Η θρυλική Sabrina με την Οντρεϊ Χέπμπορν -Οταν ο Givenchy τη μεταμόρφωσε σε σύγχρονη Σταχτοπούτα - iefimerida.gr

Η θρυλική Sabrina με την Οντρεϊ Χέπμπορν -Οταν ο Givenchy τη μεταμόρφωσε σε σύγχρονη Σταχτοπούτα

Οντρεϊ
Οντρεϊ Χέπμπορν
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στις κινηματογραφικές πρεμιέρες της εβδομάδας new age X-Μen και η άτυπη βιογραφία του troubled star Πιτ Ντέιβιντσον διεκδικούν την προσοχή του κοινού.

Σε επανέκδοση προβάλλονται το αριστουργηματικό «Με κομμένη την ανάσα» του Ζαν Λικ Γκοντάρ και η «Σαμπρίνα» με τη μοναδική Όντρεϊ Χέπμπορν στον ρόλο της μοντέρνας Σταχτοπούτας

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΤΑΙΝΙΑ
Οι Νέοι Μεταλλαγμένοι (The New Mutants)

Οι Νέοι Μεταλλαγμένοι (The New Mutants)

Σκηνοθεσία:Τζος Μπουν
Παίζουν: Μέισι Γουίλιαμς, Άνια Τέιλορ - Τζόι, Τσάρλι Χίτον, Aλις Μπράγκα, Μπλου Χαντ, Χένρι Ζάγκα

Περίληψη: Σ’ ένα απομονωμένο νοσοκομείο, μια ομάδα από νεαρούς μεταλλαγμένους κρατείται για ψυχιατρική παρακολούθηση. Όταν αρχίζουν να συμβαίνουν παράξενα περιστατικά, τότε οι νέες τους ικανότητες, αλλά και η φιλία τους, θα δοκιμαστούν, καθώς αγωνίζονται για να επιβιώσουν.
Η νεανική εκδοχή των Χ-Μen ζωντανεύει στη μεγάλη οθόνη με στοιχεία θρίλερ και νουάρ αισθητική, προσθέτοντας στο μαρβελικό σύμπαν μια ακόμα γενιά υπερηρώων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Ρέιν, η Ιλιάνα, ο Σαμ και ο Ρομπέρτο είναι τέσσερις νεαροί μεταλλαγμένοι, οι οποίοι κρατούνται σε ένα απομονωμένο νοσοκομείο υπό ψυχιατρική παρακολούθηση. Η γιατρός Ρέγιες,που τους επιβλέπει, τους έχει πείσει ότι πρέπει να μάθουν να ελέγχουν τις δυνάμεις τους , που είναι επικίνδυνες τόσο για τους ίδιους όσο και για τον υπόλοιπο κόσμο. Όταν η Ντάνι φτάνει στην κλινική και ενώνεται με την υπόλοιπη ομάδα αρχίζουν να συμβαίνουν παράξενα περιστατικά. Οι νεαροί υπερήρωες αρχίζουν να βασανίζονται από εφιαλτικές παραισθήσεις και οράματα, ενώ αντιλαμβάνονται πως κάτι σκοτεινό συμβαίνει στο ίδρυμα που τους φιλοξενεί.

Ο Τζος Μπουν («Όλα για την Αγάπη», «Το Λάθος Αστέρι») με τη συνδρομή του Πίτερ Ντέμινγκ- συνεργάτη του Ντέιβιντ Λιντς – στη διεύθυνση φωτογραφίας, προσπάθησε να ζωντανέψει ένα διάσημο κόμικ της Marvel και να δώσει μια πνοή σε αυτό το spin-off των Χ-Μen , μπολιάζοντας την ιστορία του με στοιχεία θρίλερ.
Έτσι κάνει τα πάντα για να αξιοποιήσει την κλειστοφοβική ατμόσφαιρα της ψυχιατρικής κλινικής, εμφανώς επηρεασμένος από τον Σιάμαλαν, και να συνδυάσει τις όποιες ψυχαναλυτικές προεκτάσεις του σεναρίου με τα κλισέ μιας δευτεροκλασάτης ταινίας τρόμου, χωρίς τελικά να καταφέρνει να βρει έναν καθαρό άξονα.
Οι σχέσεις των ηρώων, από τις οποίες φυσικά δεν λείπει ο έρωτας, οι τύψεις και τα τραύματα της ταραγμένης παιδικής ηλικίας, αντιμετωπίζονται επιφανειακά, ενώ το στοιχείο της δράσης, απαραίτητο σε μια ταινία με υπερήωες, δεν μοιάζει ιδιαιτέρως εντυπωσιακό. Οπότε τελικά ο Μπουν όχι απλώς δεν καταφέρνει να βρει αυτό το «διαφορετικό» που θα ανανεώσει το συγκεκριμένο είδος, αλλά μετά βίας πετυχαίνει να φτιάξει μια ταινία που να ακολουθεί την παραδεδομένη συνταγή.

