fbpx Μητσοτάκης: Αυτό το καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό -Τι είπε στην παρουσίαση της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού | ΠΟΛΙΤΙΚΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΗΒ ΒΡΑΝΑΚΗ

Μητσοτάκης: Αυτό το καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό -Τι είπε στην παρουσίαση της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού

Κυριάκος Μητσοτάκης και Χάρης Θεοχάρης προσέρχονται στην Αίγλη Ζαππείου
04|06|2020 | 20:34
Ζάππειο: Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην παρουσίαση της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού -Δείτε live

Στην παρουσίαση της νέας καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό στην Αίγλη του Ζάππειου παραβρέθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Η καμπάνια που έγινε σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού σχεδιάστηκε από την Marketing Greece και τον Steve Vranakis, CCO της Ελληνικής Κυβέρνησης.

Η νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού The Greek Summer state of mind, έρχεται σε μια σημαντική στιγμή για τη χώρα, που κατάφερε να κερδίσει το στοίχημα στην αντιμετώπιση της πανδημίας και να δημιουργήσει θετική φήμη σε ολόκληρο τον κόσμο.

Το εκπληκτικό σποτ της φετινής καμπάνιας για τον Τουρισμό

Στην ερώτηση: «τι κάνει αυτό το καλοκαίρι πολύτιμο» απαντά το σποτάκι του υπουργείου Τουρισμού. Δεν είναι ούτε ο ήλιος, ούτε η θάλασσα. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι κάτι παραπάνω… Είναι state of mind. Να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς, να επικοινωνείς με τη φύση, να αισθάνεσαι ελεύθερος. Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι και το σύνθημα του υπουργείου Τουρισμού.

Βίντεο: Η ταινία Endless Greek Summer

Η ταινία Endless Greek Summer αποτελεί το πρώτο video της καμπάνιας, ενώ παράλληλα δημιουργείται και η ελληνική εκδοχή της ταινίας με στόχο την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού.

Η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος Αριστοτελία Πελώνη προλόγισε την εκδήλωση και ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης παρουσίασε την στρατηγική της Ελλάδας γι' αυτό το φετινό - διαφορετικό - καλοκαίρι. Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Μητσοτάκης: «Γι' αυτό τα καταφέραμε στην Ελλάδα»

Ο πρωθυπουργός ανέφερε αρχικά πως: «Στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά γιατί δουλέψαμε όλοι μαζί και ακούσαμε τις συμβουλές των ειδικών. Η επιτυχία στην αντιμετώπιση της πανδημίας, μας επιτρέπει σταδιακά να επανερχόμαστε στη νέα οικονομική κανονικότητα απελευθερώνοντας σταδιακά διάφορους κλάδους. Δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί ο σημαντικότατος κλάδος του τουρισμού από τον οποίο η ελληνική οικονομία είναι πολλαπλώς εξαρτημένη».

Επειτα τόνισε για ακόμα μια φορά την διαφορετικότητα του φετινού καλοκαιριού. «Φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από ότι τα περιμέναμε. Και το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό από αυτό που σχεδιάζαμε, δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην εκδήλωση «Restart Tourism».

Η πανδημία άλλαζε πολλά. Επέφερε βαθιά, ελπίζουμε πρόσκαιρη, οικονομική κρίση, ανέφερε».

Μητσοτάκης: «Η ασφάλεια των επισκεπτών και εργαζομένων στον τουρισμό παραμένουν η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα»

Για το μείζον ζήτημα της ασφάλειας των εμπλεκόμενων στον τομέα τουρισμού αναφέρθηκε στη συνέχεια ο Κυριάκος Μητσοτάκης: «Απο 1η Ιουλίου θα μπορέσουμε να επεκτείνουμε σχεδόν σε όλες τις χώρες εφόσον δεν έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις.

