Νέες ταινίες: Οι χριστιανικές αιρέσεις ανά τους αιώνες από τον άθεο Μπουνιουέλ [κριτική & τρέιλερ] - iefimerida.gr

Νέες ταινίες: Οι χριστιανικές αιρέσεις ανά τους αιώνες από τον άθεο Μπουνιουέλ [κριτική & τρέιλερ]

Ο Γαλαξίας ταινία του Λουί Μπουνιουέλ
Ο Γαλαξίας, του Λουίς Μπουνιουέλ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Αυτή την εβδομάδα ο θρυλικός «Γαλαξίας» του Λουίς Μπουνιουέλ έρχεται σε μια νέα κόπια, ενώ η Πολωνή Μαλγκορζάτα Σουμόφσκα αποκαλύπτει το «Άλλο πρόσωπο» της χώρας της.

Πρεμιέρα στους κινηματογράφους για τη μικρή «Αμάντα» που μας ζεσταίνει την καρδιά, ενώ ο «Ηellboy» ανεβαίνει από τα έγκατα της κολάσεως για να σώσει το Λονδίνο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
O Γαλαξίας (La Voie Lactee/ The Milky way)
O Γαλαξίας (La Voie Lactee/ The Milky way)

O Γαλαξίας (La Voie Lactee/ The Milky way)
Σκηνοθεσία: Λουίς Μπουνιουέλ
Παίζουν: Πολ Φρανκέρ, Λοράν Τέρζιεφ, Μισέλ Πικολ

Δύο ζητιάνοι, ο Πωλ και ο Ζαν ακολουθούν το μονοπάτι του Αγίου Ιακώβου με προορισμό την πόλη Σαντιάγο ντε Κομποστέλα της Ισπανίας. Καθ' οδόν συναντούν διάφορες μορφές οι οποίες εκπροσωπούν διδασκαλίες της Χριστιανικής πίστης και επεξηγούν ποικίλα δόγματα και αιρέσεις, πάντα με βάση την Αγία Γραφή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένα κλασσικό δημιούργημα της φιλμογραφίας του Λουίς Μπουνιουέλ παρουσιάζεται σε ένα ψηφιακά αποκατεστημένη κόπια και χωρίς τις περικοπές που είχε γνωρίσει από την ελληνική λογοκρισία.

«Γαλαξία» αποκαλούσαν σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες τη διαδρομή των προσκυνητών για τον καθεδρικό ναό του Αγίου Ιακώβου της Κομποστέλα. Αυτή ακολουθούν και οι δυο κεντρικοί ήρωες της ταινίας, ο Πωλ και Ζαν, πλάνητες κι άστεγοι, που ως μπεκετικοί ήρωες, αναζητούν όχι μόνο την πίστη, αλλά κυρίως την περιπέτεια του ταξιδιού.

Φυσικά ο Μπουνιουέλ δεν κρατάει μια ρεαλιστική και κλασική αφήγηση, αλλά χρησιμοποιεί αυτό το ταξίδι το ως αφορμή για μια σειρά σουρεαλιστικών εικόνων, μέσα από τις οποίες βάζει στο στόχαστρο τα έξι δόγματα του καθολικισμού και με μια μπουρλέσκ σάτιρα ανιχνεύει τη σχέση θρησκείας και εξουσίας.

Το υπερφυσικό στοιχειό συναντάει την πραγματικότητα, και όλα αυτά μαζί μπερδεύονται με σκηνές από τη ζωή του Χριστού - τις οποίες ο άθεος Μπουνιουέλ δεν παραποιεί, αλλά κινηματογραφεί με το δικό του προσωπικό στυλ- δημιουργώντας ένα σουρεαλιστικό όνειρο, ανοιχτό στον διάλογο

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το βλάσφημο στοιχείο, το οποίο έχουν προσάψει κάποιοι στον « Γαλαξία», προέρχεται από συσχετισμούς μέσα από τους οποίους, ο μεγάλος δημιουργός αποκαθηλώνει την παράδοση της θρησκείας- για παράδειγμα παραλληλίζει το πατέ με την όστια- ενώ ο ίδιος, απεγνωσμένος όπως και οι ήρωές του, ψάχνει για μια απάντηση σχετικά με το θείο, αφήνοντας τον θεατή να κάνει τη δική του διαδρομή, τον δικό του προσωπικό «Γαλαξία»

