«Asteroid city»: Η καλειδοσκοπική ταινία, σαν καρτ ποστάλ, με τον Τομ Χανκς και το λαμπερό καστ - iefimerida.gr

«Asteroid city»: Η καλειδοσκοπική ταινία, σαν καρτ ποστάλ, με τον Τομ Χανκς και το λαμπερό καστ

Asteroid City
Τομ Χανκς στο «Asteroid City»

Στις κινηματογραφικές πρεμιέρες ο Γουές Άντερσον μάς ταξιδεύει στην «Asteroid City».

Η Τζένιφερ Λόρενς κάνει «Μαθήματα αποπλάνησης», ενώ ο Λίαμ Νίσον αναλαμβάνει σκοτεινές υποθέσεις ως «Ντετέκτιβ Μάρλοου». Στις αίθουσες και δύο απολαυστικές επανεκδόσεις

Asteroid City
Σκηνοθεσία: Γουές Αντερσον
Παίζουν: Tζέισον Σουόρτσμαν, Έντουαρντ Νόρτον, Σκάρλετ Τζοχάνσον, Έντριαν Μπρόντι, Τομ Χανκς, Μάγια Χοκ, Τίλντα Σουίντον, Μπράιαν Κράνστον, Γουίλεμ Νταφόε

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Στις κινηματογραφικές πρεμιέρες τα παρασκήνια μίας θεατρικής παραγωγής των 50ς, που κάνει πρόβες σε ένα έργο με επίκεντρο τη φανταστική πόλη Asteroid City - έναν τόπο που αναστατώνει ένας απρόσμενος εξωγήινος επισκέπτης .

Ένα Σαββατοκύριακο του 1955 κάπου στην έρημο των νοτιοδυτικών ΗΠΑ, στην Asteroid City, γνωστή για έναν γιγάντιο κρατήρα από μετεωρίτη και ένα παρατηρητήριο ουράνιων σωμάτων, στρατός και αστρονόμοι υποδέχονται πέντε νεαρούς βραβευμένους εφευρέτες. Όχι πολύ μακριά, πέρα από τους λόφους, διακρίνονται «μανιτάρια» από ατομικές δοκιμές. Αυτό που ξεκινάει ως ένας φόρος τιμής στα επιτεύγματα των νεαρών αστεροσκόπων θα ανατραπεί με την υποδοχή ενός απρόσμενου εξωγήινου επισκέπτη. Η Asteroid City ξαφνικά βρίσκεται αποκλεισμένη και ο στρατός ανακοινώνει μία επίσημη ιστορία συγκάλυψης. Παράλληλα, ένας χήρος, ο οποίος κουβαλάει τις στάχτες της συζύγου του σ’ ένα τάπερ, εγκλωβίζεται στην πόλη με τα τέσσερα παιδιά του, εκλιπαρώντας τον πεθερό του να τους σώσει. Παράλληλα, αναπτύσσει μια σχέση με μια διάσημη ηθοποιό και την κόρη της. Όμως, οι πολύ ώριμες για την ηλικία τους ιδιοφυίες έχουν ένα σχέδιο, ώστε τα πραγματικά συμβάντα να διαρρεύσουν στον υπόλοιπο κόσμο.

Στην ουσία βέβαια τίποτα από αυτά δεν συμβαίνει στην πραγματικότητα, απλώς αποτελούν μέρος μιας θεατρικής παράστασης, την οποία ετοιμάζει ένας θίασος. Κι αν όλα αυτά μοιάζουν πολύ μπερδεμένα, είναι γιατί πολύ ο Άντερσον, ίσως στην πιο αδύναμη ταινία της καριέρας του, αδυνατεί να βρει έναν κεντρικό άξονα και μία δραματουργική συνοχή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιστρατεύοντας ένα πρωτοκλασάτο επιτελείο ηθοποιών και τα στυλιζαρισμένα γεωμετρικά πλάνα του με τα παστέλ χρώματα, χάνεται σε μία καλειδοσκοπική αφήγηση, που γίνεται σε τρία επίπεδα- τον θίασο που κάνει πρόβες, το ίδιο το έργο και μία τηλεοπτική εκπομπή που περιγράφει τα τεκταινόμενα-, με αποτέλεσμα ένα οπτικό πανδαιμόνιο, εντυπωσιακό από τη μία, αλλά τελικά χωρίς υπόβαθρο.