ΜΕ ΤΑΤΟΥΑΖ
Η τέχνη της ενηλικίωσης (The king of staten island)
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η τέχνη της ενηλικίωσης (The king of staten island)

Σκηνοθεσία Τζαντ Άπατοου
Παίζουν: Πίτ Ντέιβιντσον, Μαρίζα Τομέι, Μπελ Πάουλι, Ρίκι Βελέζ, Λου Γουίλσον, Μοντ Άπατοου, ΣτιβΜπουσέμι

Περίληψη: Ο Σκοτ είναι ένας αργόσχολος νεαρός με τραυματικές μνήμες, καθώς δεν έχει ξεπεράσει τον θάνατο του πατέρα του, που έχασε τη ζωή του πάνω στο καθήκον του ως πυροσβέστης. Ο νεαρός ήρωας ζει στο υπόγειο της μητέρας του, χωρίς να έχει την παραμικρή φιλοδοξία, πέρα από τη μάταιη προσπάθειά του να γίνει tattoo artist και να βρίσκει άλλοθι για να μην αναλάβει σοβαρές, «ενήλικες» ευθύνες. Όλα θα αλλάξουν δραματικά τη στιγμή που η μητέρα του θα κάνει ένα βήμα στη ζωή της και θα ερωτευτεί έναν νεότερο πυροσβέστη.

O Τζαντ Άπατοου («Παρθένος Ετών 40», «Με την Πρώτη») σκηνοθετεί την άτυπη αυτοβιογραφία του troubled star του «Saturday Night Live» Πιτ Ντέιβιντσον, προσθέτοντας στην φιλμογραφία άλλον έναν ήρωα που δεν θέλει να ενηλικιωθεί.
Ο Ντέιβιντσον, που στην Ελλάδα είναι περισσότερο γνωστός ως ο πρώην αρραβωνιαστικός της Αριάνα Γκράντε, είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς stand-up comedians, που δεν φοβάται να μιλήσει ανοιχτά για τα ψυχολογικά προβλήματα που αντιμετωπίζει. Και ο Πιτ , όπως και το κινηματογραφικό του alter ego, ο Σκοτ δηλαδή, έχουν χάσει τον πυροσβέστη πατέρα τους στα γεγονότα της 11ης Σεπτεμβρίου, ζουν ακόμα με τη μητέρα τους στη συνοικία Staten Ιsland της Νέας Υόρκης και τρέμουν στην ιδέα ότι πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη του εαυτού τους. Μόνο που ο Σκοτ δεν είναι κωμικός, αν κι έχει χιούμορ, αλλά θέλει να ανοίξει ένα εστιατόριο -τατουατζίδικο. Όταν όμως η μητέρα του γνωρίζει έναν πυροσβέστη και κάνει σχέση μαζί του, η καθημερινότητά του και η «ισορροπία » του διαταράσσονται.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Άπατοου πάντα αγαπούσε τους ήρωες που θέλουν να μείνουν παιδιά, και φαίνεται πως βρήκε στο πρόσωπο του Ντέιβιντσον- με τον οποίο συνεργάστηκαν και στο σενάριο- έναν ιδανικό συνοδοιπόρο. Αποφεύγοντας από τη μια να φτιάξουν μια καθαρόαιμη κωμωδία, είδος στο οποίο και οι δυο έχουν τις περγαμηνές τους , και ταυτόχρονα χωρίς να πέφτουν στην παγίδα της εύκολης συγκίνησης, στήνουν μια κυνική περιπέτεια ενηλικίωσης με ευαισθησία, χιούμορ, και ειλικρίνεια, δίνοντας ελπίδα στους «απόκληρους» του American dream.
Αποτυχημένα όνειρα, φοβίες, τραύματα και οιδιπόδεια συμπλέγματα μπαίνουν στο μικροσκόπιο αυτής της γλυκόπικρης κομεντί που μέσα από έξυπνους διαλόγογους, στακάτο μοντάζ και γρήγορο ρυθμό καταγράφει τελικά το αδιέξοδο μια γενιάς που δεν θέλει, ή δεν την αφήνουν, να μεγαλώσει.