Με άλλο πρόσωπο (Mug / Twarz)
Με άλλο πρόσωπο (Mug / Twarz)

Με άλλο πρόσωπο (Mug / Twarz)
Σκηνοθεσία: Μαλγκορζάτα Σουμόφσκα
Παίζουν: Ματέους Κοσκίκεβιτς, Ανιέσκα Πότσιαντλικ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Γιάτσεκ αγαπά τη heavy metal και τον σκύλο του. Απολαμβάνει τη ζωή και συντηρεί τους γυμνασμένους μύες του, δουλεύοντας σε εργοτάξιο- κοντά στο σημείο , όπου ανεγείρεται το μεγαλύτερο άγαλμα του Ιησού στον κόσμο. Η ζωή του όμως βγαίνει εκτός τροχιάς, όταν ένα ατύχημα στη δουλειά τον παραμορφώνει.

Ο Γιάτσεκ θα γίνει ο πρώτος άνθρωπος στη χώρα που κάνει μεταμόσχευση προσώπου. Ενώ όμως θεωρείται εθνικός ήρωας, ο ίδιος δεν αναγνωρίζει τον εαυτό του στον καθρέφτη, ενώ άγαλμα του Ιησού μεγαλώνει όλο και περισσότερο

Ένα σαρκαστικό σχόλιο για τη σύγχρονη Πολωνία από τη Μαλγκορζάτα Σουμόφσκα («Body», «In the name of»), που απέσπασε τον αργυρό Λέοντα- - Μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στη Berlinale του 2017

Ο Γιάτσεκ είναι ένας νεαρός άνδρας, που ζει σε ένα χωριό στα σύνορα Πολωνίας και Γερμανίας. Ακούει μανιωδώς μέταλ μουσική, πράγμα που προκαλεί την μικρή κοινωνία του χωριού - γι’ αυτό και τα παιδιά στον δρόμο τον φωνάζουν «Αντίχριστο» - κι είναι ερωτευμένος με την Νταγκμάρα, ένα εκρηκτικό κατάξανθο κορίτσι που αγαπάει τα πάρτι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μεγάλο του όνειρο είναι να μαζέψει χρήματα και να φύγει για την πόλη, γι’ αυτό πιάνει και δεύτερη δουλειά στην κατασκευή ενός τεράστιου αγάλματος του Χριστού, που φιλοδοξεί να ξεπεράσει το αντίστοιχο του Ρίο ντε Τζανέιρο.

Μια μέρα ένα σοβαρό ατύχημα θα τον παραμορφώσει ολοκληρωτικά, οπότε θα γίνει ο πρώτος άνθρωπος στην Πολωνία που θα κάνει μεταμόσχευση προσώπου. Η νέα του όμως εμφάνιση θα γίνει η αρχή πολλών περίεργων συμπεριφορών.

Η Μαλγκορζάτα Σουμόφσκα βασίζεται σε δυο πραγματικά περιστατικά ,-την κατασκευή του αγάλματος του Χριστού και την πρώτη μεταμόσχευση προσώπου στον κόσμο που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Ογκολογίας στο Gliwice- και χρησιμοποιώντας ως όχημα τη μαύρη κωμωδία, φτιάχνει μια πικρή σάτιρα, που βάζει στο στόχαστρο τον εθνοθρησκευτικισμό της χώρας της, τον καθολικισμό, τον ρατσισμό, την παράλογη αντιμετώπιση της κοινωνίας απέναντι σε καθετί διαφορετικό, ενώ ταυτόχρονα αποκαθηλώνει εκ βάθρων την « Αγία οικογένεια».

