Κινηματογραφικές πρεμιέρες: Ο Άντονι Χόπκινς στις τελευταίες μέρες του Σίγκμουντ Φρόιντ και ακόμη οκτώ ταινίες - iefimerida.gr

Κινηματογραφικές πρεμιέρες: Ο Άντονι Χόπκινς στις τελευταίες μέρες του Σίγκμουντ Φρόιντ και ακόμη οκτώ ταινίες

Η Τελευταία Συνεδρία του Φρόιντ  (Freud’s Last Session)
Η Τελευταία Συνεδρία του Φρόιντ (Freud’s Last Session)
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στις κινηματογραφικές πρεμιέρες ο Άντονι Χόπκινς πρωταγωνιστεί στην «Τελευταία συνεδρία του Φρόιντ».

Ο Ράσελ Κρόου προσπαθεί να λύσει «Κρυμμένα Μυστικά», ο Μισέλ Γκοντρί μελετάει το «Λυσάρι της ζωής», ενώ η Χριστίνα Ιωακειμίδη υπογράφει μια αθηναϊκή περιπέτεια ενηλικίωσης.

Η Τελευταία Συνεδρία του Φρόιντ (Freud’s Last Session)
Σκηνοθεσία: Ματ Μπράουν
Παίζουν: Άντονι Χόπκινς, Μάθιου Γκουντ, Λιβ Λίζα Φράις, Τζόντι Μπάλφουρ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Ο πατέρας της ψυχανάλυσης Σίγκουντ Φρόιντ και ο θεολόγος της Οξφόρδης Κ. Σ. Λιούις συνδιαλέγονται για τον άνθρωπο, την ελεύθερη βούληση, την πίστη και τη θνητότητα.

Ο Ματ Μπράουν («Ο Άνθρωπος που Γνώριζε το Άπειρο») μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη την τελευταία συνεδρία του «πάτερα της ψυχανάλυσης», που υποδύεται ο οσκαρικός Άντονι Χόπκινς.

Λονδίνο, 3 Σεπτεμβρίου 1939. Ο κόσμος βρίσκεται στο χείλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Τις τελευταίες μέρες του, ο Σίγκμουντ Φρόιντ, που είχε δραπετεύσει με την κόρη του Άννα από το ναζιστικό καθεστώς στην Αγγλία, δέχεται επίσκεψη από τον καθηγητής της Οξφόρδης Κ. Σ. Λιούις, διάσημο συγγραφέα του «Χρονικού της Νάρνια», που μετά από τον τραγικό θάνατο της γυναίκας του από καρκίνο, στράφηκε στη θεολογία. Την ημέρα αυτή, δύο από τα μεγαλύτερα μυαλά του εικοστού αιώνα συγκρούονται για τα μεγαλύτερα ερωτήματα: για την ύπαρξη του Θεού και το νόημα της ύπαρξης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βασισμένος στο ομώνυμο θεατρικό έργο του Μαρκ Σεν Ζερμέν, που οραματίζεται μια φαντασιακή συνάντηση δύο μεγάλων προσωπικοτήτων, η οποία δεν είναι σίγουρο ότι συνέβη στην πραγματικότητα, ο Μπράουν που αρέσκεται στις φιλοσοφικές κινηματογραφικές συζητήσεις, ακολουθεί έναν μεγάλο αγνωστικιστή κι έναν βαθιά θρησκευόμενο άντρα, χωρίς να στρατεύεται σε καμία πλευρά. Αντιθέτως, συμμετέχει ως παρατηρητής σε αυτό το debate, αναλογιζόμενος και ο ίδιος-μαζί του και ο θεατής- για τα μεγάλα ζητήματα, που συζητούν ο Φρόιντ και ο Λιούις.