Για ποιο ακριβώς πράγμα θέλει να μιλήσει ο Άντερσον είναι αρκετά ασαφές : η απώλεια, η μοναξιά, ο κόσμος του θεάματος, τι είναι τελικά αληθινό και πραγματικό, όλα μπαίνουν στο κάδρο αλλά τίποτα δεν αναπτύσσεται. Με τον Ρομάν Κόπολα, με τον οποίο συνυπογράφει το σενάριο, δυσκολεύονται, ή απλώς αδιαφορούν, να βρουν έναν συνδετικό ιστό ανάμεσα σε αυτές τις τρεις παράλληλες ιστορίες και αρκούνται στην εικαστικότητα και σε κάποιες φιλοσοφικές ιδέες, που περνούν απαλών ονύχων μέσα από τους διαλόγους των κεντρικών προσώπων.

Ο σκηνοθέτης του θιάσου, χαμένος στο δικό του σύμπαν, λειτουργεί ως alter ego του ιδιοσυγκρασιακού δημιουργού, αν και ο ίδιος το αρνείται , που έχει αφήσει όλο αυτό του σύμπαν να κινείται ερήμην του. Τελικά αν κάτι μένει από αυτό τον αχταρμά είναι η εύθραυστη Σκάρλετ Γιόχανσον, που θυμίζει άλλοτε την Ελίζαμπεθ Τέιλορ κι άλλοτε την Μέριλιν Μονρόε, να ερμηνεύει την απόγνωση και το υπαρξιακό αδιέξοδο της Μιτζ Κάμπερ, της διάσημης ηθοποιού, που όλοι θαυμάζουν στην Asteroid City.

Ντετέκτιβ Μάρλοου (Marlowe)
Σκηνοθεσία: Νιλ Τζόρνταν
Παίζουν: Λίαμ Νίσον, Νταϊάν Κρούγκερ, Τζέσικα Λανγκ, Ντάνι Χιούστον, Άλαν Κάμινγκ

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Ο ντετέκτιβ Μάρλοου αναλαμβάνει τον εντοπισμό του πρώην εραστή μιας εκθαμβωτικής κληρονόμου. Η υπόθεση φαίνεται αρκετά απλή, ώσπου κάνουν την εμφάνισή τους διαδοχικές αναπάντεχες εκπλήξεις, που κρύβουν μια περίπλοκη πλεκτάνη.

Ο Νιλ Τζόρνταν επιστρέφει με ένα φιλμ νουάρ, με πρωταγωνιστή τον Λίαμ Νίσον στον ρόλο του θρυλικού ντετέκτιβ.