Ο Γιάτσεκ μοιάζει με έναν γνήσιο ήρωα του ρομαντισμού, που αναζητάει με πάθος την ελευθερία. Αν και αγαπάει την οικογένειά του θέλει να φύγει μακριά της. Όταν όμως βιώνει τη δική του τραγωδία, παρά τις πιέσεις που δέχεται – μέχρι και σε εξορκισμό τον υποβάλλουν- δεν χάνει το κέφι του και την ενέργειά του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με αισιόδοξη διάθεση, όπως αυτή του κεντρικού της ήρωα, η Σουμόφκα βρίσκει τον τρόπο να μιλήσει ανοιχτά για όσα οι συμπατριώτες της- κι όχι μόνο- αποφεύγουν να ακούσουν.

Παράλληλα όμως κινηματογραφεί με μια ονειρική πάχνη τα τοπία της Πολωνίας, και αναδεικνύει μέσα από τα κάδρα της το φολκλορικό στοιχείο με μια νοσταλγική , σχεδόν παραμυθένια , διάσταση, αποκαλύπτοντας τη βαθιά της σύνδεση με την παράδοση και τις ρίζες της, που θα μπορούσαν να λειτουργούν ως εφαλτήρια κι όχι ως τροχοπέδη.

Αμάντα (Amanda)
Αμάντα (Amanda)

Αμάντα (Amanda)
Σκηνοθεσία: Μίκαελ Χερς
Παίζουν: Βενσάν Λακόστ, Ισόρ Μουλτριέρ, Στέισι Μάρτι

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ένας νέος άνδρας, χωρίς σταθερή δουλειά και σχέση, απολαμβάνει τη ζωή του στο Παρίσι. Σύντομα όμως, η ανεμελιά διακόπτεται βάναυσα από τον ξαφνικό χαμό της αδελφής του. Εκτός από το σοκ και τον πόνο, αναγκάζεται να διαχειριστεί και την κηδεμονία της μικρής ανιψιάς του.

Ο Μίκαελ Χερς με μια γλυκιά ταινία που συμμετείχε στο Φεστιβάλ Βενετίας, αποδεικνύει ότι η απλότητα και η συναισθηματική νοημοσύνη μπορούν να κάνουν τον κόσμο να μοιάζει ομορφότερος

Η επτάχρονη Αμάντα ζει με τη μητέρα της, ενώ ο νεαρός της θείος, ο Ντάβιντ, την αγαπάει και συχνά της κάνει babysitting, αλλά δεν αντέχει τις ευθύνες που προϋποθέτει ένα παιδί. Ο ίδιος ακόμα δεν έχει βρει τι θέλει να κάνει με τη ζωή του, ενώ αρχίζει να βγαίνει με μια γοητευτική κοπέλα στην ηλικία του. Όταν όμως η αδερφή του πέσει θύμα μια τρομοκρατικής επίθεσης, θα πρέπει να αναλάβει την κηδεμονία της Αμάντας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Μίκαελ Χερς δεν ασχολείται τόσο με το θέμα της τρομοκρατίας, αλλά με την απώλεια και το πώς μια συμπαθητική καθημερινότητα διακόπτεται βίαια. Ο βασικόςτου άξονας είναι ο δεσμός ανάμεσα σε ένα παιδί με απορίες και έναν ενήλικα που δεν μπορεί να ωριμάσει: αυτό που τους συνδέει, πέρα από τις οικογενειακές τους σχέσεις, είναι ότι και οι δυο μαζί καλούνται να ξεπεράσουν έναν απρόσμενο κι άδικο θάνατο

Μέσα από τις διαδρομές τους στο πανέμορφο Παρίσι- εύστοχα ο Χερς επιλέγει τα πιο όμορφα σημεία του, προσδίδοντας μια γλυκιά αισιοδοξία στην ταινία του- οι δυο τους θα ανακαλύψουν την αγάπη και τη συγχώρεση.

Ο Χερς με ευαισθησία, χωρίς μελοδραματισμούς, βάζει τους ήρωές του να περνούν τα έξι στάδια του πένθους για να βρουν το φως και την ελπίδα, και τουςν κινηματογραφεί με την κάμερα στο χέρι, εστιάζοντας στα βλέμματα και τα χαμόγελα του εξαιρετικού Βενσάν Λακόστ και της απολαυστικής μικρής Ισόρ Μουλτριέρ, καταγράφοντας μια πραγματικότητα που αφορά όλους μας.

