Λέων Ναρ: Πώς μια κακή στιγμή μπορεί να αλλάξει τα πάντα -Στο Faust το νέο του θεατρικό - iefimerida.gr

Λέων Ναρ: Πώς μια κακή στιγμή μπορεί να αλλάξει τα πάντα -Στο Faust το νέο του θεατρικό

Λέων Ναρ στο νέο του θεατρικό στο Faust
Λέων Ναρ στο νέο του θεατρικό στο Faust
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ένα τροχαίο δυστύχημα αλλάζει τους ρόλους και τις ισορροπίες ενός ζευγαριού φαινομενικά ευτυχισμένου και δοκιμάζει τις κοινωνικές αξίες. Αυτο είναι το Live Streaming το νέο θεατρικό έργο του Λέων Ναρ.

Live streaming. Ένα σύγχρoνο έργο παρουσιάζεται, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, στη θεατρική σκηνή του FAUST, το τριόροφο διατηρητέο στην Καλαμιώτου, με πρεμιέρα στις 3 Φεβρουαρίου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μετά από τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσε το «Δεν σε ξέχασα ποτέ» που ανέβηκε από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος το 2017, έρχεται το δεύτερο έργο του Λέων Ναρ με τίτλο «Live streaming». Ενα γεγονός επί σκηνής καταδεικνύει, πώς μια κακή στιγμή μπορεί να αλλάξει τη μοίρα των ανθρώπων, ακόμη και να ξυπνήσει τα δολοφονικά τους ένστικτα.

παρασταση
Λέων Ναρ, σκηνοθεσία Αντώνης Καραγιάννης, Βασίλης Κανελλόπουλος και Αλεξάνδρα Τσιάγκα παίζουν στο Live Streaming και συμμετέχει σε προβολή ο Γιάννης Ζουγανέλης

Live streaming στην απομόνωση των σημερινών ανθρώπων

Το έργο αποτυπώνει τη βία στην οικογένεια, στην καθημερινότητα, στις ανθρώπινες σχέσεις. Οπως αναφέρει ο συγγραφέας του έργου Λέων Ναρ, το έργο σκιαγραφεί την απομόνωση των σημερινών ανθρώπων, ιδίως των νεότερων, που φτάνει συχνά ακόμη και στα άκρα. Γραμμένο πριν από την πανδημία, το Live streaming αποτυπώνει ποικίλες εκφάνσεις της βίας και αναμετράται με την ακραία λογική του συμφέροντος. Ήμασταν, αλήθεια, πάντοτε τόσο βίαιοι; Μήπως η πραγματικότητα είναι τελικά σκληρότερη από τη φαντασία; Αυτός είναι ο κόσμος του Live Streaming. Δείτε το τρέιλερ της παράστασης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βασίλης Κανελλόπουλος και Αλεξάνδρα Τσιάγκα παίζουν στο Live Streaming, ο Γιάννης Ζουγανέλης έχει φιλική, κινηματογραφική, συμμετοχή και ο Γιάννης Καζαντζής γράφει τη μουσική.

Η παράσταση επιχειρεί να εισχωρήσει στα αδιέξοδα που δημιουργούνται ως τραγικά αποτελέσματα της βίας. Η βία, ως μια παθογένεια της κοινωνίας, συναντάται δυστυχώς σε όλους τους κοινωνικούς ιστούς. Τα αποτελέσματά της είτε ψυχολογικά είτε σωματικά είναι πάντοτε τραγικά με πολλαπλά αποτυπώματα στη διάρκεια του χρόνου.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
παρασταση
Βασίλης Κανελλόπουλος και Αλεξάνδρα Τσιάγκα παίζουν στο Live Streaming, ο Γιάννης Ζουγανέλης έχει φιλική, κινηματογραφική, συμμετοχή και ο Γιάννης Καζαντζής γράφει τη μουσική

«Πρόθεσή μου», αναφέρει ο Αντώνης Καραγιάννης που κάνει τη σκηνοθεσία «ήταν να παρακολουθήσω αυτά τα αποτυπώματα και να «διαβάσω» τα αδιέξοδα μα και τα επακόλουθα μίας παρατεταμένης τραυματικής εμπειρίας. Με γοήτευσε το τυχαίο γεγονός στη ροή και την εξέλιξη του έργου. Θεωρώ πως η πορεία της ζωής χαράζεται από τυχαία γεγονότα. Και κάποιες φορές η συνύπαρξη ενός τυχαίου γεγονότος και μίας κακής στιγμής αλλάζουν, σοκαριστικά, τη ζωή πολλών ανθρώπων ταυτόχρονα».

Η σκηνοθεσία, με τις παράλληλες δράσεις και τη χορογραφημένη κίνηση των ηθοποιών, επιχειρεί να διεισδύσει στις συναισθηματικές καταστάσεις των ηρώων σε διαφορετικές χωροχρονικές στιγμές και να φωτίσει τις μεταβολές και τις διακυμάνσεις μιας βίαιης και παρεκλίνουσας συμπεριφοράς.