Λος Aντζελες, 1938. O ιδιωτικός ντετέκτιβ Φίλιπ Μάρλοου είναι ανήσυχος και μοναχικός όσο ποτέ, όταν στο γραφείο του εμφανίζεται η νέα, όμορφη και πλούσια Κλερ Κάβεντις, κόρη της ηθοποιού του Χόλιγουντ Ντόροθι Κουινκάνον, η οποία τον προσλαμβάνει προκειμένου να εντοπίσει τον Νίκο Πίτερσον, έναν μικροέμπορο ναρκωτικών και πρώην εραστή της. Η έρευνα του Μάρλοου τον οδηγεί στο Corbata Club, σημείο συνάντησης και άντρο της ανομίας των πλούσιων και ισχυρώντου Λος Αντζελες, που διαχειρίζεται ο αινιγματικός Χάνσον. Καθώς η ιστορία του Νίκο ξετυλίγεται, ο Μάρλοου αρχίζει να υποψιάζεται διάφορα. Σύντομα, βρίσκεται όχι μόνο σαγηνευμένος από την πελάτισσά του, αλλά και μπλεγμένος με τα σκάνδαλα της ανερχόμενης κινηματογραφικής βιομηχανίας του Χόλιγουντ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βασισμένος στο «The Black-Eyed Blonde» του βραβευμένου με Booker Τζον Μπάνβιλ, ο Τζόρνταν ακολουθεί μία υπόθεση του δημοφιλούς ντετέκτιβ, ο οποίος σε προχωρημένη ηλικία παλεύει με ένα ολόκληρο σύστημα διαφθοράς, αλλά και τους προσωπικούς του δαίμονες. Ο Ιρλανδός δημιουργός, έχοντας αφήσει πίσω του εδώ και πολλά χρόνια τις μεγάλες ταινίες, προσπαθεί να ανανεώσει, ενίοτε και να παρωδήσει, τους κανόνες του νουάρ, επιλέγοντας να λούζει στο φως τα πλάνα του και να εμπλουτίζει τους διαλόγους με μία ελευθεροστομία, που στερούν από το τελικό αποτέλεσμα την υπαινικτικότητα και την αμφισημία.
Από την πλευρά του ο Λίαμ Νίσον ,που μετά από καιρό βρίσκει ένα ρολό αντάξιο των ικανοτήτων του, αποδίδει μεν την κόπωση του δημοφιλούς ντετέκτιβ και την ηθική του ακεραιότητα, όχι όμως και τον σαρκασμό του, που κάνει τον ήρωα του Ρέιμοντ Τσάντλερ μία ειδική περίπτωση.

Μαθήματα Αποπλάνησης (No Hard Feelings)
Σκηνοθεσία: Τζιν Σταπνίτσκι
Παίζουν: Τζένιφερ Λόρενς, Νάταλι Μοράλες, Άντριου Φέλντμαν, Λόρα Μπενάτι, Μάθιου Μπρόντερικ


Περίληψη: Στις κινηματογραφικές πρεμιέρες μια οδηγός Uber αναλαμβάνει την «ενηλικίωση» ενός εφήβου, ώστε να μπορέσει να ξεπληρώσει τα χρέη της.
Ρομαντική κομεντί με την Τζένιφερ Λόρενς και την υπογραφή του σεναριογράφου του αμερικανικού «The Office».
H Mάντι, μία ανεξάρτητη δυναμική γυναίκα, με δυσκολία να δεσμευτεί, κινδυνεύει να χάσει το μοναδικό πράγμα που έχει στον κόσμο: ένα καλόγουστο σπίτι. Όταν ανακαλύπτει μία ενδιαφέρουσα αγγελία, στην οποία δυο πλούσιοι, υπερπροστατευτικοί γονείς αναζητούν κάποια να «βγει ραντεβού» με τον ντροπαλό και εσωστρεφή 19χρονο γιο τους, τον Πέρσι, προτού εκείνος φύγει για σπουδές, θεωρεί ότι βρήκε τη λύση στα οικονομικά της προβλήματα. Αλλά ο αδέξιος νεαρός αποδεικνύεται μεγαλύτερη πρόκληση από αυτό που περίμενε.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο Τζιν Σταπνίτσκι («Καλά Αγόρια») με μία ιδέα βγαλμένη από τα 90’s, υπογράφει μία ανάλαφρη κομεντί , που εντέχνως αποφεύγει τα χοντροκομμένα γκανγκ, επενδύοντας περισσότερο στους χαρακτήρες των κεντρικών του ηρώων. Από τη μία η Μαντι με το τραυματικό παρελθόν και από την άλλη ο ευαίσθητος Πέρσι αποτελούν έναν απολαυστικό δίδυμο με την Τζένιφερ Λόρενς να δοκιμάζεται σε έναν αμιγώς ρόλο, που της πάει πολύ.
Βέβαια, όλα όσα διαμείβονται είναι χιλιοειπωμένα και κλισέ- η παρατημένη τον πατέρα της Μάντι, που δεν εμπιστεύεται τους άντρες και αρνείται το συναίσθημα, ο καλόκαρδος Πέρσι που ανακαλύπτει τη ζωή και τον έρωτα- και ο Σταπνίτσκι δεν μπαίνει στη διαδικασία να εμβαθύνει σε αυτά. Παρ‘ ολα αυτά κάποιες στιγμές είναι πραγματικά αστείες, όπως αυτή που η Λόρενς γυμνή δίνει μάχη για τα ρούχα της σε μία παραλία, και το πρωταγωνιστικό ζευγάρι έχει χημεία, που λειτουργεί σαν μία δροσερή λεμονάδα σε μέρες καύσωνα.