Δυο μιλανε
Όταν έγινα πλούσιος (Si Υo Fuera Rico)

Όταν έγινα πλούσιος (Si Υo Fuera Rico)

Σκηνοθεσία: Αλβάρο Φερνάντεζ Αρμέρο
Παίζουν: Άλεξ Γκαρσία, Άντριάν Λάστρα, Αλεξάντρα Χιμένεθ, Τζορντί Σάντσεζ, Ντιέγκο Μαρτέν

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Ο Σάντι είναι ένας νεαρός άντρας σε δύσκολη οικονομική κατάσταση. Όταν μια μέρα ξαφνικά κερδίζει το λαχείο, τα προβλήματά του γίνονται μεγαλύτερα, μιας και κανείς δεν πρέπει να μάθει για την αναπάντεχη τύχη του.
H κωμωδία του Αλβάρο Φερνάντεζ Αρμέρο, που έσπασε το φράγμα των 2 εκατομμυρίων εισιτηρίων στην Ισπανία, έρχεται και στην Ελλάδα.
Ο Σάντι είναι άνεργος, αναγκάζεται να κάνει περιστασιακές δουλειές του ποδαριού για να επιβιώσει, ενώ η γυναίκα του μόλις κατέθεσε αίτηση διαζυγίου και αρχίζει να βγαίνει με έναν παλιό του συμμαθητή. Απελπισμένος σχετικά με το μέλλον του, ο Σάντι αγοράζει ένα λαχείο, και κερδίζει 25 εκατομμύρια ευρώ!
Αφού πανηγυρίσει στα λιβάδια ημίγυμνος, θα καταλάβει ότι τα λεφτά δεν του λύνουν τα προβλήματα, όπως πίστευε, αντίθετα του δημιουργούν περισσότερα. Ένας οικονομικός σύμβουλος τού προτείνει να μην πει τίποτα στη γυναίκα του μέχρι να βγει το διαζύγιο, για να μην αναγκαστεί να μοιραστεί τα χρήματα μαζί της. Έτσι ο Σάντι αρχίζει να κάνει διπλή ζωή, την ώρα που όλοι πιστεύουν ότι είναι άφραγκος.
Η κοινότοπη ιστορία ενός φτωχού που κερδίζει πολλά λεφτά για να ανακαλύψει ότι τελικά η ευτυχία βρίσκεται στις ανθρώπινες σχέσεις, είναι αγαπημένο θέμα των εμπορικών κωμωδιών. Κι η προσπάθεια του Αρμέρο παρόλο που εκτίναξε το Ισπανικό box office, δεν ξεφεύγει ούτε για μια στιγμή από τα κλισέ, τα άνοστα αστεία και το συναισθηματικό μελόδραμα. Η οικονομική κρίση που μαστίζει την Ισπανία, που ο σκηνοθέτης προσπαθεί να χρησιμοποιήσει ως περιβάλλον γρήγορα ξεχνιέται και έτσι όλα παίρνουν τον δρόμο μια εύκολης feelgood ταινίας, που καταναλώνεται με δροσερή γρανίτα και ποπ κορν.

αφισες
After 2: Μετά τη Σύγκρουση (After We Collided)

After 2: Μετά τη Σύγκρουση (After We Collided)

Σκηνοθεσία: Ρότζερ Καμπλ
Παίζουν: Τζόζεφιν Λάνγκφορντ, Χίρο Φάινς Τίφιν

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Η Τέσα πλέον αφοσιώνεται στις σπουδές της και κάνει πρακτική στον εκδοτικό οίκο που πάντα ονειρευόταν. Παράλληλα τη φλερτάρει ένας συνάδελφός της, κάτι που κάνει τον Χάρντιν να πεισμώσει και να αποφασίσει να την ξανακερδίσει, μετά το μεγάλο λάθος που έκανε.
Νεανικό ρομαντικό δράμα, η συνέχεια του «After», βασισμένη στο best seller της Άνα Τοντ.
Ο Χάρντιν θα είναι πάντα… ο Χάρντιν. Είναι στα αλήθεια ο ευαίσθητος τύπος που η Τέσα ερωτεύτηκε παράφορα, ή είναι ένας άγνωστος; Εκείνη εύχεται να μπορούσε να εξαφανιστεί, αλλά δεν είναι τόσο εύκολο. Ειδικά όταν θυμάται τις γεμάτες πάθος νύχτες τους. Έτσι αφοσιώνεται στις σπουδές της και κάνει την πρακτική της στον εκδοτικό οίκο, που ονειρευόταν. Την ίδια στιγμή ένας όμορφος συνάδελφός της, ο Τρέβορ, την πολιορκεί. Είναι ακριβώς το αγόρι που θα έπρεπε να έχει. Ο Χάρντιν ξέρει ότι έκανε λάθος, ίσως το μεγαλύτερο της ζωής του. Θέλει να διορθώσει το παρελθόν και να ξεπεράσει τους δαίμονές του. Δεν θα χάσει την Τέσα χωρίς μάχη. Αλλά μπορεί στ’ αλήθεια να αλλάξει για την αγάπη; Μετά από τη σύγκρουση… η ζωή δεν θα είναι ποτέ ξανά η ίδια.

