Formula 1: Κόντρα με το καλημέρα -Η Mercedes άλλαξε το μονοθέσιο, στη Red Bull εξοργίστηκαν - iefimerida.gr

Formula 1: Κόντρα με το καλημέρα -Η Mercedes άλλαξε το μονοθέσιο, στη Red Bull εξοργίστηκαν

Formula 1 το νέο μονοθέσιο της Mercedes
Formula 1 το νέο μονοθέσιο της Mercedes/@mercedesamgf1-Ιnstagram
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Το νέο πρωτάθλημα της Formula 1 δεν ξεκίνησε ακόμα, αλλά τα... όργανα μόλις άρχισαν.

Νωρίτερα έκανε το γύρο των ξένων μέσων που παρακολουθούν στενά τις εξελίξεις της Formula 1 η είδηση ότι ο Κρίστιαν Χόρνερ στην πρώτη ημέρα των δοκιμαστικών του Μπαχρέιν, κατά το οποίο η Mercedes παρουσίασε ένα ριζικά ανανεωμένο αυτοκίνητο, άρχισε ήδη να μιλά για παρατυπίες στο μονοθέσιο!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ωστόσο λίγη ώρα αργότερα η Red Bull διέψευσε ότι ο Κρίστιαν Χόρνερ έκανε οποιαδήποτε τέτοια δήλωση.

Formula 1: Οι αλλαγές στο μονοθέσιο της Mercedes

Ο Lewis Hamilton βγήκε στην πίστα σήμερα το πρωί παρουσιάζοντας μια αμφιλεγόμενη νέα εμφάνιση της W13 χωρίς πλευρικά pod. Ή... σχεδόν χωρίς sidepods καθώς τα ψυγεία του μονοθεσίου μίκρυναν στο ελάχιστο.

Ο Hywel Thomas, επικεφαλής της Mercedes High Performance Powertrains, παραδέχτηκε ότι έχει γίνει μια «τεράστια αλλαγή» στο σχεδιασμό του sidepod σε ένα βίντεο που περιγράφει λεπτομερώς τις μεγαλύτερες αλλαγές στο αυτοκίνητο του 2022.

«Υποθέτω ότι όταν κοιτάτε τα sidepods - σας ξέρω παιδιά! - ανησυχείτε για το πώς θα ψύχεται ο κινητήρας», αστειεύτηκε ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes F1, Mike Elliott.

Ο Thomas απάντησε: «Ναι, ανησυχώ για τον κινητήρα μου! Πώς θα ψύχεται με ένα sidepod που φαίνεται να έχει εξαφανιστεί;» με τον Elliott στη συνέχεια να εξηγεί ότι έχει γίνει πολύ δουλειά για να το πετύχουν εξηγώντας ότι «η δουλειά που κάναμε μαζί για τη διάταξη της εξάτμισης και τα συστήματα ψύξης του αυτοκινήτου, θα αποδώσει πολλά στην αεροδυναμική».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

To αυτοκίνητο της Mercedes πριν και μετά την αλλαγή:

Το μονοθέσιο της Mercedes toy 2022 στη Formula 1 πριν και μετά την αλλαγή

Το μονοθέσιο της Mercedes μετά την αλλαγή:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πώς ήταν το μονοθέσιο της Mercedes πριν:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Εξοργίστηκε ο Κρίστιαν Χόρνερ με το μονοθέσιο της Mercedes;

Αμέσως οι εικασίες ότι ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull ήταν ενοχλημένος με την τελευταία εξέλιξη στο μονοθέσιο της Mercedes, εξαπλώθηκαν.

Ο Ιndependent έγραφε χαρακτηριστικά ότι ο Christian Horner ισχυρίζεται πως η νέα W13 της Mercedes «παραβιάζει το πνεύμα των κανονισμών». Μια δήλωση που απέδιδαν ότι έγινε μέσω του Auto Motor und Sport. «Για εμάς, υπάρχουν κάποια σημεία που είναι παράτυπα».

Διαψεύδει η Red Bull αλλά... δεν πείθει

Και ενώ όλοι πίστευαν ότι ο Κρίστιαν Χόρνερ άναψε ήδη το φιτίλι της νέας κόντρας μεταξύ των δύο κορυφαίων ομάδων της Formula 1 με τρόπο άγριο, η Red Bull έσπευσε να διαψεύσει.

«Σημειώστε ότι ο Christian δεν έχει μιλήσει σε κανένα μέσο ενημέρωσης και δεν έχει κάνει κανένα σχόλιο σχετικά με το αυτοκίνητο της Mercedes», έγραφε η ανακοίνωση.

Λίγο αργότερα, πάντως ο Christian Horner μιλώντας στο Sky News δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφιβολίας για την κόντρα που έχει ανάψει και την... οργή και τον προβληματισμό της Red Bull για τις αλλαγές στο μονοθέσιο της Mercedes.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οπως αποδείχθηκε, ο επικεφαλής της ομάδας της Red Bull εξακολουθεί να είναι καχύπτοτος με τις αλλαγές στην W13, αλλά όπως είπε θα αφήσει τους τεχνικούς εμπειρογνώμονες να κρίνουν τη νομιμότητά τους.