To Χρονικό ενός Εφήμερου Έρωτα (Chronique d'une liaison passagère)
Σκηνοθεσία: Εμανουέλ Μουρέ
Παίζουν: Σαντρίν Κιμπερλέν, Βενσάν Μακέν

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Ένας άνδρας και μια γυναίκα ξεκινούν μια ερωτική σχέση, χωρίς μέλλον, γεγονός όμως που ανατρέπεται από την ουσιαστική επαφή, που αναπτύσσεται μεταξύ τους.
Δύο χρόνια μετά από το «Love Affairs», ο Εμανουέλ Μουρέ, επιστρέφει με μια ερωτική δραμεντί, με δύο ήρωες που νομίζουν πως μπορούν να περιοριστούν στο σεξ, αλλά αυτοδιαψεύδονται.

Μια ανύπαντρη μητέρα και ένας παντρεμένος άντρας γνωρίζονται ένα πάρτι και ξεκινούν μια σεξουαλική σχέση. Έχουν δεσμευτεί να βλέπονται μόνο περιστασιακά και να μην αφεθούν να ερωτευτούν ο ένας τον άλλον, γνωρίζοντας πολύ καλά ότι ο δεσμός τους δεν έχει μέλλον. Ωστόσο, εκπλήσσονται όλο και περισσότερο από την σύμπνοια, τη σύνδεση και τη συνύπαρξή τους, μέχρι που στη ζωή τους μπαίνει ένα τρίτο πρόσωπο, το οποίο μάλιστα οι ίδιοι αναζητούν μέσω μιας αγγελίας.

Αυτή τη φορά ο Μουρέ απομακρύνεται από τη ρομερική επιρροή και καταγράφει με μία ανάλαφρη διάθεση υπό μορφή ημερολογίου τις συναντήσεις των κεντρικών του ηρώων, αφήνοντας έξω την καθημερινότητα και την υπόλοιπη ζωή τους. Εύστοχα, δεν κινηματογραφεί ποτέ καμία από τις σεξουαλικές τους συνευρέσεις , τις οποίες απλώς υπονοεί, αλλά εστιάζει σε αυτά τα μικρά, που δένουν τους ανθρώπους και αποτελούν τη μυθολογία του έρωτα. Έτσι καταφέρνει να αποτυπώσει τη γοητεία του εφήμερου, που όχι απλώς σε κάνει να κοιτάς περισσότερο τη λεπτομέρεια, όπως υποστηρίζουν οι ήρωες του, αλλά τελικά μπορεί να αφήσει βαθύ αποτύπωμα. Η διεισδυτική μάτια του Μουρέ, το χιούμορ και η ικανότητά του να διαχειρίζεται διαλόγους με βαθυστόχαστες σκέψεις με μία συναρπαστική απλότητα συνθέτουν ένα υπέροχο ρομαντικό παραμύθι, που δεν το αγγίζει σκληρή πραγματικότητα, γιατί έχει τη δική του καθηλωτική αλήθεια.