Οι ηθοποιοί, έχοντας κάποιες φορές μία καθοδηγούμενη μη ρεαλιστική εσωτερική τοποθέτηση, διατυπώνουν ερωτήματα που τελικά προσεγγίζουν και αναδεικνύουν τόσο την αλήθεια όσο και την τραγικότητα των ρεαλιστικών συμβάντων που καταγράφονται στη διάρκεια της ζωής.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον συγγραφέα: «Μήπως η πραγματικότητα είναι τελικά σκληρότερη από τη φαντασία; Όλα καταλήγουν σε ένα θεατρικό έργο. Μια αντανάκλαση είμαστε… Μήπως κατατάξαμε το όνειρο στα όνειρα; Οι κατακτήσεις δεν είναι αμετάκλητες;» καταληγει ο Αντώνης Καραγιάννης για το έργο του Λέων Ναρ.

Κείμενο: Λέων Α. Ναρ / Σκηνοθεσία: Αντώνης Καραγιάννης / Παίζουν: Βασίλης Κανελλόπουλος και Αλεξάνδρα Τσιάγκα / Φιλική κινηματογραφική συμμετοχή: Γιάννης Ζουγανέλης / Μουσική: Γιώργος Καζαντζής / Σκηνικά / Κοστούμια: Χρύσα Δαπόντε / Βοηθός σκηνογράφου/ Εικαστικός: Δάφνη Αθανασοπούλου / Κατασκευή σκηνικών: Νίκος Σταμπουλής / Σχεδιασμός φώτων / Χορογραφίες: Αντώνης Καραγιάννης / Γραφιστικά: Λευτέρης Παπασταύρου / Κινηματογράφηση: Θεόδωρος Τζάρτος / Φωτογράφιση: Αντώνης Ζαφειρόπουλος

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:Πρεμιέρα Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου και κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή στις 20:00

Τιμή εισιτηρίου 15 € - φοιτητικό, ανέργων 13 / Προπώληση εισιτηρίων : viva.gr / https://bit.ly/3GOvV1Y

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έργο “Live streaming” ,Διάρκεια : 75’

ΘΕΑΤΡΟ FAUST, ΚΑΛΑΜΙΩΤΟΥ 11 & ΑΘΗΝΑΙΔΟΣ 12 // ΤΗΛ.: +30 210 3234095

Λέων Α. Ναρ (1974). Σπούδασε Κλασική Φιλολογία (Α.Π.Θ.), έλαβε μεταπτυχιακό τίτλο Νεοελληνικής Φιλολογίας (Α.Π.Θ, 2000) και το 2007 αναγορεύτηκε Διδάκτωρ Νεοελληνικής Φιλολογίας από το ίδιο Πανεπιστήμιο. Τον Δεκέμβριο του 2017 ολοκλήρωσε μεταδιδακτορική έρευνα στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Εξέδωσε τα βιβλία:

  • Εγώ ο εγγονός ενός Έλληνα, η Θεσσαλονίκη του Νικολά Σαρκοζί (σε συνεργασία με τους Γιώργο Αναστασιάδη και Χρήστο Ράπτη, Καστανιώτης, 2007 το οποίο μεταφράστηκε και στα γαλλικά).
  • Γιωσέφ Ελιγιά, Άπαντα (δίτομο έργο, Γαβριηλίδης, 2009).
  • Το μέλλον του παρελθόντος, Θεσσαλονίκη 1912-2012 (Καπόν, 2011, σε ελληνική και αγγλική γλώσσα, με φωτογραφίες του Γιώργη Γερόλυμπου).
  • Ισραηλίτες Βουλευτές στο Ελληνικό Κοινοβούλιο (Ίδρυμα της Βουλής των Ελλήνων, 2011).
  • Το παιχνίδι της εξέδρας, σχολιασμένα συνθήματα από τα ελληνικά γήπεδα (Μεταίχμιο, 2014).
  • Δεν σε ξέχασα ποτέ (Ευρασία, 2017 θεατρικό έργο με cd σεφαραδίτικων τραγουδιών της ομώνυμης παράστασης που ανέβηκε από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος το 2017).
  • Ξανά στη Σαλονίκη, η μετέωρη επιστροφή των Ελλήνων Εβραίων στον γενέθλιο τόπο 1945-46 (Πόλις, 2018, υποψήφιο για το Κρατικό Βραβείο Μαρτυρία-Βιογραφίας-Χρονικού- Ταξιδιωτικής Λογοτεχνίας).
  • «Να βρω ξανά του νήματος την άκρη..» Σχεδίασμα ποιητικής βιογραφίας του Θανάση Παπακωνσταντίνου (Πατάκης, 2022).

Κείμενά του έχουν δημοσιευτεί σε συλλογικούς τόμους, περιοδικά (έντυπα και ηλεκτρονικά), ενώ έχει επιμεληθεί 9 βιβλία. Είχε μόνιμη στήλη στις εφημερίδες Έθνος (2017-2018) και Μακεδονία της Κυριακής (2006-2008). Γράφει στο περιοδικό Θεσσαλονικέων Πόλις (μέλος της συντακτικής επιτροπής). Εργάζεται ως καθηγητής φιλολογίας στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ανατόλια της Θεσσαλονίκης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Faust live streaming παράσταση θέατρο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