Στο πρώτο μισό, προκειμένου να προσδώσει κινηματογραφική διάσταση σε μια ακαδημαϊκή συζήτηση, μέσα από φλας μπακς αφήνει τον κλειστό χώρο του γραφείου και επιστρέφει στα χρόνια του διάσημου ψυχαναλυτής στη Βιέννη, αλλά και στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, όπου ο Λιούις βίωσε μία τραυματική εμπειρία, που τον καθόρισε, ακολουθώντας τον δρόμο μιας τυπικής βιογραφίας.

Το δυνατό όμως χαρτί της ταινίας του, που εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να αποφύγει τη θεατρικότητα, είναι η λογομαχία των δύο ανδρών. Ξεκινώντας μάλιστα με τον Φρόιντ να ρωτάει τον επισκέπτη του για ποιον λόγο ένας τόσο διακεκριμένος επιστήμονας πιστεύει στον Θεό, ο Μπράουν θέτει εξαρχής το βασικό θέμα που θα τον απασχολήσει.

Ο Χόπκινς, που είχε στο παρελθόν ερμηνεύσει τον Λιούις, τώρα αναλαμβάνει τον ρόλο του Φρόιντ, υιοθετώντας την οξύνοια και την παρατηρητικότητα του διασημότερου ψυχαναλυτή της Ιστορίας, προσθέτοντας όμως ένα ενδιαφέρον χιούμορ, αλλά και μία επιθετικότητα στον τρόπο προσπαθεί να εκμαιεύσει τις απόψεις του συνομιλητή του, κάνοντας ακόμη μία σπουδαία ερμηνεία. Πολύ καλός και ο Μάθιου Γκουντ, που στέκεται επάξια δίπλα σε έναν θρύλο της υποκριτικής και αποκρούει τις επιθέσεις του με λεπτότητα, υποστηρίζοντας την αινιγματική περίπτωση του Λιούις, ο οποίος έμελλε να γίνει ένας από τους πιο σημαντικούς συγγραφείς της παιδικής λογοτεχνίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το Λυσάρι της Ζωής (Le livre de solutions / The Book of Solutions)
Σκηνοθεσία: Μισέλ Γκοντρί
Παίζουν: Πιερ Νινέ, Μπλανς Γκαρντάν, Φρανσουάζ Λεμπρούν, Φράνκι Γουάλας

Περίληψη: Ένας σκηνοθέτης μαθαίνει πως οι χρηματοδότες του επιχειρούν να μην του επιτρέψουν να έχει πλήρη έλεγχο στη νέα ταινία που ετοιμάζει. Έτσι, κλέβει το υλικό της παραγωγής και επιχειρεί να ολοκληρώσει το όραμά του μαζί με τους πιο πιστούς συνεργάτες του.
Ο Μισέλ Γκοντρί («Η Αιώνια Λιακάδα Ενός Καθαρού Μυαλού») εμπνέεται από τα προσωπικά του βιώματα και υπογράφει μια feelgood υπαρξιακή κωμωδία με τον Πιέρ Νινέ.

Όταν οι χρηματοδότες του απειλούν να του αφαιρέσουν τη δυνατότητα να έχει τον πρώτο λόγο στη νέα του ταινία, ο σκηνοθέτης Μαρκ Μπεκέρ κλέβει τους σκληρούς δίσκους, που περιέχουν το υλικό του, και πηγαίνει στην εξοχή. Εκεί, κρύβεται στο σπίτι της θείας του, Ντενίζ, και προσπαθεί να ολοκληρώσει την ταινία με τη βοήθεια των πιο πιστών μελών του συνεργείου του, κυρίως της ταλαιπωρημένης αλλά πάντα αφοσιωμένης μοντέρ του. Βρίσκει όμως πως η όλη κατάσταση έχει ξεφύγει, καθώς περνάει από τη μια μανιακή ιδέα στην άλλη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αντλώντας έμπνευση από τη δική του εμπειρία στην παραγωγή του «Αφρού των Ημερών», ο ιδιοφυής σκηνοθέτης Μισέλ Γκοντρί φτιάχνει μια ταινία που θέλει να αποκαλύψει τη δημιουργική διαδικασία ενός καλλιτεχνικού έργου, να δει δηλαδή τι συμβαίνει μέσα στο κεφάλι ενός σκηνοθέτη.

