Ανησυχία προκάλεσε η σφοδρή πτώση του Μάρκο Μπεζέκι στο Grand Prix Ολλανδίας του MotoGP, καθώς ο Ιταλός αναβάτης μεταφέρθηκε προληπτικά στο νοσοκομείο.
Οι ιατρικές εξετάσεις έφεραν ανακούφιση, καθώς δεν διαπιστώθηκε κάποιος σοβαρός τραυματισμός.
Ο αναβάτης της Aprilia έχασε τον έλεγχο της μοτοσικλέτας του στη στροφή 15, στον δεύτερο γύρο του αγώνα στο Άσεν, με αποτέλεσμα να εκτιναχθεί στο χαλίκι.
Αρχικά δέχθηκε τις πρώτες βοήθειες στο ιατρικό κέντρο της πίστας και στη συνέχεια διακομίστηκε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Χρόνινχεν για πιο εξειδικευμένες εξετάσεις.
Ο Μπεζέκι είχε ξεκινήσει τον αγώνα από την τρίτη θέση της εκκίνησης, φιλοδοξώντας να διεκδικήσει ακόμη μία νίκη.
Μετά την απώλεια θέσεων στον πρώτο γύρο, επιχείρησε να πιέσει τον Μαρκ Μάρκεθ για την τέταρτη θέση, πριν η προσπάθειά του καταλήξει σε πτώση.
Η Aprilia γνωστοποίησε ότι οι πρώτες ιατρικές εξετάσεις έδειξαν πως ο αναβάτης είχε πλήρως τις αισθήσεις του και φυσιολογική κινητικότητα στα άκρα, χωρίς ενδείξεις σοβαρών νευρολογικών ή άλλων επιπλοκών.
Παρ' όλα αυτά, λόγω της έντασης της σύγκρουσης και του πόνου που αισθανόταν, κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά του σε νοσοκομείο για πλήρη διαγνωστικό έλεγχο.
Λίγες ώρες αργότερα, η ομάδα επιβεβαίωσε ότι οι αξονικές τομογραφίες και οι ακτινογραφίες ήταν απολύτως καθαρές και δεν εντοπίστηκε τραυματισμός.
Έτσι, ο Ιταλός αναβάτης έλαβε εξιτήριο και επέστρεψε στο σπίτι του το ίδιο βράδυ.