Formula 1: Λύθηκε το πρόβλημα; Οι 3 μεγάλες αλλαγές στο μονοθέσιο της Mercedes για το Μαϊάμι [εικόνες] - iefimerida.gr

Formula 1: Λύθηκε το πρόβλημα; Οι 3 μεγάλες αλλαγές στο μονοθέσιο της Mercedes για το Μαϊάμι [εικόνες]

Το νέο φτερό της Mercedes για το γκραν πρι της Formula 1 στο Μαϊάμι
Το νέο φτερό της Mercedes για το γκραν πρι της Formula 1 στο Μαϊάμι
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τρεις μεγάλες αλλαγές στο μονοθέσιό της φέρνει η Mercedes στην πίστα του Μαϊάμι, στον πέμπτο γύρο του πρωταθλήματος της Formula 1 για φέτος.

Η ομάδα από το Brackley προσπαθεί να περιορίσει τις αρνητικές επιπτώσεις του περίφημου porpoising που περιορίζουν τις δυνατότητες της W13 και έχουν φέρει την πρωταθλήτρια Mercedes αυτή τη στιγμή στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών και τους οδηγούς της να παλεύουν σε πολύ χαμηλότερες θέσεις, ενώ η διαφορά με τη Ferrari και τη Red Bull (και αντίστοιχα των οδηγών) ανοίγει διαρκώς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για τις αλλαγές στα μονοθέσια στο γκραν πρι του Mαϊάμι είχε προιδεάσει το αφεντικό της ομάδας Toto Wolff.

«Στην Imola ήταν ένα πολύ δύσκολο τριήμερο για εμάς. Επιστρέφοντας από την Ιταλία, μάθαμε όσα μπορούσαμε από την πίστα και μετά συνεχίσαμε τη δουλειά στην αεροδυναμική σήραγγα και τον προσομοιωτή. Βρήκαμε διάφορες κατευθύνσεις για τη βελτίωση του αυτοκινήτου και θα κάνουμε πειράματα στο Mαϊάμι για να δούμε τι ανταποκρίνεται σε αυτές τις προσομοιώσεις. Και ελπίζουμε να βρούμε το μονοπάτι που πρέπει να πάρουμε στην εξέλιξη για τους επόμενους αγώνες», είπε το αφεντικό της γερμανικής ομάδας της Formula 1 Τoto Wolff.

Formula 1: Οι τρεις αλλαγές κλειδί στο μονοθέσιο της Mercedes για το γκραν πρι του Μαϊάμι

Ενώ η Mercedes προσπαθεί να μειώσει και άλλο το βάρος του μονοθεσίου (πληροφορίες του ιταλικού motorsport αναφέρουν ότι ήδη έχουν μειώσει το βάρος της W13 κατά τρία με τέσσερα κιλά), η γερμανική ομάδα θα δοκιμάσει ένα νέο αεροδυναμικό σχεδιασμό των πτερυγίων της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Στη Mercedes, είναι πεπεισμένοι ότι έχουν βρει τα κλειδιά για την έλλειψη ανταγωνιστικότητας της W13 και εργάζονται σκληρά για να προσπαθήσουν να αναζωογονήσουν την τύχη της παγκόσμιας πρωταθλήτριας ομάδας των κατασκευαστών», γράφει το motorsport.

To μπροστινό φτερό της W13, έχει σχεδιαστεί για την ευθεία του Μαϊάμι μήκους σχεδόν 2 χιλιομέτρων και έχει ήδη σημαντικές αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο με τους μηχανικούς της ομάδας να πιστεύουν ότι έτσι θα μεωθεί η αεροδυναμική αντίσταση και θα ξεκλειδώσουν καλύτερες επιδόσεις.

Ειδικότερα, η κλίση έχει μειωθεί στο τμήμα που πηγαίνει από τη μύτη προς τα πλαϊνά στηρίγματα στήριξης, ενώ έχει αναδιαμορφωθεί και η ακμή της ουράς.