Με χιούμορ και σύμμαχό του τον εξαιρετικό Πιέρ Νινέ, ο οποίος καταφέρνει να αφομοιώσει εξαιρετικά τα χαρακτηριστικά του γνωρίσματα, ο ιδιαίτερος αυτός δημιουργός ξεπερνάει μεν την εσωστρέφεια του θέματός του, όχι όμως και την αυτοαναφορικότητα. Οπότε, από ένα σημείο και μετά η ταινία, αν και δεν στερείται ειλικρίνειας, ξεμένει από ευρήματα και ο πάντα πρωτότυπος Γκοντρί περιορίζεται στη σκιαγράφηση του πορτρέτου ενός καλλιτέχνη σε χάος ,που νιώθει πως κανείς δεν τον καταλαβαίνει και γι’ αυτό τον λόγο ουσιαστικά κάνει ταινίες. Η πρόθεση του Γάλλου δημιουργού, όσο χαριτωμένη κι αν είναι, δυστυχώς δεν εξελίσσεται και τελικά «Το λυσάρι της ζωής» μοιάζει με ένα ημερολόγιο, που αφού καταλάβεις τι έχει συμβεί, δεν έχεις ιδιαίτερο ενδιαφέρον να το φτάσεις έως το τέλος.

Κρυμμένα Μυστικά (Sleeping Dogs)
Σκηνοθεσία: Άνταμ Κούπερ
Παίζουν: Ράσελ Κρόου, Κάρεν Γκίλαν, Τόμι Φλάναγκαν

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Ένας πάλαι ποτέ δυναμικός αστυνομικός ερευνητής ανθρωποκτονιών αποφασίζει να εξετάσει από την αρχή μια υπόθεση δεκαετίας.

Σκηνοθετικό ντεμπούτο του Αυστραλού σεναριογράφου Άνταμ Κούπερ («Assassin's Creed»), με πρωταγωνιστή τον Ράσελ Κρόου.
Ένας πρώην ντετέκτιβ της αστυνομίας έχει πλέον αποσυρθεί από την ενεργό δράση και υποβάλλεται σε μια πρωτοποριακή θεραπεία για τη νόσο Αλτσχάιμερ. Η μνήμη του τον εγκαταλείπει και το σπίτι του είναι γεμάτο οδηγίες, που του υπενθυμίζουν ακόμα και το όνομά του. Όμως η ομολογία ενός βαρυποινίτη, λίγο πριν από την ηλεκτρική καρέκλα, του ξυπνά εφιάλτες του παρελθόντος και τον ωθεί να καταπιαστεί ξανά με μία υπόθεση, που είχε μείνει στα αρχεία δέκα χρόνια σχετικά με την άγρια δολοφονία ενός καθηγητή κολεγίου.

Βασισμένος στο «Τhe Book of Mirrors» του Chirovici, ο Κούπερ συνδυάζει ένα τυπικό αλά Αγκάθα Kρίστι whodunnit του με ένα παιχνίδι μνήμης τύπου Μemento», δομώντας ένα ψυχολογικό θρίλερ, που δίνει στον Κρόου την ευκαιρία να αποδείξει πόσο σπουδαίος ηθοποιός είναι. Το σενάριο, αν και δεν στερείται ανατροπών, παρουσιάζει αρκετά κενά και επιπόλαια λάθη, ειδικά στον τρόπο διεξαγωγής μιας έρευνας, ενώ η σκηνοθεσία διαθέτει μεν μια νεο-νουάρ ατμόσφαιρα, χωρίς να ξεφεύγει από την πεπατημένη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όμως, η υποκριτική του Κρόου, που εντέχνως διαχωρίζει τις ενεργειακές του ποιότητες στο κομμάτι του παρόντος και στα θραύσματα μνήμης που επανέρχονται, αφήνοντας υπαινιγμούς για να εξηγηθούν στο ανατρεπτικό φινάλε, είναι απολαυστική. Καιρός λοιπόν το Χόλιγουντ να υποδεχτεί πίσω στις αγκάλες του τον βραβευμένο με Όσκαρ ηθοποιό, που τα τελευταία χρόνια θυσιάζει το μεγάλο ταλέντο του σε άνοστες παραγωγές, πριν έχει την ίδια τύχη με τον Λίαμ Νίσον.