Styx
Styx
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Styx
Σκηνοθεσία: Βόλφγκανγκ Φίσερ
Παίζουν: Σουζάνε Βολ

Μια νεαρή επιτυχημένη γιατρός αποφασίζει, πιεσμένη από την καθημερινότητα, να σαλπάρει με το ιστιοπλοϊκό της στη Νήσο της Αναλήψεως, πραγματώνοντας στην ουσία ένα εσωτερικό ταξίδι. Όταν ξεσπάει μια άγρια καταιγίδα, το σκάφος της θα βρεθεί κοντά σε αλιευτικό γεμάτο μετανάστες που προσπαθούν να επιβιώσουν. Εκείνη πρέπει να επιλέξει αν θα συνεχίσει τη διαδρομή της, ή θα τους βοηθήσει.

H πολυβραβευμένη ταινία του Βόλφγκανγκ Φίσερ βλέπει το προσφυγικό ζήτημα μέσα από περιπέτεια μέσα στον ωκεανό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ρίκε, μια Γερμανίδα γιατρός, είναι η απόλυτη έκφραση του δυτικού μοντέλου ευτυχίας και επιτυχίας. Μορφωμένη, αφοσιωμένη στους στόχους της και αποφασισμένη να πετύχει, εργάζεται με εξαντλητικούς ρυθμούς στο τμήμα των Επειγόντων Περιστατικών.

Κάποια στιγμή, αποφασίζει να εκπληρώσει το όνειρό της, σαλπάροντας ολομόναχη με το ιστιοπλοϊκό της για τη Νήσο της Αναλήψεως, στον Ατλαντικό Ωκεανό.

Μετά από μια άγρια καταιγίδα, το σκάφος της καταλήγει κοντά σε ένα ακυβέρνητο παλιό αλιευτικό, φορτωμένο με εκατό περίπου μετανάστες , που προσπαθούν απελπισμένα να της αποσπάσουν την προσοχή. Κι ενώ οι άρχεις κωλυσιεργούν και της συνιστούν να παραμείνει μακριά, γιατί το σκάφος δεν μπορεί να αντέξει το φορτίο τόσων ανθρώπων, εκείνη βρίσκεται μπροστά σε ένα τεράστιο δίλημμα.

Με μια Ευρωπαία ηρωίδα που ως γιατρός έχει χρέος να βοηθήσει όσους πάσχουν, αλλά ταυτόχρονα έχει γαλουχηθεί με την ιδέα μιας ατομοκεντρικής ευτυχίας, ο Φίσερ δομεί μια αλληγορία για την προσωπική ευθύνη όλων μας απέναντι στην προσφυγιά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφήνοντας τη θάλασσα – το φυσικό στοιχείο- να πρωταγωνιστεί , συνδυάζει το προσωπικό δράμα με τον πολιτικό στοχασμό, αποφεύγοντας τις καταγγελίες , χρησιμοποίει το σασπένς και τη δράση για να κρατήσει το ενδιαφέρον του θεατή, κι έτσι μας θέτει ενώπιον του εαυτού μας, χωρίς μεγαλοστομίες και κορώνες.

Ηellboy: Ξαναγύρισα από την Κόλαση (Ηellboy)
Ηellboy: Ξαναγύρισα από την Κόλαση (Ηellboy)

Ηellboy: Ξαναγύρισα από την Κόλαση (Ηellboy)
Σκηνοθεσία: Νιλ Μάρσαλ
Παίζουν: Ντέιβιντ Χάρμπουρ, Ίαν ΜακΣέιν, Σάσα Λέιν, Μίλα Γιόβοβιτς, Ντάνιελ Ντάε Κιμ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Hellboy επιστρέφει από την κόλαση στην Αγγλία, όπου πρέπει να νικήσει την παντοδύναμη μάγισσα Νίμουε, σύντροφο του Μέρλιν και γνωστή ως «Βασίλισσα του Αίματος» ή «Κυρά της Λίμνης» από τον μύθο του Αρθούρου. H Νίμουε βρίσκεται φυλακισμένη, έως τη μέρα που θα καταφέρει να απελευθερωθεί, για να καταστρέψει την ανθρωπότητα.

