fbpx ΕΜΣΤ: Πάνω από 4.000 επισκέπτες το πρώτο τριήμερο της δοκιμαστικής λειτουργίας | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ

ΕΜΣΤ: Πάνω από 4.000 επισκέπτες το πρώτο τριήμερο της δοκιμαστικής λειτουργίας

ΕΜΣΤ
02|03|2020 | 14:17
Αιθουσα του ΕΜΣΤ, Φωτογραφία intimenews ΤΖΑΜΑΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Το Εθνικό Μουσείο Συγχρονης Τεχνης άνοιξε τις πόρτες του και περιμένει κατοίκους και επισκέπτες της πόλης.

Η αθρόα προσέλευση του κοινού τις τρεις πρώτες ημέρες δοκιμαστικής λειτουργίας του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης είναι η καλύτερη απόδειξη ότι το μουσείο όφειλε στους κατοίκους και στους επισκέπτες της Αθήνας να ανοίξει.

Δοκιμαστική πρωτη λειτουργία του ΕΜΣΤ

Περισσότερα από 4.000 άτομα όλων των ηλικιών επισκέφθηκαν ήδη το ΕΜΣΤ από την Παρασκευή 28/02 που άνοιξε τις πόρτες του, σύμφωνα με τον προγραμματισμό που είχε εκπονήσει το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Ελευθερη προς το παρόν η είσοδος στο ΕΜΣΤ

Υπενθυμίζεται ότι στις αίθουσες της Μόνιμης Συλλογής παρουσιάζονται 172 έργα 78 Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών, ενώ στην Αίθουσα Περιοδικών Εκθέσεων στο επίπεδο -1 φιλοξενείται έκθεση με τίτλο ΕΜΣΤ Ανοιχτό. Το ΕΜΣΤ και οι ιστορίες του, όπου παρουσιάζεται η ιστορία του Μουσείου, μέσα από ένα οπτικό χρονολόγιο. Στο Project Room του Μουσείου στον τρίτο όροφο, φιλοξενείται η εγκατάσταση βίντεο In Vitro των Larissa Sansour και Søren Lind, μια ταινία διάρκειας 28’, η οποία ήταν η επίσημη συμμετοχή της Δανίας στην Μπιενάλε της Βενετίας το 2019.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου δοκιμαστικής λειτουργίας, η είσοδος στο ΕΜΣΤ είναι ελεύθερη. Αποτελεί ένα κάλεσμα προς όλους, προκειμένου να γνωρίσουν τη Μόνιμη Συλλογή αλλά και να συμβάλουν στην χαρτογράφηση των βελτιωτικών κινήσεων που θα υλοποιηθούν στο προσεχές διάστημα στον νέο πολιτιστικό προορισμό της πόλης.

ΣΧΟΛΙΑ