Θέατρο Νέου Κόσμου: Oι ηθοποιοί παρουσιάζουν το πρόγραμμα σε ένα χορταστικό βίντεο 3' -Οσα θα δούμε τον χειμώνα - iefimerida.gr

Θέατρο Νέου Κόσμου: Oι ηθοποιοί παρουσιάζουν το πρόγραμμα σε ένα χορταστικό βίντεο 3' -Οσα θα δούμε τον χειμώνα

Η τριλογία των Λήμαν Μπράδερς
Η τριλογία των Λίμαν Μπράδερς, του Στέφανο Μασίνι

Το θέατρο του Νέου Κόσμου κάνει δυναμικό ξεκίνημα για τη νέα σεζόν με παραστάσεις σε δύο σκηνές.

Το Θέατρο του Νέου Κόσμου και το Θέατρο Ιλίσια θα φιλοξενήσουν τις παραστάσεις για αυτόν το χειμώνα, με πρεμιέρες και επαναλήψεις έργων που αγαπήθηκαν, πολλούς και καλούς συντελεστές.

Και ποιος θα μπορούσε να παρουσιάσει ένα θεατρικό πρόγραμμα καλύτερα, από τους ίδιους τους συντελεστές του; Ηθοποιοί και σκηνοθέτες, με κάμερα και κινητό στο χέρι, μιλούν για τις δουλειές τους και παρουσιάζουν το πρόγραμμα του Νέου Κόσμου, σε ένα χορταστικό βίντεο, μόλις 3 λεπτών. Δείτε το βίντεο με τις παραστάσεις του θεάτρου του Νέου Κόσμου

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το πρόγραμμα του θεάτρου του Νέου Κόσμου

Η τριλογία των Λίμαν Μπράδερς
Η τριλογία των Λίμαν Μπράδερς

Η τριλογία των Λήμαν Μπράδερς, του Στέφανο Μασίνι, από 4 Οκτωβρίου, Θέατρο Ιλίσια,

1844: Ο Χεγιούμ Λήμαν, γιος ενός εβραίου κτηνοτρόφου από τη Βαυαρία, πατάει για πρώτη φορά το πόδι του στην Αμερική. Το όνομά του, όπως και την πατρίδα του, τα αφήνει πίσω. Στον Νέο Κόσμο θα ονομαστεί Χένρυ και θα ανοίξει ένα μικρό κατάστημα υφασμάτων στην Αλαμπάμα. Τα επόμενα χρόνια θα έρθουν κοντά του οι δυο αδερφοί του, ο Μέντελ που έγινε Εμμάνουελ και ο Μάγιερ. Κάπως έτσι άρχισε η εντυπωσιακή πορεία των Λήμαν, που κάλυψε 164 χρόνια και τρεις γενιές: από το εμπόριο υφασμάτων και βάμβακος στην ίδρυση δικής τους τράπεζας και στη δημιουργία μιας αυτοκρατορίας που δέσποσε στην οικονομική ζωή της Αμερικής και του κόσμου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πορεία όμως αυτή είναι μια σταδιακή αποκοπή από τις ρίζες, που αφορούν όχι μόνο την εβραϊκή ταυτότητα της οικογένειας αλλά και το αντικείμενο της οικονομικής τους δραστηριότητας, που δεν είναι πια το βαμβάκι ή ο καφές, οι σιδηρόδρομοι ή ο καπνός, αλλά κάτι πολύ πιο αφηρημένο: Γίνονται έμποροι χρήματος, με ό,τι συνεπάγεται αυτό, και φυσικά τον μεγάλο κίνδυνο να σκάσει η φούσκα, όπως κι έγινε.

Το 2008 είναι η χρονιά της θεαματικής κατάρρευσης της τράπεζας επενδύσεων Λήμαν Μπράδερς, που δίνει το έναυσμα της παγκόσμιας χρηματοοικονομικής κρίσης, με συνέπειες που θα αργήσει ακόμα να ξεπεράσει η ανθρωπότητα.

Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος. Με τους Μάκη Παπαδημητρίου, Αργύρη Ξάφη, Μιχάλη Οικονόμου

Ξύπνα Βασίλη
Ξύπνα Βασίλη
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ξύπνα Βασίλη, του Δημήτρη Ψαθά, από 13 Οκτωβρίου, Θέατρο Ιλίσια

Γνωστός για την ευρηματική ματιά του, τη σύζευξη σύγχρονων μουσικών τάσεων και οπτικής τεχνολογίας, και την ψυχαναλυτική και υπαρξιακή ανάγνωση των κειμένων, ο Άρης Μπινιάρης καταθέτει εδώ μια ατμοσφαιρική παράσταση σε 60’s διάθεση που αναδεικνύει και απογειώνει τις αρετές του έργου, αποκρυπτογραφεί το ιδιότυπο ύφος του συγγραφέα, που μιλά για τα «σοβαρά» μπλέκοντας το γέλιο με τον προβληματισμό, και φωτίζει μοναδικά τη συνάφεια του έργου με το σήμερα.