Δεκαπέντε χρόνια μετά από την πρώτη κινηματογραφική μεταφορά του διάσημου κόμικ του Μάικ Μινόλα, το reboot του «Hellboy» επιστρέφει δια χειρός του Νιλ Μάρσαλ, γνωστού από τις τηλεοπτικές σειρές «Game of Thrones» και Westworld».

Ο Hellboy είναι ένας από τους πιο αντισυμβατικούς ήρωες και αυτό γιατί είναι δαίμονας κι έρχεται από τα βάθη της κολάσεως , αν κι έχει αγνή ψυχή κι καλές προθέσεις. Άλλωστε τον έχει μεγαλώσει ένας άνθρωπος, που καταδιώκει λυσσαλέα στοιχειά και μάγισσες.

Ο Hellboy αισθάνεται πάντα διαφορετικός, όταν όμως η σατανική Νίμουε, η γνωστή «Βασίλισσα του Αίματος» από τον μύθο του Βασιλιά Αρθούρου ανακτήσει τις δυνάμεις της και κινηθεί εναντίον της ανθρωπότητας, ο Hellboy θα αναλάβει δράση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Μάικ Μίνολα σίγουρα ξέρει να φτιάχνει σκοτεινούς κόσμους, γεμάτους σατανάδες και δαιμόνια,, πράγμα που ο Νιλ Μάρσαλ εκμεταλλεύεται, χωρίς όμως να εγκαταλείπει και το σαρκαστικό χιούμορ των υπερηρωικών ταινιών.

Οι εντυπωσιακές μάχες δίνουν και παίρνουν, το μακιγιάζ του Ντέιβιντ Χάρμπουρ είναι όλα τα λεφτά, ενώ οι σκηνές βίας πλεονάζουν. Κάπως έτσι υπερκαλύπτεται ο πόνος του Ηellboy που δεν τον αποδέχονται επειδή απλώς έχει μια κάπως περίεργη εμφάνιση, και το σενάριο αναλώνεται σε προβλέψιμες ανατροπές, που δεν σώζονται ούτε από τα καζάνια της κόλασης.

Δυστυχώς μέσα σε αυτόν τον αχταρμά όπου μπερδεύεται και ο Βασιλιάς Αρθούρος, ο Νιλ Μάρσαλ δεν βρίσκει πρόσφορο έδαφος για περαιτέρω προεκτάσεις, όπως μας έχει συνηθίσει από τις τηλεοπτικές του δουλειές, και έτσι αφήνεται στη δύναμη της ψηφιακής τεχνολογίας γα ένα υπερθέαμα που αφορά μόνο το νεανικό κοινό.

Η Τέχνη καταστρέφει (Back Held hands)
Η Τέχνη καταστρέφει (Back Held hands)
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Τέχνη καταστρέφει (Back Held hands)
Σκηνοθεσία: Νίκος Κορνήλιος
Παίζουν: Κώστας Αρζόγλου, Ορόρα Μαριόν, Κάτια Λεκλέρκ Ο'Γουόλις

Ένας διάσημος ηθοποιός του θεάτρου, μετά από ένα έμφραγμα, καλεί κοντά του τις δύο κόρες του, από το Βέλγιο και τη Γαλλία. Προσπαθώντας να τις κρατήσει δίπλα του, τους προτείνει να ανεβάσουν μαζί έναν «Μάκβεθ για τρεις».

Στη διάρκεια των προβών, έρχονται στην επιφάνεια πικρίες και θυμοί απέναντι σε έναν πατέρα απόντα, δοσμένο ολοκληρωτικά στην τέχνη του. Εκείνος όμως προκαλεί τις ηθοποιούς-κόρες τους να χρησιμοποιήσουν το τραυματικό τους παρελθόν στην ερμηνεία των ρόλων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Νίκος Κορνήλιος, συνδυάζοντας δυο μεγάλες του αγάπες- τον κινηματογράφο και το θέατρο- επικεντρώνει τον φακό του σε έναν βετεράνο ηθοποιό, αναζητώντας τα όρια της τέχνης.

