιο.
Δημήτρης, καλώς επέστρεψες στον Θρύλο».