fbpx Τσιάρας: Γιατί δεν φέραμε τη διάταξη για τη βλασφημία και την καθύβριση θρησκευμάτων | ΠΟΛΙΤΙΚΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΔΙΚΑΣΟΥΜΕ

Τσιάρας: Γιατί δεν φέραμε τη διάταξη για τη βλασφημία και την καθύβριση θρησκευμάτων

Ο υπουργός Δικαιοσύνης Κώστας Τσιάρας
13|11|2019 | 14:14
Ψηφίστηκε με μεγάλη συναίνεση το ν/σ του υπ. Δικαιοσύνης για την προστασία των προσωπικών δεδομένων -Φωτογραφία: Eurokinissi/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Ο υπουργός Δικαιοσύνης Κωνσταντίνος Τσιάρας εξήγησε σήμερα στη Βουλή γιατί τελικά δεν έφερε την διάταξη για την κακόβουλη βλασφημία και την καθύβριση θρησκευμάτων.

Θέλουμε να ενώσουμε τους Έλληνες και όχι να τους διχάσουμε είπε ο κ.Τσιάρας και πρόσθεσε ότι η σκέψη του όταν μίλησε για την διάταξη ήταν να προστατεύονται τα δικαιώματα όλων όσοι ζουν στην Ελλάδα.

«Έπρεπε να προστατέψουμε τα δικαιώματα όλων των ανθρώπων που βρίσκονται στον ελλαδικό χώρο και αυτών των κατατρεγμένων που για διαφορετικούς λόγους βρίσκονται κάποια στιγμή στον ελλαδικό χώρο. Πρέπει η ελληνική κοινωνία να κάνει τα απαραίτητα βήματα για να τους αποδεχθεί και να δημιουργήσει ένα πλαίσιο προστασίας και ενθάρρυνσης τους προκειμένου να μην υπάρχουν φαινόμενα όπως αυτά που παρατηρήσαμε το τελευταίο χρονικό διάστημα.»

Θέλουν να ενώσουμε τους Ελληνες, όχι να τους διχάσουμε

Ο κ.Τσιαρας τόνισε ακόμα ότι οι περισσότεροι βουλευτές μπέρδεψαν την βλασφημία με την εξύβριση και πρόσθεσε ότι δεν είναι εξύβριση η βλασφημία.

«Η άποψη μου ήταν ότι η διάταξη αυτή θα έπρεπε να αποσυρθεί όταν υπήρξαν τόσες αντιδράσεις. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θέλει να ενώσει τους Έλληνες πολίτες ,δεν θέλουμε το διχασμό που κάποιοι άλλοι επιχειρούσαν συνειδητά το προηγούμενο διάστημα. Θέλουμε οι όποιες επιλογές της ελληνικής πολιτείας να γίνονται αποδεκτές από τη συντριπτική πλειοψηφία των ελλήνων πολιτών αν όχι από όλους τους Έλληνες πολίτες.

ΣΧΟΛΙΑ