Ένας ηλικιωμένος ηθοποιός ζει αποξενωμένος από τις δυο του κόρες, που έχει αποκτήσει με γυναίκες από το εξωτερικό. Όπως ο ίδιος παραδέχεται, η επιλογή του να μην παντρευτεί ποτέ κάποια από τη χώρα του έχει να κάνει με μια δική του ανάγκη διαφυγής. Μετά από ένα έμφραγμα, αποφασίζει να τις καλέσει κοντά του, μιας και οι δυο είναι επίσης ηθοποιοί, και να ανεβάσουν μια δική του εκδοχή πάνω στον Μακβέθ.

Οι εμμονές και η εξουσιομανία του σαιξπηρικου ήρωα, η υπέρβαση των ορίων που απαιτεί το θεατρικό έργο, αλλά και ο σκηνοθέτης , οδηγούν σε ένα οικογενειακό δράμα πολλαπλών αποχρώσεων και αναγνώσεων.
Τον κεντρικό ήρωα ερμηνεύει ο Κώστας Αρζόγλου, που γνωρίζει καλά τον Μάκβεθ, ενώ την κόρη αλλά και την μητέρα της την ερμηνεύουν η πραγματική του κόρη και η πρώην σύντροφός του.

Μέσα από έναν πολύ προσωπικό τόνο λοιπόν, ο Κορνήλιος δημιουργεί ένα κινηματογραφικό « θέατρο ενώ θεάτρω», αν και κάποιες φορές δεν αποφεύγει την επιτήδευση. ‘Ομάς οι ηθοποιοί του διαχειρίζονται τους στυλιζαρισμένους διαλόγους με ένα απλό ρεαλισμό και μας μεταφέρουν στα παρασκήνια μιας θεατρικής παράστασης, αλλά κι μιας ολόκληρης ζωής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
After
After

After
Σκηνοθεσία: Τζένι Γκέιτζ
Παίζουν: Χίρο Φάινς Τίφιν, Σέλμα Μπλερ, Πίτερ Γκάλαχερ, Τζένιφερ Μπιλς, Τζόζεφιν Λάνγκφορντ

Ένα εσωστρεφές , περίεργο κορίτσι, η Tέσσα, όταν μπαίνει στο κολέγιο, γνωρίζει τον μυστηριώδη Χάρντιν Σκοτ, που της φέρεται με προκλητικό τρόπο. Εκείνη όμως αντί να τον μισήσει, μπλέκεται στα δίχτυα του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εφηβική εκδοχή των « Πενήντα αποχρώσεων του γκρι» της Άννα Τόντ που σημείωσε τεράστια επιτυχία με το που ανέβηκε στην πλατφόρμα Wattpad- το YouTube των e-books, όπως το ονομάζουν- μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Μία επιμελής φοιτήτρια , αφοσιωμένη κόρη και πιστή στον σχολικό της έρωτα κοπέλα, η Τέσσα Γιάνγκ ξεκινάει την πρώτη της χρονιά στο κολέγιο με μεγάλες φιλοδοξίες για το μέλλον. Περνάει τις μέρες της συγκεντρωμένη στο πρόγραμμά της, με ισχυρή προσήλωση στον στόχο και στα καθήκοντά της.

Ο οργανωμένος και ευπρεπής κόσμος της καταρρέει όταν γνωρίζει τον μυστηριώδη Χάρντιν Σκοτ με τα μπερδεμένα καστανά μάτια του, την αλαζονική βρετανική προφορά του και τα πολλά tattoo. Ο Χάρντιν είναι ο άγριος και σκληρός τύπος που η Τέσσα κανονικά θα αγνοούσε. Μέχρι που μια νύχτα, βρέθηκε μόνη της μαζί του σε μία λίμνη, μαγνητισμένη από τη μεθυστική του ενέργεια.