Το Μυστικό της Μαύρης Βαλίτσας (La Extorsion)
Σκηνοθεσία: Μαρτίνο Ζαϊντέλις
Παίζουν: Γκιγιέρμο Φρανκέλα, Πάμπλο Α. Ράγκο, Αντρέα Φριγκέριο

Περίληψη: Ένας έμπειρος πιλότος πολιτικής αεροπορίας εξαναγκάζεται να μεταφέρει μυστηριώδεις μαύρες βαλίτσες στη συνηθισμένη του διαδρομή μεταξύ Μπουένος Άιρες και Μαδρίτης. Αυτό όμως θα οδηγήσει τον ίδιο και την οικογένεια του σε έναν κόσμο ίντριγκας και διαφθοράς.
Θρίλερ από την Αργεντινή με ήρωα έναν πιλότο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Αλεχάνδρο είναι ένας έμπειρος πιλότος πολιτικής αεροπορίας, ο οποίος αν και λατρεύει τη δουλειά του, κρύβει ένα μυστικό, που δεν πρέπει να αποκαλυφθεί . Όταν αυτό γίνεται αντιληπτό από πράκτορες των μυστικών υπηρεσιών της χώρας του, αρχίζουν να τον εκβιάζουν. Έτσι, ο Αλεχάνδρο αναγκάζεται να μεταφέρει μεταξύ Μπουένος Άιρες και Μαδρίτης μαύρες βαλίτσες με μυστηριώδες περιεχόμενο. Όσα κρύβουν μέσα τους πρόκειται σύντομα να βυθίσουν τον ίδιο και τη οικογένειά του σε έναν κόσμο ίντριγκας και διαφθοράς, οπότε ο Αλεχάνδρο δεν έχει άλλη επιλογή από το να παλέψει για τη ζωή του.
Ένας συνηθισμένος άνθρωπος μπλέκεται σε μια ασυνήθιστη υπόθεση, που αφορά μια μαύρη βαλίτσα, και ίσως για αυτό ο έμπειρος τηλεοπτικά Μαρτίνο Ζαϊντέλις προσπαθεί να πείσει για τις χιτσκοκικές του επιρροές. Σε αντίθεση όμως με τον μετρ του σασπένς, που δημιουργεί αγωνία απλώς και μόνο με ένα περπάτημα, η δική του ταινία προσπαθεί απεγνωσμένα να κεντρίσει το ενδιαφέρον μέσα από ατελείωτα twists και μια παραφορτωμένη υπόθεση, που στερείται αληθοφάνειας, με τους περισσότερους ηθοποιούς τελικά να καταφεύγουν σε κραυγαλέες ερμηνείες για να προσδώσουν δραματικές εντάσεις, εκεί που αποτυγχάνει η σκηνοθεσία.