Επανεκδόσεις:

Με κομμένη την ανάσα (A Bout de Souffle)
Με κομμένη την ανάσα (A Bout de Souffle)

Με κομμένη την ανάσα (A Bout de Souffle)

Σκηνοθεσία Ζαν Λικ Γκοντάρ
Παίζουν: Ζαν Πολ Μπελμοντό, Τζιν Σίμπεργκ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Ένας κλέφτης αυτοκινήτων σκοτώνει παρορμητικά έναν αστυνομικό και καταφεύγει στο Παρίσι. Εκεί αποκτά εφήμερη ερωτική σχέση με μια νεαρή Αμερικανίδα φοιτήτρια δημοσιογραφίας, την οποία προσπαθεί να πείσει να δραπετεύσει μαζί του στην Ιταλία.
H πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Ζαν-Λυκ Γκοντάρ, με τον Ζαν Πολ Μπελμοντό και την Τζιν Σίμπεργκ στο κινηματογραφικό της ντεμπούτο, έρχεται σε νέες ψηφιακές κόπιες.
Ένας απατεώνας, ο Μισέλ Πουακάρ κλέβει ένα αμερικανικό αυτοκίνητο στη Μασσαλία και ξεκινά για το Παρίσι. Μέσα στο αμάξι ανακαλύπτει ένα πιστόλι και διασκεδάζει, πυροβολώντας τα αυτοκίνητα με τα οποία διασταυρώνεται. Όταν πέφτει σε ένα μπλόκο αστυνομικών προσπαθεί να ξεφύγει, όμως εκείνοι τον ακολουθούν. Ο Μισέλ στρίβει σ' ένα παράπλευρο δρόμο, νομίζοντας ότι έχει γλιτώσει, αλλά πέφτει πάνω σ' έναν αστυνομικό και τον πυροβολεί, χωρίς να το σκεφτεί. Πεζός και φορώντας μονάχα το πουκάμισό του, φτάνει στο Παρίσι, όπου συναντά μια πανέμορφη Αμερικανίδα , την Πατρίτσια, με την οποία είχε σχέση στο παρελθόν. Κι ενώ καταζητείται από τις Αρχές, προσπαθεί να την κάνει να τον αγαπήσει και να το σκάσει μαζί του στην Ιταλία.

Η ταινία αποτελεί πρώιμο δείγμα του γαλλικού νέου κύματος και μαζί με τα «400 χτυπήματα» του Τρυφώ και το «Χιροσίμα, αγάπη μου», που γυρίστηκαν έναν χρόνο νωρίτερα ( το 1959) έφερε παγκόσμια αναγνώριση σε αυτό το νέο είδος κινηματογράφησης. Με αυτήν, ο Γκοντάρ έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απελευθέρωση της κινηματογραφικής γλώσσας από τις συμβάσεις της κλασικής φιλμικής δραματουργίας. Μάλιστα τη γύρισε με αυτοσχέδιους διαλόγους, με κάμερα στο χέρι και μακράς διάρκειας πλανά, δημιουργώντας ένα γνήσιο αναρχικό συναίσθημα, τόσο σε θεματικό όσο και αισθητικό επίπεδο. Επίσης, μέσα από αυτή, ο Ζαν Πολ Μπελμοντό έγινε σύμβολο μιας ολόκληρης γενιάς σινεφίλ, που την άγγιξε ο ρομαντικός μηδενισμός του ήρωα, αλλά και η ανεμελιά με την οποία αντιμετωπίζει τον έρωτα και τον θάνατο.

