Η Ναταλία Δραγούμη εισβάλλει στον «Αμπιγιέρ» -Με Ιεροκλή Μιχαηλίδη και Γεράσιμο Σκιαδαρέση - iefimerida.gr

Η Ναταλία Δραγούμη εισβάλλει στον «Αμπιγιέρ» -Με Ιεροκλή Μιχαηλίδη και Γεράσιμο Σκιαδαρέση

Ιεροκλής Μιχαηλίδης, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης
Ιεροκλής Μιχαηλίδης, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, στον «Αμπιγιέρ»
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης επιστρέφει στο ρόλο του Σερ και ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης στον ρόλο του πιστού Νόρμαν σε μια «δυνατή» θεατρική στιγμή τους, στον «Αμπιγιέρ» του Ρόναλντ Χάργουντ.

Ο Ιεροκλης Μιχαηλίδης και ο Γεράσιμος Σκιαδαρέσης συναντώνται από Οκτώβριο στην σκηνή του θεάτρου «Τζένη Καρέζη», με τη Ναταλία Δραγούμη και τους Δάφνη Λιανάκη, Απόστολο Πελεκάνο, Αντριάνα Ανδρέοβιτς, Άγγελο Νεράντζη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο «Αμπιγιέρ» του Ρόναλντ Χάργουντ, ένα από τα σημαντικότερα θεατρικά έργα της παγκόσμιας δραματουργίας συγκίνησε πέρσι από τη σκηνή του θεάτρου «Τζένη Καρέζη», σε σκηνοθεσία Κώστα Γάκη.

Τι βλέπουμε επί σκηνής

Στη σκιά του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, πίσω από τις ιστορίες των παρασκηνίων ενός ετοιμόρροπου θεάτρου της αγγλικής επαρχίας, η ακλόνητη σχέση ενός μεγάλου ηθοποιού (Σερ) με τον αμπιγιέρ του (Νόρμαν) και των υπόλοιπων μελών του θιάσου, δημιουργούν ένα παιχνίδι ανάμεσα σε εξουσιαστή και εξουσιαζόμενο.

Γεράσμος Σκιαδαρέσης, Ιεροκλής Μιχαηλίδης
Η ακλόνητη σχέση ενός μεγάλου ηθοποιού (Σερ) με τον αμπιγιέρ του (Νόρμαν)
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το κλασικό έργο ο «Αμπιγιέρ» του Ρόναλντ Χάργουντ, μέσα από τον μικρόκοσμο των συντελεστών-ηθοποιών ενός θιάσου, έρχεται αντιμέτωπο με τα μεγάλα και διαχρονικά προβλήματα όλων των ανθρώπινων σχέσεων.

Ο αιώνιος φόβος της μοναξιάς, η ανάγκη μας για αφοσίωση, πίστη και αυταπάρνηση στον άλλον, δημιουργούν μοιραία σχέσεις αλληλεξάρτησης. Η ισορροπία όμως έρχεται πάντοτε με την αναπόφευκτη σύγκρουση ζωής και θανάτου.

Σε μια εποχή που η κοινωνία μεταβάλλεται και ο ρόλος μας μέσα σε αυτήν αμφισβητείται, συγκρούεται και επαναδιαπραγματεύεται, η Τέχνη μπορεί και μας δείχνει το δρόμο, να σκεφτούμε, να προβληματιστούμε και τελικά να παρέμβουμε με καταλυτικό τρόπο στην πραγματικότητα.

«Γιατί μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πως την πραγματικότητα να αλλάξουμε…»

Γεράσμος Σκιαδαρέσης, Ιεροκλής Μιχαηλίδης
Γεράσμος Σκιαδαρέσης, Ιεροκλής Μιχαηλίδης
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συγγραφέας: Ρόναλντ Χάργουντ / Μετάφραση: Γιώργος Μπλάνας / Σκηνοθεσία: Κώστας Γάκης / Σκηνικά - Κοστούμια: Κέννυ Μακλέλαν / Σχεδιασμός φωτισμών: Βασίλης Κλωτσοτήρας / Μουσική - Σχεδιασμός ήχων: Κώστας Γάκης / Βοηθοί σκηνοθέτη: Κατερίνα Σπάρταλη, Νατάσα - Φαίη Κοσμίδου / Βοηθός σκηνογράφου: Καλύδημη Μούρτζη / Φωτογραφίες: Μάνος Γεωργίου / Video: Μιχάλης Μαυρομούστακος / Creative Team at Visual Arts & Graphics: CReatures CReative Studio / Μακιγιάζ: Παύλος Κατσιμίχας

Ναταλία Δραγούμη
Η Ναταλία Δραγούμη εισβάλλει στον «Αμπιγιέρ» / φωτογραφία αρχείου NDPPHOTO

Θέατρο «Τζένη Καρέζη»: Ακαδημίας 3, 106 71 Αθήνα, τηλ.: 2103636144, 2103644921

Διάρκεια: 1 ώρα και 40 λεπτά / Τιμές εισιτηρίων: Α’ ζώνη 25€ / Μειωμένο: 21€ / Β’ ζώνη 21€ / Μειωμένο: 17€ / Γ’ ζώνη 17€ / Μειωμένο: 14€

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ώρες και μέρες ταμείου: Καθημερινά 11:00 - 14:00 και 17:00 - 22:00, Τηλ.: 2103636144, 2103644921

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