Αν και αρχικά είπε μιλώντας στο Sky Sports F1 πως «ξαφνιάστηκα ελαφρώς όταν διάβασα σχόλια που υποτίθεται ότι έκανα εγώ, αλλά εδώ είμαστε για να τα πούμε όλα. Για να είμαι ειλικρινής μαζί σας, δεν έδωσα μεγάλη σημασία» και στη συνέχεια πρόσθεσε: «Είναι ένα αρκετά διαφορετικό concept, αλλά αυτό αφορά τους σχεδιαστές που θα ασχοληθούν με αυτό». Και συμπλήρωσε ότι «είναι πέρα από τις τεχνικές μου αρμοδιότητες» όταν ρωτήθηκε αν το μονοθέσιο θα πρέπει να επιτραπεί να αγωνιστεί στο Μπαχρέιν σε δέκα ημέρες. «Αφήστε τους ειδικούς να το επεξεργαστούν και να το καταλάβουν, δεν έχω ιδέα [αν αυτή η αλλαγή αλλάζει το παιχνίδι]».

Ο Max Verstappen... αδιαφορεί

Aπό την πλευρά του ο Max Verstappen δεν φάνηκε να ενοχλείται από τη ριζική αναμόρφωση της W13 της Mercedes, επιμένοντας ότι η Red Bull πρέπει να επικεντρωθεί μόνο στο δικό της μονοθέσιο ενόψει της νέας σεζόν.

«Όχι, δεν ανησυχώ», δήλωσε ο 24χρονος πρωταθλητής της Formula 1 σε συνέντευξη Τύπου στο Bahrain International Circuit.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Πρέπει να επικεντρωθούμε μόνο στην ομάδα μας. Το είπα αυτό τόσες φορές πέρυσι και πρέπει το ίδιο να γίνει και φέτος, ακόμα κι αν τα μονοθέσια μοιάζουν λίγο διαφορετικά. Υπάρχουν τόσα πολλά άγνωστα πράγματα, υπάρχουν αυτά που πρέπει να μάθουμε, οπότε δεν ανησυχώ καθόλου».

Τότο Βολφ: Πώς ξέρει ο Horner ότι είναι παρόνομο το μονοθέσιό μας με το που το είδε;

Ερωτηθείς για τις δηλώσεις του Christian Horner πριν η Red Bull τις διαψεύσει, ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes Toto Wolff αντέδρασε λέγοντας: «Πώς ξέρει μισή ώρα αφότου είδε για πρώτη φορά το μονοθέσιο ότι το μονοθέσιό μας είναι παράνομο;». Και πρόσθεσε: «Η διαδικασία εξέλιξης είναι πολύ διαφανής. Η FIA λαμβάνει τα δεδομένα CAD από εμάς και ενημερώνεται συνεχώς».

Στη σημερινή μεσημεριανή συνέντευξη Τύπου, πάλι, το αφεντικό της Mercedes, Τoto Wolff, από την άλλη, δεν μπορούσε να κρύψει την ικανοποίησή του για το εντυπωσιακό σχέδιο της Mercedes.

«Νομίζω ότι είμαστε πραγματικά υπερήφανοι για αυτό που έχουμε πετύχει όσον αφορά το concept», δήλωσε ο Wolff, «αλλά τώρα πρέπει να δούμε πώς θα γίνουμε ταχύτεροι. Νομίζω ότι είναι μια κατεύθυνση εξέλιξης που μας αρέσει, πρέπει να δούμε το σετάρισμα του μονοθεσίου, πειραματιζόμαστε πολύ, όπως κάναμε και σήμερα και προσεγγίζουμε και εμείς την κατάσταση με περιέργεια».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Νομίζω ότι υπάρχουν [ακόμα] θέματα που σχετίζονται με τις συνθήκες στο Μπαχρέιν», πρόσθεσε ο Wolff. «Έχει πολύ ζέστη, βλέπεις πολλά μονοθέσια να αναπηδούν ακόμα - άλλα στις ευθείες, άλλα στις στροφές - οπότε είναι θέμα σεταρίσματος. Και δεν έχουμε εξετάσει ακόμα πραγματικά τα δεδομένα απόδοσης».

Ο Wolff εξήγησε και τη διαδικασία συνεργασίας με τη FIA, την ενημέρωση που είχαν, για την αλλαγή που έκαναν στο μονοθέσιό τους, λέγοντας ότι «η διαδικασία είναι πολύ ξεκάθαρη: όταν προχωρά κάποιος σε μια συγκεκριμένη κατεύθυνση εξέλιξης του μονοθεσίου που θεωρείτε ότι η FIA θα πρέπει να ελέγξει, ανταλλάσσεις μαζί τους δεδομένα. Τους κάνεις μέρος της διαδικασίας».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