Η πετυχημένη συνταγή που παρουσιάστηκε στο Εθνικό Θέατρο δύο συνεχόμενες σεζόν, με τα εισιτήρια να γίνονται αυτομάτως ανάρπαστα, έρχεται ανανεωμένη στο Θέατρο Ιλίσια

Σκηνοθεσία: Άρης Μπινιάρης, Με τους Μαντώ Γιαννίκου, Άνδρη Θεοδότου, Θανάση Ισιδώρου, Γιάννη Λατουσάκη, Λαέρτη Μαλκότση, Ηλία Μουλά, Ελένη Ουζουνίδου, Γιώργο Παπαγεωργίου, Λυδία Τζανουδάκη

Τσέρνομπιλ: Ένα χρονικό του μέλλοντος
Τσέρνομπιλ: Ένα χρονικό του μέλλοντος
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τσέρνομπιλ: Ένα χρονικό του μέλλοντος, της Σβετλάνας Αλεξίεβιτς, από 10 Νοεμβρίου 2021, Θέατρο του Νέου Κόσμου

Την 26η Απριλίου του 1986 µια σειρά εκρήξεις κατέστρεψαν τον αντιδραστήρα του τέταρτου ενεργειακού μπλοκ στον πυρηνικό σταθμό του Τσέρνοµπιλ. Το ατύχημα αυτό χαρακτηρίστηκε η μεγαλύτερη τεχνολογική καταστροφή του 20ού αιώνα. Δέκα χρόνια αργότερα η Αλεξίεβιτς περιπλανήθηκε στην απαγορευμένη ζώνη –όχι χωρίς τίμημα και για τη δική της υγεία–, μίλησε µε δεκάδες ανθρώπους, έψαξε αρχεία εφημερίδων, ληξιαρχείων, νοσοκομείων, αναζήτησε στην άλλοτε σοβιετική επικράτεια τα νήματα των απωλειών.

Η παράστασή, όπως άλλωστε και το βιβλίο της Αλεξίεβιτς, δε μιλάει για το ίδιο το ατύχημα, αλλά για τους ανθρώπους του Τσέρνοµπιλ. Μας ενδιαφέρουν τα συναισθήματα όλων αυτών των ανθρώπων που είχαν αγγίξει το άγνωστο, το μυστήριο. Το Τσέρνοµπιλ είναι κάτι παραπάνω από καταστροφή. Μιλάμε για την πριν και μετά το Τσέρνοµπιλ εποχή. Μια καταστροφή που ρήμαξε μπροστά στα μάτια όλου του κόσμου μια αχανή χώρα, ένα συμπαντικό γεγονός με το οποίο αδυνατεί να αναμετρηθεί ο άνθρωπος.

Οι αφηγήσεις αυτές αποκαλύπτουν την ιστορία του ανθρώπου σαν μια ιστορία οδύνης και φέρνουν στην επιφάνεια αναπάντητα ερωτήματα για το νόημα της ανθρώπινης ζωής, ίσως ακόμα και για την ύπαρξή μας πάνω στη γη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Από τις 100 μαρτυρίες που περιέχονται στο βιβλίο της Αλεξίεβιτς, εχουν επιλεγεί για την παράσταση 16, που τις ερμηνεύουν 6 ηθοποιοί.

Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος, Με τους Στέλιο Μάινα, Μαρία Κατσιαδάκη, Πηνελόπη Τσιλίκα, Δαυίδ Μαλτέζε, Γιάννη Λεάκο

Mute
Mute

Mute, από 2 Οκτωβρίου, Θέατρο του Νέου Κόσμου

Ένας άνθρωπος που κυνηγά το μυαλό του, ένας άνθρωπος που αρνείται τις λέξεις. Μια πολυκατοικία. Ένας μαέστρος, ένας ηλικιωμένος, ένας φοβητσιάρης, ένας γυμναστής, ένας σεξομανής, ένας γκαντέμης… Τι τους συνδέει; Είναι ένας ή περισσότεροι; Κάποτε όλα διαλύονται· οι λέξεις έρχονται απρόσμενα. Μια παράσταση με μουσική χωρίς μουσικούς, με λέξεις χωρίς λέξεις. Μια παράσταση που κάποιος τολμά να ανοίξει την πόρτα του δωματίου του και να δείξει τι πραγματικά υπάρχει μέσα σε αυτό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σκηνοθεσία: Σοφία Πάσχου, Γιώργος Χρυσοστόμου, Με τον Γιώργο Χρυσοστόμου

αφισα
Θέατρο Νέου Κόσμου

Το Θέατρο του Νέου Κόσμου έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα υγειονομικής προστασίας και οι κανονισμοί λειτουργίας του συμμορφώνονται με την τρέχουσα νομοθεσία.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