Το νέο μπροστινό πτερύγιο:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και εδώ η σύγκριση: Πάνω το καινούργιο, κάτω το παλιό:

Αλλαγές και στο πίσω φτερό

Στο Μαϊάμι τα μονοθέσια της Mercedes θα έχουν και το νέο πίσω φτερό, το οποίο αποκαλύφθηκε χθες από τις φωτό που άρχισαν να κυκλοφορούν στα social media.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

H Mercedes εδώ και καιρό είχε πει ότι ένα από τα πρώτα πράγματα που θα ανασχεδιαστούν στο μονοθέσιο ήταν το πίσω φτερό.

Θα... μεταμορφώσουν αυτές τις αλλαγές το μονοθέσιο της Mercedes;

«Αυτές οι αλλαγές δεν θα μεταμορφώσουν το μονοθέσιο», σημειώνει το The Race και συμπληρώνει: «Ωστόσο, η πίσω πτέρυγα χαμηλότερης υποπίεσης, η οποία βρίσκεται εδώ και αρκετό καιρό στο σχεδιασμό, την εξέλιξη και την παραγωγή, θα πρέπει να βελτιώσει τις γενικές επιδόσεις. Δεν αναμένεται να κάνει πολλά για το porpoising, αν και η αλλαγή στη ροή γύρω από τα μπροστινά ελαστικά χάρη στην αλλαγή της μπροστινής πτέρυγας μπορεί να έχει μια μικρή επιρροή».

Ουσιαστικά όπως γράφει το The Race οι αλλαγές στο μπροστινό φτερό έρχονται ως συνέπεια στις αλλαγές του πίσω φτερού.

«Όλα αυτά είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση και αν η Mercedes είχε ένα αυτοκίνητο που δεν υπέφερε από προβλήματα porpoising, τότε αυτά τα εξαρτήματα θα ήταν ένα αξιοπρεπές βήμα εξέλιξης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο, οι προτεραιότητες της Mercedes πρέπει να είναι η διευθέτηση του υποδαπέδου ώστε να εξαλειφθεί, ή τουλάχιστον να μειωθεί, το porpoising.

Ίσως όταν δούμε τα μονοθέσια με περισσότερες λεπτομέρειες το Σαββατοκύριακο και η Mercedes περάσει από τη διαδικασία επίδειξης, να αποκαλύψει και κάποιες εξελίξεις σε αυτόν τον τομέα», καταλήγει το The Race.

Οι αλλαγές στο πίσω φτερό: Πάνω το νέο, κάτω το παλιό:

Και κάποιες λεπτομέρειες:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με νέα εμφάνιση στο πίσω φτερό η Mercedes

Οι περισσότερες ομάδες ή οδηγοί τους έχουν ετοιμάσει κάποια special κράνη ή εμφανίσεις για το μονοθέσιά τους με αφορμή το ντεμπούτο της νέας πίστας του Μαϊάμι.

Η ίδια η Mercedes έχει αποκαλύψει ελάχιστα....

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αλλά είδη έχουν κυκλφορήσει στα social media οι φωτό:

Το special livery είναι σε συνεργασία με νέο χορηγό της ομάδας και μετά το γκραν πρι του Μαϊάμι τα δύο φτερά από το μονοθέσιο του Lewis Hamilton και του George Russell θα πωληθούν σε δημοπρασία, μαζί με τα σχετικά NFTs, για καλό σκοπό.

Σε συνεργασία με τον χορηγό της ομάδας FTX, το ανταλλακτήριο κρυπτονομισμάτων, λοιπόν και σε σχέδια του καλλιτέχνη Mad Dog Jones το μονοθέσιο της Mercedes θα έχει μίνι αλλαγές στην εμφάνιση στο Μαϊάμι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό θα συμβάλει στη συγκέντρωση χρημάτων για το Ignite, την κοινή φιλανθρωπική πρωτοβουλία που προωθούν η Mercedes και το Mission44 του Lewis Hamilton για την υποστήριξη της μεγαλύτερης ποικιλομορφίας και ενσωμάτωσης στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Mercedes Formula 1 – F1 μονοθέσιο Μαϊάμι
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