Καθαγιασμός (Consecration)
Σκηνοθεσία: Κρίστοφερ Σμιθ
Παίζουν: Τζένα Μαλόουν, Ντάνι Χιούστον, Θόρεν Φέργκιουσον, Γουιλ Κιν, Τζάνετ Σούζμαν

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Μετά από τον ύποπτο θάνατο του ιερέα αδερφού της, η Γκρέις πηγαίνει στη Μονή του Όρους του Σωτήρα στη Σκωτία, για να ανακαλύψει τι πραγματικά συνέβη. Όταν βρεθεί εκεί, θα αποκαλύψει φόνους, ιεροσυλίες και μια δυσάρεστη αλήθεια για το παρελθόν της.
Horror με φόντο τα Χάιλαντς.

Η Γκρέις, μια επιτυχημένη οφθαλμίατρος στο Λονδίνο, καλείται στη Μονή του Όρους του Σωτήρα στη Σκωτία, έπειτα από τον ξαφνικό και μυστηριώδη θάνατο του ιερέα αδερφού της. Αρνούμενη να αποδεχτεί την επιμονή του μοναστηριού ότι αυτοκτόνησε και αποφασισμένη να ανακαλύψει τι πραγματικά του συνέβη, ξεκινά τη δική της έρευνα, ενώ οι μοναχές ετοιμάζουν μια τελετή καθαγιασμού για να εξαγνίσουν τον ιερό χώρο. Η διαδικασία αυτή φέρνει στο φως ένα τρομαχτικό μυστικό, το οποίο σχετίζεται με την παιδική της ηλικία, το ιερό τάγμα του μοναστηριού και έναν κώδικά, που μόνο εκείνη μπορεί να σπάσει.
Το πάλαι ποτέ τρομερό παιδί του Βρετανικού σινεμά Kρίστοφερ Σμιθ τα τελευταία χρόνια έχει χάσει τη φόρμα του, γεγονός που αποδεικνύεται και από τον «Καθαγιασμό». Ακολουθώντας τα χνάρια του Νταν Μπράουν και του «Κώδικα Da Vinci», χωρίς όμως να καταφέρει να δημιουργήσει σασπένς, και με βασικό άξονα τον φανατισμό και τη θρησκοληψία, που τελικά εδώ γίνεται το απόλυτο κακό, ο Σμιθ δεν καταφέρνει να εξελίξει μια ιδέα , που θα ήταν αρκετή για ένα επεισόδιο τηλεοπτικής σειράς , όχι όμως και για μία μεγάλου μήκους ταινία.

Mediterraneo - Ο Νόμος της Θάλασσας (Mediterráneo)
Σκηνοθεσία: Μαρσέλ Μπαρένα
Παίζουν: Εντουάρντ Φερνάντεζ, Ντάβι Rοβιρα, Ανα Καστίγιο, Σέρτζιο Λόπεζ, Γιάννης Νιάρος, Βασίλης Μπισμπίκης, Στάθης Σταμουλακάτος

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Περίληψη: Η αληθινή ιστορία ενός ναυαγοσώστη, ο οποίος εγκατέλειψε τη ζωή του για να έρθει στη Λέσβο και να αφιερωθεί στη διάσωση ανθρώπων που το έχουν ανάγκη.

Η πραγματική ιστορία του Όσκαρ Καμπς, ιδρυτή της ΜΚΟ Open Arms, η οποία ασχολείται με τη διάσωση προσφύγων στη Μεσόγειο. Η ταινία απέσπασε τρία βραβεία Γκόγια.

Φθινόπωρο του 2015. Δύο Ισπανοί ναυαγοσώστες αποφασίζουν να ταξιδέψουν στη Λέσβο, μόλις βλέπουν τη συγκλονιστική φωτογραφία ενός μικρού αγοριού, που πνίγηκε στη Μεσόγειο. Καταφθάνουν εκεί για να ανακαλύψουν μια αδιανόητη πραγματικότητα: χιλιάδες άνθρωποι διακινδυνεύουν τη ζωή τους καθημερινά, προσπαθώντας να διασχίσουν τη θάλασσα με επισφαλείς βάρκες, ώστε να αποδράσουν από τις ένοπλες συγκρούσεις και άλλους κινδύνους στις χώρες τους. Όμως, αυτό που τους προξενεί την εντύπωση είναι ότι κανείς δεν προβαίνει σε καμία διάσωση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Μυστικός Πράκτορας (The Mole Agent)
Σκηνοθεσία: Μάιτ Αλμπέρντι

Περίληψη: Ο ογδοντατριάχρονος Σέρχιο προσλαμβάνεται για να διεισδύσει ένα γηροκομείο ως τρόφιμος και να συλλέξει πληροφορίες για τις συνθήκες που επικρατούν. Εκεί, σύντομα διχασμένος ανάμεσα στην αποστολή του και στη συναισθηματική εμπλοκή του με τους υπόλοιπους τροφίμους.
Χιλιανό ντοκιμαντέρ με οσκαρική υποψηφιότητα , που κινείται ανάμεσα στην τεκμηρίωση και τη μυθοπλασία.
Μια γυναίκα ανησυχεί για τις συνθήκες που επικρατούν στο γηροκομείο, όπου διαμένει η μητέρα της. Ο ιδιωτικός ντετέκτιβ Ρομούλο, που έχει αναλάβει την υπόθεση, προσλαμβάνει τον ογδοντατριάχρονο Σέρχιο, αναθέτοντάς του να διεισδύσει στο γηροκομείο ως τρόφιμος και να συλλέξει πληροφορίες. Ωστόσο, εκείνος αρχίζει να έχει δεύτερες σκέψεις για την αποστολή του όσο περισσότερο συναναστρέφεται τους ενοίκους του ιδρύματος.

Ένας στιλάτος συνδυασμός ντοκιμαντέρ παρατήρησης και κατασκοπικής ταινίας, με υποδειγματική κινηματογράφηση και απολαυστικούς χαρακτήρες. Ένας ευρηματικός στοχασμός για τη συμπόνια και τη μοναξιά, ο οποίος τρυπώνει στη καρδιά σου και δεν λέει να φύγει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κινηματογραφικές πρεμιέρες και επαναπροβολές:

Σκοτεινοί Δολοφόνοι (Sweet Smell of Success)
Σκηνοθεσία: Αλεξάντερ ΜακΚέντρικ
Παίζουν: Μπαρτ Λάνκαστερ, Τόνι Κέρτις, Σούζαν Χάρισον, Μάρτι Μίλνερ

Περίληψη: Ο Χάνσεκερ, ένας ισχυρός αλλά διεφθαρμένος αρθρογράφος στη Νέα Υόρκη, ασκεί σημαντική επιρροή στην κοινή γνώμη με τη στήλη του για το Μπρόντγουεϊ. Εκμεταλλεύεται τη θέση του για να διαλύσει τη σχέση της αδελφής του με έναν επίδοξο κιθαρίστα της τζαζ και χειραγωγεί τον φιλόδοξο και εξίσου ανήθικο με τον ίδιο δημοσιογράφο Σίντνεϊ Φάλκο, ώστε να βρει έναν τρόπο να χωρίσει το ζευγάρι.

Υποδειγματικό φιλμ νουάρ με τον Τόνι Κέρτις και τον Μπαρτ Λάνκαστερ.
Ο Τζέι Τζέι Χανσένκερ είναι ένας αδίστακτός αρθρογράφος της Νέας Υόρκης , ο οποίος μέσω της στήλης του, ελέγχει τον κόσμο του θεάματος, είτε δημιουργώντας αστέρες είτε καταστρέφοντάς τους Ο Σίντνεϊ Φάλκο, ένας ατζέντης Τύπου, είναι ικανός να κάνει τα πάντα για να κερδίσει την εύνοιά του. Όταν η αδελφή του πρώτου, ερωτεύεται έναν μουσικό της τζαζ, τον Στιβ Ντάλας, εκείνος ζητάει από τον Φάλκο να τον βοηθήσει να τους χωρίσει. Όμως ο Φάλκο αποτυγχάνει, οπότε ο Χανσένκερ αρνείται να δημοσιεύει στη στήλη του άρθρα, που προωθούν τη δουλειά των καλλιτεχνών τους οποίους έχει αναλάβει επί πληρωμής . Εκείνος τότε αποφασίζει να βοηθήσει τον Χανσένκερ να χωρίσει το ζευγάρι, διαρρέοντας τη φήμη ότι ο Ντάλας είναι χρήστης μαριχουάνας και φιλοκομμουνιστής. Ως αποτέλεσμα, ο Ντάλας χάνει τη δουλειά του, αλλά ο Χανσένκερ είναι αποφασισμένος να τον καταστρέψει ολοκληρωτικά και να κάνει την αδελφή του να τον σιχαθεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βασισμένη σε ένα διήγημα του Έρνεστ Λέμαν, την οποία διασκεύασαν για τη μεγάλη οθόνη ο ίδιος ο Λέμαν σε συνεργασία με τον θεατρικό συγγραφέα Κλίφορντ Οντέτς, η ταινία στη δοκιμαστική της προβολή αποδοκιμάστηκε και υπήρξε εμπορική αποτυχία, παρόλο που οι κριτικοί την εξύμνησαν. Σήμερα όμως θεωρείται πια ένα αριστούργημα της μεγάλης οθόνης, που αποτυπώνει μοναδικά τη διαστρέβλωση της αλήθειας, τα κατασκευασμένα ψέματα και τις ανήθικες μέθοδοι του Τύπου.

Umberto D. – ‘Ο,τι μου Αρνήθηκαν οι Άνθρωποι (Umberto D.)
Σκηνοθεσία: Βιτόριο ντε Σίκα
Παίζουν: Κάρλο Μπατίστι, Μαρία Πία Κασίλιο, Λίνα Τζενάρι

Περίληψη: Ένας συνταξιούχος δημόσιος υπάλληλος, ο οποίος ζει μόνος του με μοναδική συντροφιά το πιστό σκυλί του, συνειδητοποιεί ότι δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα οικονομικά και κινδυνεύει άμεσα να βρεθεί στον δρόμο.
To αριστούργημα του Βιτόριο Ντε Σίκα, με τη συγκλονιστική ερμηνεία του ερασιτέχνη Κάρλο Μπατίστι στον ομότιτλο ρόλο κυκλοφορεί σε νέα κόπιες.
Ο Ουμπέρτο Ντομένικο Φεράρι προσπαθεί να επιβιώσει στη μεταπολεμική Ιταλία. Συνεπής και αξιοπρεπής σε όλη του τη ζωή, είναι τώρα πια πάμπτωχος, χωρίς οικογένεια, με μοναδική του παρέα το μικρό πανέξυπνο σκυλάκι του, τον Φλάικ. Λόγω χρεών, η μόνη προοπτική που νιώθει πως έχει (δεδομένης και της ηλικίας του) είναι ο θάνατος, μα η θέλησή του για ζωή βρίσκει τρόπους να θριαμβεύσει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο μεγάλος Ιταλός auteur με χιούμορ και ευαισθησία, μακριά από τις παγίδες του εύκολου μελοδραματισμού,, καταγράφει την προσπάθεια του κεντρικού ήρωα να ικανοποιήσει τις βασικές του ανάγκες -φαγητό, στέγη, συντροφιά- με σπαραξικάρδιο τρόπο. Μια υποδειγματική μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς, αλλά και της μοναξιάς, που βιώνει το άτομο μέσα σε έναν κόσμο, όπου η μόνη αξία είναι το χρήμα.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