Καταχειροκροτήθηκε η νέα παράσταση μπαλέτου της Λυρικής [εικόνες]

Υπόκλιση της παράστασης «Το τραγούδι του αηδονιού» στη Λυρική

Το Σάββατο 6 Απριλίου συμπληρώθηκαν 48 χρόνια από τον θάνατο του Ίγκορ Στραβίνσκι και με αυτή την αφορμή πραγματοποιήθηκε η πρεμιέρα της νέας παραγωγής του Μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής με τίτλο «Από τη Ρωσία με αγάπη» που το κοινό καταχειροκρότησε όρθιο.

Στο πλαίσιο της, παρουσιάστηκαν με μεγάλη επιτυχία τρεις χορογραφίες πάνω σε εμβληματικά έργα του σπουδαίου συνθέτη.
Το τρίπτυχο Στραβίνσκι έφερε στη σκηνή της Αίθουσας Σταύρος Νιάρχος την «Ιεροτελεστία της άνοιξης» σε νέα χορογραφία του Δάφνι Κόκκινου, το «Τραγούδι του αηδονιού» στην διάσημη χορογραφία του Μάρκο Γκαίκε και τους «Γάμους», το πρώτο έργο που χορογράφησε ο Κωνσταντίνος Ρήγος το 1993 για το χοροθέατρο Οκτάνα.

Στην «Ιεροτελεστία της άνοιξης», ο μοναδικός Δάφνις Κόκκινος έφερε στη σκηνή στοιχεία της χορογραφικής γλώσσας της Πίνα Μπάους

Στην «Ιεροτελεστία της άνοιξης», ο μοναδικός Δάφνις Κόκκινος έφερε στη σκηνή στοιχεία της χορογραφικής γλώσσας της Πίνα Μπάους μαζί με μια ολοκαίνουρια δική του γραφή γεμάτη από ευαισθησία, αλλά και μια γκρίζα διάθεση, θέλοντας να μιλήσει για τα άδικα θύματα της εποχής μας. Με συνοδεία δύο πιάνα (πιανίστες: Στέφανος Νάσος, Απόστολος Παληός), ο Κόκκινος οδήγησε το Μπαλέτο της ΕΛΣ σε μια εσωτερική ερμηνεία υψηλής έντασης.

Στο «Τραγούδι του αηδονιού», ο διακεκριμένος Γερμανός χορογράφος Μάρκο Γκαίκε, παρουσίασε μια από τις πιο γνωστές του χορογραφίες

Στο «Τραγούδι του αηδονιού», ο διακεκριμένος Γερμανός χορογράφος Μάρκο Γκαίκε, παρουσίασε μια από τις πιο γνωστές του χορογραφίες, η οποία αποθεώνει την κίνηση της απόλυτης τεχνικής και λεπτομέρειας. Θέλοντας να μιλήσει για την σωματική γλώσσα των πτηνών, ο Γκαίκε δημιούργησε μια χορευτική φόρμα που χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακή ευθραυστότητα, σε συνδυασμό με υπερβατική δύναμη. Οι οκτώ χορευτές, αλλά και ο πιανίστας Γιώργος Κωνσταντίνου έδωσαν μια σπουδαία ερμηνεία.

Οι «Γάμοι» στην εμβληματική χορογραφία του Διευθυντή Μπαλέτου της ΕΛΣ Κωνσταντίνου Ρήγου

Οι «Γάμοι» στην εμβληματική χορογραφία του Διευθυντή Μπαλέτου της ΕΛΣ Κωνσταντίνου Ρήγου είναι γνωστοί στον κόσμο του χορού από την εποχή της "χοροθεατρικής άνοιξης" της δεκαετίας του 90. Ήταν η πρώτη χορογραφία του Ρήγου για την Οκτάνα, την οποία παρουσίασε και το 2006 στο ΚΘΒΕ. Μέσα στο λευκό σκηνικό του Διονύση Φωτόπουλου, αναδείχθηκε το κινησιολογικό λεξιλόγιο της χορογραφίας, η οποία κινείται μεταξύ εξπρεσιονιστικού, νεοκλασικού και σύγχρονου χορού.
Οι Γάμοι ερμηνεύτηκαν μοναδικά στην αυθεντική τους ενορχήστρωση με τέσσερα πιάνα (πιανίστες: Γιώργος Κωνσταντίνου, Στέφανος Νάσος, Απόστολος Παληός, Σοφία Ταμβακοπούλου), τέσσερις σολίστ (Μίνα Πολυχρόνου, Μαργαρίτα Συγγενιώτου, Φίλιππος Μοδινός, Πέτρος Μαγουλάς) την Χορωδία της ΕΡΤ και το σύνολο κρουστών Athens Percussion Group, σε μουσική διεύθυνση Νίκου Βασιλείου.


Οι γάμοι σε χορογραφία Κωνσταντίνου Ρήγου

Επόμενες παραστάσεις 7, 10, 13, 19, 21 Απριλίου 2019

Οι χορογραφίες ενθουσίασαν το κοινό που χειροκροτούσε όρθιο


Με τους Α΄ Χορευτές, τους Σολίστ, τους Κορυφαίους και το Corps de Ballet της Εθνικής Λυρικής Σκηνής

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