Κενά Αέρος (Northern Comfort)
Σκηνοθεσία: Χάφστιν Γκούναρ Σίγκουρσον
Παίζουν: Τίμοθι Σπολ, Λίντια Λέοναρντ, Έλα Ραμπφ

Περίληψη: Μία ετερόκλητη ομάδα από άτομα με χρόνια φοβία για τα αεροπλάνα δοκιμάζεται σε μια πτήση από το Λονδίνο στην Ισλανδία.
Σκανδιναβική κωμωδία για όσους φοβούνται να πετάξουν.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πολλοί φοβούνται τα αεροπλάνα. Υπάρχουν πλέον ακόμα και γκρουπ θεραπευτικής υποστήριξης, όπου ομάδες φοβικών ανθρώπων προπονούνται με συνεδρίες και προσομοιώσεις πτήσεων για να ξεπεράσουν τον τρόμο. Ένα τέτοιο, με εντελώς ετερόκλητους χαρακτήρες, έχει φτάσει στο τελικό στάδιο και το υπέρτατο τεστ: μία πραγματική πτήση από το Λονδίνο στην Ισλανδία. Θα καταφέρουν άραγε να βρουν έναν τρόπο να αντιμετωπίσουν τους φόβους τους και να συνεργαστούν για να ανοίξουν τα φτερά τους;

Ο Χάφσταϊν Γκούναρ Σίγκουρντσον («Κάτω από το δέντρο») αυτή τη φορά σε μια αγγλόφωνη εκδοχή ξεκινάει από την ιδέα μιας βιτριολικής σάτιρας για τον εγκλεισμό, που ίσως την εμπνεύστηκε την περίοδο της καραντίνας, χωρίς όμως να καταφέρει να βρει τον τρόπο να δημιουργήσει ένα δικό του σύμπαν, ούτε όμως και να εμβαθύνει στους συνειρμούς, που του προκαλεί πιθανόν μια αεροπορική πτήση με την ανθρώπινη συμπεριφορά. Οι δε ελάχιστες δραματικές νότες που επιχειρεί μάλλον ηχούν φάλτσα σε μια ταινία, που εξαντλεί τη δυναμική της στο πρώτο μισάωρο.

Μέντιουμ
Σκηνοθεσία: Χριστίνα Ιωακειμίδη
Παίζουν: Αγγελική Μπεβεράτου, Νικολάκης Ζεγκίνογλου, Κατερίνα Ζησούδη, Μάρθα Φριντζήλα, Κωσταντίνος Ασπιώτης, Νατάσσα Εξηνταβελώνη

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Η Ελευθερία επισκέπτεται την ετοιμόγεννη μεγάλη της αδερφή στην Αθήνα και γνωρίζει το ξύπνημα της σεξουαλικής επιθυμίας στο πρόσωπο ενός αινιγματικού άντρα.

Δράμα ενηλικίωσης από τη Χριστίνα Ιωακειμίδη, που διεκδικεί πέντε βραβεία Ίρις από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου (σκηνοθεσίας, σεναρίου, α’ και β’ γυναικείου ρόλου, ενδυματολογίας).

Έχοντας χάσει πρόσφατα τη μητέρα της, η δεκαεξάχρονη Ελευθερία έρχεται στην Αθήνα από την επαρχία για να επισκεφθεί τη μεγάλη αδερφή της, την οποία βρίσκει ερωτευμένη και ετοιμόγεννη. Περιπλανώμενη στο αυγουστιάτικο καμίνι μιας άγνωστης μεγαλούπολης, γνωρίζει το ξύπνημα της σεξουαλικής επιθυμίας στο πρόσωπο του αινιγματικού Άγγελου, φοιτητή ιατρικής, ο οποίος την παρασύρει στον εκκεντρικό του κόσμο. Όταν η Ελευθερία γνωρίζει μία φίλη του, ένα μέντιουμ, τολμάει να κοιτάξει βαθύτερα στον εαυτό της και να βιώσει το πρωτόγνωρο συναίσθημα της επιτακτικής επιθυμίας για κάποιον άλλον.
Βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Γιώργου Συμπάρδη, στη δεύτερη μεγάλου μήκους της, δεκατέσσερα χρόνια μετά από το «Χάρισμα», η Χριστίνα Ιωακειμίδη φτιάχνει ένα οδοιπορικό ενηλικίωσης στη σύγχρονη Αθήνα, που βράζει από τον καύσωνα, όπως τα νέα σώματα βράζουν από την επιθυμία, ως φόρο τιμής σε μια χαμένη νιότη.

