Το Μεξικό έκανε ξανά τη «δουλειά» με υποδειγματικό τρόπο, νίκησε με 3-0 (και) την Τσεχία και με το απόλυτο των νικών έκλεισε τη φάση των ομίλων στην πρώτη θέση του 1ου ομίλου του Μουντιάλ 2026, την ώρα που η ομάδα του Μίροσλαβ Κούμπεκ επιστρέφει… σπίτι της 4η και καταϊδρωμένη.
Η ομάδα των Ορμπελίν Πινέδα της ΑΕΚ και του Χόρχε Σάντσες του ΠΑΟΚ έκανε το 3/3 και πήρε πανηγυρικά την πρόκριση στα νοκ-άουτ παιχνίδια των «32», έχοντας στο πλευρό της και την στήριξη των οπαδών της που δημιουργούν μια ξεχωριστή ατμόσφαιρα.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο