Ο Αιμίλιος Χειλάκης σε όλους τους βασικούς ρόλους του Σαίξπηρ, σε μία παράσταση -Οι σταθμοί της περιοδείας - iefimerida.gr

Ο Αιμίλιος Χειλάκης σε όλους τους βασικούς ρόλους του Σαίξπηρ, σε μία παράσταση -Οι σταθμοί της περιοδείας

Αιμιλιος Χειλάκης
Αιμιλιος Χειλάκης «Μόνος με τον Αμλετ»
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο Άμλετ επιστρέφει πιο μόνος, πιο σύγχρονος, πιο επιτακτικός από ποτέ. Ο Αιμίλιος Χειλάκης ανεβαίνει ξανά στη σκηνή για να ερμηνεύσει τους βασικούς ρόλους του σαιξπηρικού δράματος.

Ο Αιμίλιος Χειλάκης σε μια υποβλητική παράσταση κάνει καλοκαιρινή πρεμιέρα την Παρασκευή 20 Ιουνίου στο Κηποθέατρο Παπάγου.

Θα ακολουθήσουν παραστάσεις στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά (Δευτέρα 23/6) και στο Θέατρο Βράχων Μελίνα Μερκούρη (Τετάρτη 25/6). Στη συνέχεια η παράσταση θα περιοδεύσει σε επιλεγμένα ανοιχτά θέατρα της χώρας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Μόνος με τον Άμλετ» ο Αιμίλιος Χειλάκης

Το «Μόνος με τον Άμλετ», βασισμένο στον «Άμλετ» του William Shakespeare, είναι μια τολμηρή διασκευή του εμβληματικού έργου, βασισμένη στη μετάφραση του Γιώργου Χειμωνά, και επιστρέφει οχτώ χρόνια μετά το τελευταίο ανέβασμα.

Σε σκηνοθεσία του Μανώλη Δούνια και του ίδιου του Αιμίλιου Χειλάκη, ξεδιπλώνει τα πάθη, τις εσωτερικές συγκρούσεις και την τραγική ειρωνεία που διατρέχει την ιστορία του Άμλετ.

Το «Μόνος με τον Άμλετ», βασισμένο στον «Άμλετ» του William Shakespeare, είναι μια τολμηρή διασκευή του εμβληματικού έργου, βασισμένη στη μετάφραση του Γιώργου Χειμωνά
Το «Μόνος με τον Άμλετ», βασισμένο στον «Άμλετ» του William Shakespeare, είναι μια τολμηρή διασκευή του εμβληματικού έργου, βασισμένη στη μετάφραση του Γιώργου Χειμωνά

Τι συμβαίνει στο έργο: Όταν ο βασιλιάς της Δανίας πεθαίνει αιφνίδια, τον θρόνο σφετερίζεται ο αδελφός του, Κλαύδιος — καταλαμβάνοντας όχι μόνο την εξουσία, αλλά και τη σύζυγο του νεκρού βασιλιά, Γερτρούδη. Η βασίλισσα και μητέρα του Άμλετ ενδίδει σε έναν βιαστικό, σχεδόν ανίερο γάμο, αφήνοντας τον γιο της βυθισμένο στο πένθος και τη σύγχυση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εύθραυστη ισορροπία διαλύεται όταν εμφανίζεται το Φάντασμα του βασιλιά: δεν πέθανε φυσικά, αποκαλύπτει — δολοφονήθηκε. Φονιάς ο ίδιος του ο αδελφός, με ύπουλο τρόπο και στόχο του τον θρόνο.

Ο Άμλετ ορκίζεται εκδίκηση -ούτε καν ο έρωτάς του για την τρυφερή Οφηλία, δεν θα τον αποσπάσει από το σκοπό του
Ο Άμλετ ορκίζεται εκδίκηση -ούτε καν ο έρωτάς του για την τρυφερή Οφηλία, δεν θα τον αποσπάσει από το σκοπό του

Ο Άμλετ ορκίζεται εκδίκηση -ούτε καν ο έρωτάς του για την τρυφερή Οφηλία, δεν θα τον αποσπάσει από το σκοπό του. Για να βεβαιωθεί για την ενοχή του Κλαύδιου, προσκαλεί έναν θίασο περιπλανώμενων ηθοποιών να ανεβάσουν μια παράσταση που αναπαριστά τη δολοφονία του πατέρα του. Η αντίδραση του Κλαύδιου στα όσα συμβαίνουν, θα τον προδώσει και η εκδίκηση του Άμλετ θα είναι φοβερή, αλλά και αυτοκαταστροφική.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Αιμίλιος Χειλάκης είναι ξανά «ΜΟΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΛΕΤ»
Ο Αιμίλιος Χειλάκης είναι ξανά «ΜΟΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΛΕΤ»

Η παράσταση «Μόνος με τον Άμλετ» παρακολουθεί την προσπάθεια του νεαρού πρίγκιπα να διανύσει την απόσταση από τη Σκέψη στην Πράξη. Συνειδητοποιώντας πως το σύστημα αξιών στο οποίο πίστευε και η επίπλαστη ευδαιμονία που απολάμβανε έχουν πεθάνει, ο Άμλετ πασχίζει να διατηρήσει την αξιοπρέπεια και τα ιδανικά του μέσα σε μια κοινωνία που ιδεολογικά καταρρέει.

Παράδοξο – ή και προφητικό – το πόσο αυτή η κοινωνία μοιάζει με τη δική μας, τέσσερις αιώνες μετά. Το ερώτημα δεν είναι πια «να ζει κανείς ή να μη ζει», αλλά «πώς να ζει»: Είναι προτιμότερο να ζει άπραγος ή να πεθαίνει πράττοντας; Αυτό το ερώτημα διατρέχει την παράσταση και γίνεται η ραχοκοκαλιά της.