Το πλεονέκτημα της Ιωακειμίδη είναι ότι δεν αφήνεται μόνο στη νοσταλγία, αλλά αποτυπώνει τις αγωνίες μιας νέας γενιάς, στην οποία αν και δεν ανήκει η ίδια, καταφέρνει να αφουγκραστεί. Κοιτάζοντας πίσω από τα στερεότυπα, η δημιουργός καταγράφει με ευαισθησία όλα αυτά που μας ενώνουν: την ίδια δηλαδή ανάγκη να εξερευνήσουμε τον κόσμο, την ίδια επιθυμία να ερωτευτούμε, την ίδια σαγήνη που μας ασκεί το άγνωστο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η πρωτοεμφανιζόμενη Αγγελική Μπεβεράτου, που είναι χορεύτρια, με το αθώο γεμάτο περιέργεια βλέμμα της ακολουθεί τα χνάρια της ηρωίδας της με την κάμερα της Ιωακειμίδη να εστιάζει στην αλλαγή της, μία αλλαγή που γίνεται μέσα από όχι μέσα από εκκωφαντικές μεταμορφώσεις, αλλά αδιόρατες ματιές που ωριμάζουν, ανάλαφρα γέλια που επιτέλους ελευθερώνονται και μικρές παύσεις, που κρύβουν μία γλυκόπικρη αίσθηση αποχαιρετισμού.

Γουίνι το Αρκουδάκι: Αίμα και Μέλι II (Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2)
Σκηνοθεσία: Ρις Φρέικ-Γουότερφιλντ
Παίζουν: Σκοτ Τσέιιμπερς, Ταλούλα Έβανς, Ράιαν Ολίβα, Τερέσα Μπάναμ

Περίληψη: Ο Γουίνι το Αρκουδάκι επιστρέφει ως serial killer.
Η αιματοβαμμένη εκδοχή του Γούνι επιστρέφει με ένα δεύτερο κεφάλαιο.
Στην προσπάθειά του να εκδικηθεί τον πρώην παιδικό φίλο του, ο Γουίνι το Αρκουδάκι αυτή τη φορά είναι αποφασισμένος να σκοτώσει τόσο τον Κρίστοφερ όσο και τους ενήλικους, που επέζησαν στα πέμπτα γενέθλιά του. Σε αυτή τη βίαιη αποστολή, το Αρκουδάκι, μαζί με τους τρομακτικούς τερατώδεις συμμάχους του, τον Κουκουβάγια και τον Τίγρη, αρχίζει να σκοτώνει έναν προς έναν όλους τους εχθρούς του.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Φανταστικοί Φίλοι (IF)
Σκηνοθεσία: Τζον Κρασίνσκι
Παίζουν: Ράιαν Ρέινολντς, Τζον Κρασίνσκι, Κέιλι Φλέμινγκ, Φιόνα Σο, Φίμπι Γουόλερ-Μπριτζ

Περίληψη: Ένα κορίτσι, που έχει την ικανότητα να βλέπει τους φανταστικούς φίλους όλων των παιδιών, ξεκινά μια μαγική περιπέτεια.
Ο Ράιαν Ρέινολντς σε μια κατάλληλη για όλους περιπέτεια από τον Τζον Κρασίνσκι («Ένα Ήσυχο Μέρος»).

