Με μια άκρως συγκινητική ανάρτηση στα social media ο Σακίλ ΜακΚίσικ γνωστοποίησε την αποχώρησή του από τον Ολυμπιακό μετά από επτά συναρπαστικές σεζόν.
«Ο Πειραιάς μου έδωσε κάτι περισσότερο από μια ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια», ανέφερε αρχικά ο Αμερικανός και πρόσθεσε: «Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την πρώτη μέρα και κάνατε την Ελλάδα σπίτι για μένα και την οικογένειά μου. Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four και κάθε στιγμή με τα κόκκινα και τα άσπρα θα μείνουν μαζί μου για πάντα».
Ο ΜακΚίσικ τόνισε: «Για επτά σεζόν φορούσα το #77 με υπερηφάνεια και έδωσα ό,τι είχα για τον σύλλογο, την πόλη και τους οπαδούς. Ανεξάρτητα από το μέλλον, ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα μέρος του εαυτού μου. Σας ευχαριστώ από καρδιάς».
Και η ανάρτησή του κατέληξε με την ατάκα: «Ολυμπιακός για πάντα».