Θα έρθουν σε μια Ελλάδα που θα είναι ίδια αλλά ταυτόχρονα διαφορετική. Θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα τα βασικά υγειονομικά πρωτόκολλα. Η προστασία της δημόσιας υγείας, η ασφάλεια των επισκεπτών και εργαζομενων στον τουρισμό παραμένουν η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα. Πλεονέκτημα ότι το καλοκαίρι βρισκόμαστε έξω όπου οι ειδικοί λένε ότι οι πιθανότητες μετάδοσης μειώνονται σημαντικά.

Θα πρέπει οι εργαζόμενοι στον τουρισμό να τηρούν τα μέτρα ατομικής προστασίας. Θα είμαστε αυστηροί στους ελέγχους σε αυτό το επίπεδο. Βρήκα πολύ ευρηματικό το σποτ. Τι τελικά είναι η Ελλάδα σε αυτόν τον κόσμο που αντιμετωπίζει αυτή την πρόκληση. Σίγουρα είναι κάτι περισσότερο από τον ήλιο και τη θάλασσα.

Ευκαιρία αυτό το καλοκαίρι να δούμε τα πράγματα διαφορετικά. Το καλοκαίρι δεν είναι μια εποχή, είναι μια αντίληψη, μια ματιά στα πράγματα».

Μητσοτάκης: «Εχουμε κάνει ό,τι περνάει από το χέρι μας για να υποστηρίξουμε το χώρο της εργασίας»

Οσον αφορά, τα ζητήματα οικονομίας και εργασίας, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, υπογράμμισε: «Αναγνωρίζω ότι σήμερα το κυρίαρχο συναίσθημα στη χώρα είναι η αβεβαιότητα, ο φόβος πού θα πάει η οικονομία μας, ποια τα εισοδήματα των ανθρώπων που είναι εξαρτημένοι από τον τουρισμό.

Ως κυβέρνηση έχουμε κάνει ό,τι περνάει από το χέρι μας για να υποστηρίξουμε το χώρο της εργασίας. Θέλω να ενθαρρύνω τους ανθρώπους του τουρισμού να εκμεταλλευτούν τα σχήματα ώστε να διαφυλάξουν όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας. Στεκόμαστε δίπλα σας, πάντα έτοιμοι να προσθέσουμε κι άλλα “όπλα” και εφόσον χρειάζεται να αναπροσαρμόσουμε τη στρατηγική μας.

Πάνω από όλα η ευθύνη είναι συλλογική. Το κράτος κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του με ένα πρωτοφανές πακέτο στήριξης. Το Ταμείο Εγγυοδοσίας έχει ήδη δεχτεί πολλά αιτήματα»

«Εύχομαι αυτό το σποτ να είναι καλοτάξιδο», σχολίασε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ενώ ευχήθηκε «η τουριστική σεζόν να πάει όσο καλύτερα γίνεται σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία. Από την πρώτη στιγμή αποφύγαμε προβλέψεις για ύψος ύφεσης. Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ ήταν σχετικά ενθαρρυντικά. Ύφεση 0.9% όταν η μέση ευρωπαϊκή είναι της τάξης του 3,8%. Η ελληνική οικονομία συνάντησε την κρίση του κορωνοϊού με μεγάλη ορμή. Το β’ τρίμηνο θα είναι πολύ δύσκολο και ελπίζουμε ότι από το γ’ τρίμηνο τα πράγματα θα πηγαίνουν καλύτερα».

Η ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Ζάππειο

Δείτε την εκδήλωση και την ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη για την καμπάνια του Ελληνικού Τουρισμού 2020:

Χάρης Θεοχάρης: Tο ελληνικό καλοκαίρι το αξίζουμε φέτος, περισσότερο από ποτέ!

Στον χαιρετισμό του στην εκδήλωση για την παρουσίαση της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού το 2020 ο υπ. Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης ξεκίνησε με τους στίχους του Διονύσιου Σολωμού:

«Κλείσε μέσα στην ψυχή σου την Ελλάδα
και θα αισθανθείς μέσα σου να λαχταρίζει κάθε είδος μεγαλείου».

