Η θέση της Μπεσίκτας στην Euroleague της σεζόν 2026/27 έχει «κλείσει», σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το έγκυρο «BasketNews».
Το... θρίλερ σχετικά με το ποια ομάδα θα συμπλήρώσει την 20αδα της Euroleague της σεζόν 2026/27 φαίνεται πως φτάνει προς το τέλος του! Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το έγκυρο «BasketNews», η Μπεσίκτας φαίνεται πως θα πάρει την θέση, αντικαθιστώντας την Μονακό, η οποία θα αγωνιστεί στο Eurocup.
Στην Euroleague της νέας σεζόν με wild card η Μπεσίκτας
Το πλάνο της Euroleague για την επόμενη αγωνιστική σεζόν, είναι η Μπεσίκτας να λάβει μέρος μέσω wild card στην Euroleague, παίρνοντας την θέση της Μονακό, η οποία θα υποβιβαστεί στο Eurocup με ειδική άδεια πενταετίας (3+2). Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Μονεγάσκοι στοχεύουν στην επιστροφή τους στην κορυφαία ευρωπαϊκή λίγκα, αφού βελτιώσουν την οικονομική τους εικόνα.
Μπορεί η Μπεσίκτας να ηττήθηκε στους τελικούς του Eurocup από την Μπουργκ, ωστόσο η γαλλική ομάδα γνωστοποίησε πως δεν θα συμμετάσχει στην Euroleague, λόγω οικονομικών αδυναμιών. Έτσι, η τουρκική ομάδα θα πάρει την θέση της.