Πίνακες, κολάζ, βίντεο και ένα νέο ηχητικό έργο στην αυλή του Μεγάρου Μουσικής [εικόνες] - iefimerida.gr

Πίνακες, κολάζ, βίντεο και ένα νέο ηχητικό έργο στην αυλή του Μεγάρου Μουσικής [εικόνες]

κολαζ εικονες
Νέα έκθεση στο Μεγαρο Μουσικής
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Γλυπτά, βίντεο, πίνακες και ηχητικά έργα τέχνης στήνονται από σήμερα στην αυλή του Μεγάρου Μουσικής.

Το annexM για τις εικαστικές τέχνες του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, υπό τη διεύθυνση της Άννας Καφέτση, διοργανώνει από 30.3 έως 19.6.22 για πρώτη φορά στην Ελλάδα μεγάλη έκθεση του Κωνσταντίνου Δρέγου με τίτλο Capto Vacui σε επιμέλεια του Daniel Marzona που θα παρουσιαστεί στην Υπηρεσιακή Αυλή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η έκθεση, όπως αναφέρει ο επιμελητής, θα χαρτογραφήσει μια τεράστια καλλιτεχνική περιοχή συγκεντρώνοντας πίνακες, κολάζ, βίντεο-έργα, ένα νέο ηχητικό έργο καθώς και πρόσφατα γλυπτά. Από διαφορετικές οπτικές, όλα αυτά τα έργα περιστρέφονται γύρω από ένα ειλικρινές ενδιαφέρον για την conditio humana.

εκθεση
Η εκθεση θα χαρτογραφήσει μια τεράστια καλλιτεχνική περιοχή συγκεντρώνοντας πίνακες, κολάζ, βίντεο-έργα, ένα νέο ηχητικό έργο καθώς και πρόσφατα γλυπτά

«Τι μπορούμε να γνωρίζουμε και πώς;», «Πώς και γιατί διαδραματίζουν συχνά τα σφάλματα, τα λάθη και οι παρεξηγήσεις ζωτικό ρόλο στη διαμόρφωση ευρηματικών και δημιουργικών διαδικασιών;», «Πώς μπορούμε να ζήσουμε έναν βίο βιωτό με δεδομένη την πεπερασμένη γνώση μας και την κατακερματισμένη κατανόησή μας για την ανθρώπινη φύση;»· ερωτήματα όπως αυτά δομούν το εννοιολογικό πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Δρέγου.

Από τις απαρχές του, το έργο του ήταν ένα καλλιτεχνικό τόλμημα αλλά και μια φιλοσοφική διερώτηση, δύο οπτικές με ζητούμενο όχι τόσο να δοθούν απαντήσεις που θα ισχύουν στο διηνεκές, αλλά μάλλον να διερευνηθούν τα θεμέλια των κανονιστικών και τρεχουσών θεωριών που καλύπτουν το πεδίο ενδιαφέροντός του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
προπλασμα
Προπλασμα στην έκθεση στο Μεγαρο

Επιλεγμένα έργα από δύο μεγαλύτερες σειρές, τις «Labyrinth» [Λαβύρινθος] και «Capto Vacui» [Αδράχνοντας το κενό], στοιχειοθετούν τη ραχοκοκαλιά αυτής της έκθεσης. Μεταξύ σχεδίου και ζωγραφικής, επιστήμης και μύθου, και πάντα με μια ήπια παλέτα, οι καμβάδες αυτοί καταλαμβάνονται από υποδηλώσεις για φαινομενικά σύνθετες, αφηρημένες διατυπώσεις ευρηματικών διαδικασιών.

πινακας
Εργο της έκθεσης στο Μεγαρο Μουσικής

Αριθμοί, σύντομες εξισώσεις, σπαράγματα αρχιτεκτονικών ή άλλων σχεδίων, λέξεις, διαγράμματα κ.ά. προβάλλουν ενταγμένα ή αντιπαρατιθέμενα μέσα από χειρονομιακές και ζωγραφικές περιοχές των καμβάδων. Αποτυπώνεται έτσι η καθαυτό δημιουργική διαδικασία της επινόησης, με όλα τα σφάλματα και τις παραβάσεις της, μια διαδικασία που ενέχει κάτι χαρμόσυνο και συνάμα τραγικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
πινακας
Εργο τεχνης

Ο Βίτγκενσταϊν είπε κάποτε πως αποστολή της φιλοσοφίας είναι να δείξει στη μύγα πώς να βγει από τη μυγοπαγίδα, ο Δρέγος όμως φαίνεται να αμφισβητεί το ίδιο το ενδεχόμενο ενός τέτοιου εγχειρήματος. Αντ’ αυτού, μας παρουσιάζει τη χαοτική ομορφιά και δύναμη διαφορετικών εκδοχών τέτοιων μυγοπαγίδων, χωρίς να προσφέρει οδηγίες εξόδου. Σαν μια πραγματωμένη απορία, οι πίνακες αυτοί προσπαθούν να αποτυπώσουν αυτό που δεν μπορεί ούτε να αναπαρασταθεί ούτε να μεταφραστεί: την ίδια τη διαίσθηση και την έμπνευση.

Δρεγος
Η εκθεση του Κωνσταντίνου Δρέγου με τίτλο Capto Vacui σε επιμέλεια του Daniel Marzona

Κωνσταντίνος Δρέγος
Ο καλλιτέχνης Κωνσταντίνος Δρέγος (γεν.1977) σπούδασε ζωγραφική/γλυπτική στην ΑΣΚΤ, μουσική στο Aττικό Ωδείο Αθηνών και εικαστικές τέχνες και φιλοσοφία στη Βιέννη και στο Λιντς. Ζει και εργάζεται στο Βερολίνο. Έργα του βρίσκονται σε μεγάλες ευρωπαϊκές ιδιωτικές συλλογές και έχουν εκτεθεί σε διεθνή μουσεία και γκαλερί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Daniel Marzona
Ο Ντάνιελ Μαρτσόνα (γενν.1969) σπούδασε ιστορία τέχνης και φιλοσοφία στο Ruhruniversität στο Μπόχουμ. Από το 2001 έως το 2004 εργάστηκε ως επιμελητής στο Ινστιτούτο Σύγχρονης Τέχνης P.S.1 στη Νέα Υόρκη. Το 2004 συνίδρυσε με την Elena Carlini τον εκδοτικό οίκο Navado Press και άρχισε να δημοσιεύει πολυάριθμα κείμενα πάνω στη σύγχρονη τέχνη.
Από το 2007 έως το 2014 υπήρξε διευθυντής της Γκαλερί Konrad Fischer στο Βερολίνο. Τον Σεπτέμβριο του 2014 άνοιξε τη δική του γκαλερί στο Βερολίνο.

Τιμές εισιτηρίων
€ 5 ● € 3 (μαθητές 6 ετών και άνω, φοιτητές ΑΕΙ, ΤΕΙ ή ισότιμων σχολών, 65+, άνεργοι με την επίδειξη κάρτας ΟΑΕΔ, πολύτεκνοι)

Πέμπτη | ελεύθερη είσοδος για το κοινό / Ειδικές κατηγορίες κοινού | ελεύθερη είσοδος όλες τις ημέρες

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Μέγαρο Μουσικής έκθεση αυλή
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