Το ερώτημα δεν είναι πια «να ζει κανείς ή να μη ζει», αλλά «πώς να ζει»
Το ερώτημα δεν είναι πια «να ζει κανείς ή να μη ζει», αλλά «πώς να ζει»
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Αιμίλιος Χειλάκης γίνεται Άμλετ, Οφηλία, Κλαύδιος, Γερτρούδη, Πολώνιος, Λαέρτης, Οράτιος, το Φάντασμα του βασιλιά –κρατώντας το θεατή σε εγρήγορση.

Δίπλα του, ο Δημήτρης Καμαρωτός δημιουργεί επί σκηνής έναν ηχητικό κόσμο που λειτουργεί σαν εσωτερική φωνή, σαν αντίλαλος του τραγικού ήρωα. Με σκηνικά-κοστούμια της Αλεξίας Θεοδωράκη, κίνηση της Φαίδρας Νταϊόγλου και φωτισμούς του Νίκου Βλασόπουλου, το «Μόνος με τον Άμλετ» επιστρέφει στα απολύτως βασικά της θεατρικής πράξης — τη φωνή, το σώμα, τη μουσική και το φως.

Αιμίλιος Χειλάκης και ο Δημήτρης Καμαρωτός που δημιουργεί επί σκηνής έναν ηχητικό κόσμο που λειτουργεί σαν εσωτερική φωνή, σαν αντίλαλος του τραγικού ήρωα
Αιμίλιος Χειλάκης και ο Δημήτρης Καμαρωτός που δημιουργεί επί σκηνής έναν ηχητικό κόσμο που λειτουργεί σαν εσωτερική φωνή, σαν αντίλαλος του τραγικού ήρωα

«ΜΟΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΛΕΤ» ο Α. Χειλάκης, σταθμοί της Περιοδείας

ΙΟΥΛΙΟΣ 2025
ΤΡΙΤΗ 1/7 Θέατρο Ανατολικής Τάφρου, Χανιά
ΤΕΤΑΡΤΗ 2 /7 Ανοιχτό Θέατρο Πλαζ ΕΟΤ, Άγιος Νικόλαος
ΠΕΜΠΤΗ 3 /7 Θέατρο Ερωφίλη, Φορτέτζα, Ρέθυμνο
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 4 /7 Κηποθέατρο Ν. Καζαντζάκης, Ηράκλειο
ΔΕΥΤΕΡΑ 7/7 Θέατρο Δάσους, Θεσσαλονίκη
ΤΡΙΤΗ 8/7 Υπαίθριο Δημοτικό Θέατρο στο Φρούριο, Τρίκαλα
ΤΕΤΑΡΤΗ 9/7 Δημοτικό Κηποθέατρο ΑΛΚΑΖΑΡ, Λάρισα
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11/7 Υπαίθριο θέατρο Ε.Η.Μ. Φρόντζου, Ιωάννινα
ΣΑΒΒΑΤΟ 12/7 2ο Φεστιβάλ Παραμυθιάς, Κατασκήνωση, Παραμυθιά
ΔΕΥΤΕΡΑ 14/7 Υπαίθριο Δημοτικό Θέατρο Κοζάνης, Κοζάνη
ΤΡΙΤΗ 15/7 Δημοτικό Θέατρο «Μελίνα Μερκούρη», Βόλος

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2025
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 1/8 Παλαιό Φρούριο Κέρκυρας, Κέρκυρα
ΣΑΒΒΑΤΟ 2/8 Ρωμαϊκό Ωδείο Νικόπολης, Νικόπολη
ΤΡΙΤΗ 5 & ΤΕΤΑΡΤΗ 6/8 Ρόδος
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8/8 Τεχνολογικό Πολιτιστικό Πάρκο Λαυρίου, Λαύριο
ΚΥΡΙΑΚΗ 10/8 Αμφιθέατρο Νέων Μουδανιών, Θεσσαλονίκη
ΔΕΥΤΕΡΑ 11/8 Αμφιθέατρο Σίβηρης, Χαλκιδική
ΤΡΙΤΗ 12/8 Θέατρο Αλτιναλμάζη, Αλεξανδρούπολη
ΣΑΒΒΑΤΟ 16/8 Θέατρο Ορέστης Μακρής, Χαλκίδα
ΚΥΡΙΑΚΗ 17/8 Θέατρο Φρύνιχος, Δελφοί
ΔΕΥΤΕΡΑ 18/8 Υπαίθριο Θέατρο Γ. Παππάς, Αίγιο
ΤΡΙΤΗ 19/8 Θέατρο Αρχαίας Ήλιδας, Ήλιδα
ΤΕΤΑΡΤΗ 20/8 Ανοιχτό Θέατρο Καλαμάτας, Καλαμάτα
ΚΥΡΙΑΚΗ 24/8 Αθλητικό & Πολιτιστικό Πάρκο Ν.Μάκρης, Νέα Μάκρη

Συντελεστές: Μετάφραση: Γιώργος Χειμωνάς
Σκηνοθεσία – Διασκευή: Μανώλης Δούνιας, Αιμίλιος Χειλάκης
Πρωτότυπη μουσική: Δημήτρης Καμαρωτός
Σκηνικά – Κοστούμια: Αλεξία Θεοδωράκη
Κίνηση: Φαίδρα Νταϊόγλου
Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος
Φωτογραφίες: Άρης Καμαρωτός
Παραγωγή: ARTIVITIES
Εισιτήρια από 13 ευρώ. Προπώληση εισιτηρίων: www.ticketservices.gr

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