Καθώς η Τέσσα βιώνει την πρώτη της επαφή με την ελευθερία, ξεκινάει ένα ταξίδι αυτογνωσίας και σεξουαλικής αφύπνισης που θα την αλλάξει για πάντα . Ανακαλύπτει μία φωνή και ένα εσωτερικό πάθος που δεν ήξερε καν ότι είχε και συνειδητοποιεί ότι υπάρχει η ζωή της πριν τον Χάρντιν και η ζωή της… μετά.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πώς να εκπαιδεύσετε τον δράκο σας 3 (How to train your dragon 3)
Πώς να εκπαιδεύσετε τον δράκο σας 3 (How to train your dragon 3)

Πώς να εκπαιδεύσετε τον δράκο σας 3 (How to train your dragon 3)
Σκηνοθεσία: Ντιν ντε Μπλουά
Με τις φωνές των ( στα ελληνικά) : Βαγγέλη Ευαγγέλου, Ηρώς Μπέζου, Αλμπέρτο Εσκενάζυ, Γιώτας Μηλίτση, Πάνη Καλοφωλια κα.

Η σειρά ταινιών «Πώς να Εκπαιδεύσετε το Δράκο σας» ολοκληρώνουν την πετυχημένη τριλογία τους, με μια νέα περιπέτεια!
Μια επικών διαστάσεων, ψυχαγωγική ιστορία για την ουσία της ενηλικίωσης, για το κουράγιο απέναντι στην απειλή του «αγνώστου», για την ανεκτικότητα απέναντι στο διαφορετικό και για την αποδοχή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στη νέα ταινία που ολοκληρώνει την τριλογία, ο επικεφαλής και κυβερνήτης του Μπερκ, με την Άστριντ στο πλευρό του, έχει δημιουργήσει μια καλά κρυμμένη ουτοπία δράκων, όπου μπορούν να ζουν ελεύθεροι και σε πλήρη αρμονία με το περιβάλλον τους.

Όμως ο κίνδυνος δεν θα αργήσει να εμφανιστεί και η πιο σκοτεινή απειλή θα ταράξει την ισορροπία της καλά κρυμμένης πόλης, αλλά και του νησιού Μπερκ. Ο Ψάρης και ο Φαφούτης καλούνται να αφήσουν την ασφάλεια του μοναδικού σπιτιού που έχουν γνωρίσει, κι να αγωνιστούν κατά του τρομερού κακού, που απειλεί τους πάντες.

Η απειλή της ενάρετης ζωής έρχεται από τον αμοραλισμό των «κακών» και η απάντηση στα δεινά δεν είναι απλώς μια ηρωική πράξη, αλλά προϊόν αγνής φιλίας και εμπιστοσύνης, που θα μας θυμίσει τη χαμένη αθωότητά μας και για τους αληθινούς δεσμούς αγάπης.

Holy Boom
Holy Boom
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Holy Boom
Σκηνοθεσία: Μαρία Λάφη
Παίζουν: Νένα Μεντή, Αναστασία Ραφαέλα Κονίδη, Samuel Akinola, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, Luli Bitri, Βάσω Καβαλιεράτου, Μελέτης Γεωργιάδης, Λάερτης Μαλκότσης κ.

Σπονδυλωτή ταινία, στην οποία διασταυρώνονται οι ιστορίες διαφορετικών ανθρώπων, που ζουν στην ίδια πολυκατοικία στα Πατήσια.

Η Μαρία Λάφη αναζητάει τους σύγχρονους ήρωες της εποχής μας, που ανεξαρτήτως χρώματος ή θρησκείας, μαθαίνουν να συνυπάρχουν και να ξεπερνούν τα αδιέξοδά τους

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ταινία εκτυλίσσεται σε μια υποβαθμισμένη αστική περιοχή της Αθήνας, κατά τη διάρκεια της Μεγάλης εβδομάδας του χριστιανικού Πάσχα. Το βράδυ της Κυριακής των Βαΐων ένα κουτί εισερχομένων γραμμάτων των Ελληνικών ταχυδρομείων ανατινάζεται από τον Ige, έναν δεκαεπτάχρονο Φιλιππινέζο δεύτερης γενιάς. Αυτή η έκρηξη πυροδοτεί την εξέλιξη τριών παράλληλων ιστοριών.