Η Μπι είναι να κορίτσι, που ανακαλύπτει ξαφνικά ότι μπορεί να βλέπει τους φανταστικούς φίλους όλων των παιδιών, καθώς και τι μπορεί να κάνει με αυτή την υπερδύναμη, που διαθέτει. Έτσι, ξεκινά μια μαγική περιπέτεια για να επανασυνδέσει τους ξεχασμένους Φανταστικούς Φίλους με τα αντίστοιχα παιδιά.
Από τον σεναριογράφο και σκηνοθέτη Τζον Κρασίνσκι, μια ταινία υπέροχους μοναδικούς χαρακτήρες, που αποδεικνύουν την απίστευτη δύναμη της παιδικής φαντασίας. Ο σκηνοθέτης και ηθοποιός εξήγησε πώς ο ίδιος και η σύζυγός του, η Έμιλι Μπλαντ, παρακολουθούσαν τις κόρες τους να βρίσκονται σε αυτόν τον μαγικό κόσμο, όπου οι ίδιοι είχαν πρόσβαση. Ο μικρές εκεί όμως ήταν ο εαυτός τους, έμοιαζαν αήττητες και έκαναν πολλά απίθανα πράγματα με τις περίεργες φωνούλες τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό τον ενέπνευσε να δημιουργήσει μια ταινία για αυτόν τον μαγικό κόσμο, όπου οι γονείς δεν επιτρέπονται. «Σκέφτηκα ότι θα ήταν εκπληκτικό να µεταφέρουµε τη µαγεία στον δικό µας πραγµατικό κόσµο. Θέλω οι θεατές να φύγουν από την αίθουσα µε την πεποίθηση ότι αν πιστεύεις σε κάτι µεγαλύτερο και πιο όµορφο, τότε αντέχεις περισσότερο. Αυτό είναι το είδος της ιστορίας που πάντα ήθελα να διηγηθώ», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Avant-Drag!
Σκηνοθεσία: Φιλ Ιερόπουλος

Περίληψη: Δέκα Drag Performers ενθαρρύνονται ο ένας από τον άλλον, καθώς επαναστατούν απέναντι σε μια καταπιεστική πραγματικότητα και σε όσους ευθύνονται για αυτήν.
Αντισυμβατικό queer ντοκιμαντέρ από τον Φιλ Ιερόπουλο και τους ΦΥΤΑ, που κέρδισε την Ειδική Μνεία της επιτροπής του διαγωνιστικού FilmForward στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακολουθώντας μια σπονδυλωτή δομή, το ντοκιμαντέρ παρουσιάζει δέκα drag performers με διαφορετικές έμφυλες ταυτότητες και υπόβαθρο, αλλά με κοινό στοιχείο την προσέγγιση της δημιουργικότητας ως πολιτική πράξη.

Οι performers δημιουργούν τους δικούς τους προσωρινούς κόσμους ως καταφύγιο απέναντι σε μια εχθρική πραγματικότητα και οι θεατές έρχονται σε επαφή με μια νέα σκηνή, που ανθίζει τα τελευταία χρόνια, για να ανακαλύψουν πώς η τέχνη του drag μπορεί να μεταμορφώσει την πραγματικότητα και να δημιουργήσει ασφαλείς χώρους για ανθρώπους που βρίσκονται στο περιθώριο της ελληνικής κοινωνίας.

Καταργώντας τις συμβάσεις των queer/ταυτότητας ντοκιμαντέρ, που συχνά υιοθετούν μια δημοσιογραφική, απλή και απόμακρη, «αντικειμενική» προσέγγιση, ο Ιερόπουλος δημιουργεί ένα σουρεαλιστικό κολάζ όπου μια κοινότητα μιλάει για τον εαυτό της χωρίς τη διαμεσολάβηση ενός εξωτερικού παρατηρητή.

Σκηνές performance art συναντούν καθημερινές στιγμές στην πόλη, καθώς και προσωπικές μαρτυρίες, ενώ ο πολύχρωμος κόσμος των πρωταγωνιστών μπλέκεται σε ένα ψυχεδελικό συνονθύλευμα εικόνων και αναφορών, θολώνοντας τα όρια μεταξύ μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ, κυριολεκτικού και μεταφορικού, του ίδιου του σκηνοθέτη και των πρωταγωνιστών.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