Οι στίχοι του εθνικού ποιητή λένε τη μεγάλη αλήθεια. Λιτοί στη διατύπωση. Διασταλτικοί στο πνεύμα» είπε και πρόσθεσε: «Η ψυχή της Ελλάδας δεν έκλεισε ποτέ. Παρέμεινε και παραμένει ανοιχτή πρόσκληση. Με την καρδιά της να χτυπά δυνατά, αδιάκοπα. Παντού.Σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της οικουμένης».

Ο υπ. Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης κατά την ομιλία του στην Αίγλη Ζαππείου -
Ο υπ. Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης κατά την ομιλία του στην Αίγλη Ζαππείου -Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ

Ο υπ. Τουρισμού σημείωσε ότι ξεκινάμε οργανωμένα, θέτοντας την υγεία πάνω απ’ όλα.

  • Πρώτον, από τις 15 Ιουνίου ανοίγουμε επιλεκτικά. Με στοιχεία ευρωπαϊκών οργανισμών, αδιάβλητα. Ώστε να μην θέσουμε σε κίνδυνο το αγαθό της υγείας.
  • Δεύτερον, συνεχίζουμε να αξιολογούμε την κατάσταση, έτοιμοι να παρέμβουμε όπου μας πουν οι ειδικοί. Ώστε να έχουμε τον έλεγχο της υγείας μας.
  • Τρίτον, έχουμε αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής. Ώστε να μην επιτρέψουμε στη νόσο να επεκταθεί.
  • Τέταρτον, ενισχύουμε το ΕΣΥ σε όλους τους τουριστικούς προορισμούς από την Αθήνα μέχρι το τελευταίο νησί της χώρας μας. Ώστε να έχει ο κάθε πολίτης και ο κάθε τουρίστας την φροντίδα που του αξίζει.

«Θέλουμε οι επισκέπτες μας να βιώσουν την Ελλάδα που ονειρεύονται. Κάθε μικρή ή μεγαλύτερη έκπληξη που κρύβει μέσα της, με τη γαλήνη στη ψυχή και στο πνεύμα.Έτσι ώστε η ευχή που συνοδεύει τη χώρα μας στο πέρασμα των αιώνων να ακουστεί αυτή τη φορά, μέσα στο Ελληνικό καλοκαίρι δυνατότερα: «Ευοί – Ευάν, Στην υγειά μας»».

Ο κ. Θεοχάρης υπογράμμισε ότι «το ελληνικό καλοκαίρι που το αξίζουμε φέτος, περισσότερο από ποτέ! Το ελληνικό καλοκαίρι που το χρειάζονται οι φίλοι μας από το εξωτερικό φέτος, περισσότερο από ποτέ! Αυτό το μήνυμα ξεκινάει σήμερα κι ανοίγει τα φτερά του για να φθάσει στα πέρατα του κόσμου».

Οπως τόνισε ο υπ. Τουρισμού, το μήνυμα αυτό είναι αποτέλεσμα μιας ακόμα δυναμικής συνέργειας στον χώρο του τουρισμού, ανάμεσα στον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα.«Το Υπουργείο Τουρισμού, o EOT, η Marketing Greece, και ο Steve Vranakis ένωσαν τις δυνάμεις τους. Και με τη δημιουργική ιδέα της Frank & Fame, θα ταξιδέψουν την Ελλάδα και το τουριστικό προϊόν της παντού».

Για να καταλήξει ο υπ. Τουρισμού: «Θέλουμε ακόμα περισσότερες τέτοιες συμμαχίες, με ακόμα μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία στον τουρισμό μας και θα είμαστε καταλύτες για να συμβούν. Αυτή η βραδιά ανήκει τιμητικά στον Ελληνικό Τουρισμό, αλλά και στους ανθρώπους του. Σας ευχαριστώ!»

ΣΧΟΛΙΑ