Πέτσας: Με στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα η στρατηγική εξόδου από την καραντίνα

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας / Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Η στρατηγική εξόδου από την καραντίνα θα γίνει με στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα προκειμένου όλες οι ομάδες του πληθυσμού να ξέρουν τι πρέπει να κάνουν ανέφερε στη δευτερολογία του ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας ολοκληρώνοντας την συνεδρίαση της επιτροπής θεσμών και διαφάνειας.

Μάλιστα ο κ.Πέτσας ανέφερε ότι οπωσδήποτε πριν ανοίξουν τα σχολεία θα έχει προηγηθεί καμπάνια για τους μαθητές και τους γονείς

«Φυσικά όσο προχωράμε στην καμπάνια θα πρέπει να είμαστε πιο στοχευμένοι στα διαφημιστικά μηνύματα προκειμένου να προσεγγίσουμε ειδικές ομάδες. Για να ξεδιπλώσουμε μια στρατηγική εξόδου τέτοια ώστε να είμαστε ασφαλείς πρέπει πρώτα να έχουμε την γνώμη των ειδικών και μετά να στοχεύσουμε στα κοινά. Δεν μπορούν να ανοίξουν αύριο τα σχολεία χωρίς να έχει προηγηθεί μια καμπάνια, δεν ξέρω αν θα ανοίξουν τα σχολεία αλλά πριν ανοίξουν τα σχολεία θα έχουμε ειδική καμπάνια για τους γονείς και τους μαθητές», ανέφερε ο κ. Πέτσας ενώ σε άλλο σημείο τόνισε ότι «δεν μπορεί να μην απευθυνθούμε σε ειδικά κοινά όπως οι Ρομά μετά και το θέμα που υπήρξε δεν μπορεί να μην κάνουμε στοχευμένες καμπάνιες».

Όσον αφορά το θέμα της απευθείας ανάθεσης και όχι του διαγωνισμού προκειμένου να επιλέγει εταιρεία για το θέμα της ενημερωτικής καμπάνιας ο κ. Πέτσας ανέφερε ότι δεν έγινε διαγωνισμός διότι θα χρειαζόταν έξι με οκτώ μήνες προκειμένου να ολοκληρωθεί.

«Τι σημασία θα είχε να κάνουμε μια ενημερωτική καμπάνια για τον κορωνοϊό στο τέλος της χρονιάς; Θα θρηνούσαμε χιλιάδες θύματα ήταν απαραίτητη η άμεση αντίδραση. Δεν είμαστε εδώ για να κρυβόμαστε είμαστε για να αναλαμβάνουμε ευθύνες, πήραμε την ευθύνη για να προχωρήσουμε γρήγορα αλλά με διαφάνεια.»

Για την εταιρεία που επελέγη ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ανέφερε ότι δεν θα πάρει το ποσό των 11 εκατομμυρίων αλλά μόνο την προμήθεια του 3%.

«Το υπουργείο οικονομικών θα πληρώσει απευθείας, όσοι συμμετέχουν και προχωρήσουν σε καταχωρήσεις στις εφημερίδες , σε διαδικτυακό τόπο ή σε τηλεοπτικά μηνύματα αυτοί θα πληρωθούν από το υπουργείο οικονομικών, θα υπάρξει πλήρης εικόνα ποιοι έχουν συμμετάσχει στην καμπάνια και πόσα χρήματα πήρε ο καθένας».

Βούτσης : Να δοθούν και περισσότερα χρήματα στα μέσα ενημέρωσης αλλά με διαφάνεια

Από την πλευρά του ο πρώην πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης ζήτησε να δοθούν και περισσότερα χρήματα στα μέσα ενημέρωσης.

Επισημαίνω την εμμονή σας σε ανάθεση σε ιδιώτη της καμπάνιας αντί να την κάνει το κράτος. Κανείς δεν είπε να μην γίνει η καμπάνια και να μη δοθούν χρήματα, εμείς εισηγούμαστε περισσότερα χρήματα να δοθούν, περισσότερα χρήματα ώστε να στηριχθεί ο έντυπος τύπος και τα ηλεκτρονικά μέσα με ένα τρόπο όμως που θα δημιουργεί συναίνεσης και συνεργασία. Το ίδιο το κράτος μπορεί να το κάνει», είπε συγκεκριμένα ο κ. Βούτσης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