σαμπρινα
Σαμπρίνα (Sabrina)
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σαμπρίνα (Sabrina)

Σκηνοθεσία: Μπίλι Γουάιλντερ
Παίζουν: Όντρεϊ Χέπμπορν, Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ, Γουίλιαμ Χόλντεν

Περίληψη: «Δύο αδέλφια, ο Λάινους και ο Ντέιβιντ Λάραμπι, κληρονομούν την τεράστια περιουσία του πατέρα τους. Ο σοβαρός Λάινους αφοσιώνεται στις οικογενειακές επιχειρήσεις, ενώ ο Ντέιβιντ ενδιαφέρεται μόνο για τα γρήγορα αυτοκίνητα και τις όμορφες κοπέλες. Η κόρη του σοφέρ της οικογένειας, η Σαμπρίνα, επιχειρεί να αυτοκτονήσει από έρωτα για τον Ντέιβιντ, αλλά σώζεται από τον Λάινους. Ο πατέρας της τότε τη στέλνει στο Παρίσι για σπουδές, όπου θα μεταμορφωθεί σε μια καλλιεργημένη και γοητευτική γυναίκα. Όταν επιστρέφει στην έπαυλη των Λάραμπι, τα πάντα αλλάζουν, αφού ο Ντέιβιντ εντυπωσιάζεται μαζί της, ενώ ο Λάινους αρχίζει να τη φλερτάρει».

Ο Μπίλι Γουάιλντερ μετατρέπει το κλασικό παραμύθι της Σταχτοπούτας σε μια φινετσάτη ρομαντική κομεντί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Σαμπρίνα Φέρτσαϊλντ ήξερε τα πάντα για τους Λάραμπι, μια πλούσια οικογένεια στης οποίας την έπαυλη μεγάλωσε. Παραβρισκόταν πάντα στις δεξιώσεις και σε όλα τα κοσμικά γεγονότα που συνέβαιναν στο σπίτι τους. Όλα αυτά όμως από μακριά, συγκεκριμένα πάνω από ένα δέντρο, καθώς η Σαμπρίνα δεν ήταν παρά μόνο η κόρη του σοφέρ της οικογένειας. Ήταν επίσης ερωτευμένη με τον Ντέιβιντ, τον μικρό γιό του αφεντικού, αλλά αυτός δεν έδινε καμιά σημασία σε ένα μικρό, άχαρο κι αδέξιο πλάσμα όπως εκείνη. Όμως τι γίνεται τώρα που η Σαμπρίνα έχει επιστρέψει από το Παρίσι μεταμορφωμένη (με τη βοήθεια του Ζιβανσί) σε μια πανέμορφη και γοητευτική γυναίκα, προκαλώντας τον θαυμασμό όχι μόνο στον ανώριμο Ντέιβιντ, αλλά και στον ψυχρό κι ιδιότροπο Λάινους;
Η ταινία βασίζεται σε θεατρικό έργο του Σάμιουελ Τέιλορ, με τίτλο «Sabrina fair». Η Όντρεϊ Χέπμπορν έναν χρόνο μετά από το Όσκαρ που κέρδισε για την ταινία του Γουίλιαμ Γουάιλερ «Διακοπές στη Ρώμη» συνεργάστηκε για πρώτη φορά με τον Μπίλι Γουάιλντερ.
Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων η Χέπμπορν σύναψε σύντομη ερωτική σχέση με τον συμπρωταγωνιστή της Γουίλιαμ Χόλντεν, γεγονός που έλαβε τεράστια δημοσιότητα, ενώ ο Μπόγκαρτ παραπονέθηκε ότι η Χέπμπορν ζητούσε πολλές λήψεις για να καταφέρει να πει τις ατάκες της και τόνισε την απειρία της νεαρής ηθοποιού. Μετά όμως από το τέλος των γυρισμάτων απολογήθηκε στον Γουάιλντερ για τη συμπεριφορά του, την οποία απέδωσε σε προσωπικά προβλήματα.
Παρά το γεγονός ότι τα κοστούμια της Χέπμπορν σχεδιάστηκαν από τον Ζιβανσί, ήταν η διάσημη σχεδιάστρια Ίντιθ Χεντ εκείνη που βραβεύτηκε με Όσκαρ, μια κι εκείνη δεν ήθελε το όνομά της να εμφανιστεί στους τίτλους πλάι σε εκείνο του Γάλλου μόδιστρου. Λέγεται μάλιστα ότι ο Ζιβανσί όταν του ανακοίνωσαν πως τον περίμενε στο ατελιέ του η δεσποινίς Χέπμπορν, περίμενε να δει την Κάθριν Χέπμπορν. Έμεινε όμως έκθαμβος από την ομορφιά της Όντρεϊ και η συνάντηση εκείνη έγινε η αρχή μιας μακράς συνεργασίας, αλλά και η αφετηρία μιας φιλίας χρόνων.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