Ανάμεσα στα καμένα γράμματα υπάρχει ένας φάκελος από τα Τίρανα με παραλήπτη την Adia- ο φάκελος περιέχει πιστοποιητικά απαραίτητα για να νομιμοποιήσει τα χαρτιά της. Ένας φάκελος με Acid LSD καταστρέφεται ολοκληρωτικά, μιας και η Λένα έχει πείσει τον Μανού να διακινήσουν μια μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών μέσω ταχυδρομείου.

Τέλος, γυρίζοντας από την Εκκλησία, η Θάλεια βλέπει τα απομεινάρια της έκρηξης. Αυτό που δεν γνωρίζει είναι ότι ανάμεσα στα καμένα γράμματα υπάρχει μια επιστολή προς την ίδια από το παιδί που αναγκάστηκε να δώσει για υιοθεσία όταν ήταν έφηβη.

Η παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας πραγματοποιήθηκε στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Τιράνων, όπου έλαβε το Βραβείο Καλύτερης Βαλκανικής Ταινίας. Σύμφωνα με το σκεπτικό της επιτροπής: «Πρόκειται για μια θαρραλέα προσπάθεια να αποτυπώσει τις προκλήσεις της μετανάστευσης σε μια σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα».

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όταν ο Βάγκνερ συνάντησε τις ντομάτες
Όταν ο Βάγκνερ συνάντησε τις ντομάτες

Όταν ο Βάγκνερ συνάντησε τις ντομάτες
(When Tomatoes Met Wagner)
Σκηνοθεσία: Μαριάννα Οικονόμου

Δύο ξαδέλφια και πέντε γυναίκες ακούν στα χωράφια τη μουσική του Βάγκνερ, ενώ διηγούνται ιστορίες για να πάρουν κουράγιο στον θεσσαλικό κάμπο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Μαριάννα Οικονόμου μελετάει την ιδιαίτερη περίπτωση μιας μικρής ομάδας ανθρώπων σε ένα χωριό που αργοπεθαίνει, με ένα ντοκιμαντέρ, που έκανε πρεμιέρα στο επίσημο πρόγραμμα του 69ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου .

Σε ένα χωριό του θεσσαλικού κάμπου που αργοπεθαίνει, δύο ξαδέλφια και πέντε γυναίκες, αποφασίζουν να κάνουν μια νέα αρχή. Με λίγη βοήθεια από τη μουσική του Βάγκνερ που παίζουν στα χωράφια και τις ιστορίες που διηγούνται για να πάρουν κουράγιο, επιχειρούν να διεισδύσουν στην παγκόσμια αγορά με τη βιολογική καλλιέργεια ενός παλιού σπόρου ντομάτας.

Μέσα από την παράδοξη και πρωτότυπη αυτή η ιστορία, η Οικονόμου βρίσκει την αφορμή να καταγράψει τη δύναμη των ανθρώπινων σχέσεων, αλλά και τον τρόπο που αντιμετωπίζει κανείς τις αντιξοότητες της ζωής σε δύσκολους καιρούς.

«Ήταν πολύ σημαντικό για μένα να αναδειχτούν τα στοιχεία εκείνα που με είχαν γοητεύσει από την αρχή – ο διάλογος μεταξύ του πραγματικού και φαντασιακού, ή την ανάγκη των πρωταγωνιστών να «τυλίγουν» τα γεγονότα της ζωής με ιστορίες προδίδοντάς του προσδίδουν ένα ιδιαίτερο νόημα. Και όλα αυτά σε ένα πλαίσιο σκληρής επιβίωσης όπου οι άνθρωποι καλούνται να ανταγωνιστούν με τα προϊόντα τους τις μεγάλες παγκόσμιες αγορές τροφής», αναφέρει η δημιουργός

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά το τέλος των προβολών στον κινηματογράφο Δαναό θα ακολουθήσει συζήτηση με το κοινό, στην οποία θα συμμετέχει και η σκηνοθέτις Μαριάννα Οικονόμου.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ κινηματογραφικές πρεμιέρες
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