fbpx Ψηφίστηκε ο διαχωρισμός ΥΠΑ και ΑΠΕ -Καραμανλής: Κανένα θέμα ασφάλειας των πτήσεων ή μείωσης του αριθμού των εργαζομένων | ΠΟΛΙΤΙΚΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ

Ψηφίστηκε ο διαχωρισμός ΥΠΑ και ΑΠΕ -Καραμανλής: Κανένα θέμα ασφάλειας των πτήσεων ή μείωσης του αριθμού των εργαζομένων

Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Αχ. Καραμανλής στη Βουλή
26|11|2020 | 20:19
Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Αχ. Καραμανλής στη Βουλή / Φωτογραφία: Intimenews-ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Ολοκληρώθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής η συζήτηση και ψήφιση του νομοσχεδίου για τον διαχωρισμό των αρμοδιοτήτων της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής έκανε λόγο για επιβεβλημένες ρυθμίσεις, που διασφαλίζουν πλήρως την ασφάλεια των πτήσεων και την ανάπτυξη των ελληνικών αεροδρομίων.

Η αντιπολίτευση, από την άλλη, κατηγόρησε την κυβέρνηση για επικίνδυνες πολιτικές, που δεν διασφαλίζουν το συμφέρον ούτε του Δημοσίου ούτε των επιβατών.

Το νομοσχέδιο έγινε δεκτό κατά πλειοψηφία. Υπέρ του νομοσχεδίου επί της αρχής του τάχθηκαν μόνον οι βουλευτές της ΝΔ, ενώ όλα τα υπόλοιπα κόμματα της αντιπολίτευσης το καταψήφισαν.

Κλείνοντας την πολύωρη συζήτηση, ο κ. Καραμανλής έκανε λόγο για λειτουργικό και αποτελεσματικό διαχωρισμό μεταξύ ΥΠΑ και ΑΠΑ και επιτέθηκε κυρίως στον ΣΥΡΙΖΑ, τονίζοντας ότι είναι αδιανόητο να προσπαθεί να δημιουργήσει φοβίες για την ασφάλεια των πτήσεων.

Παράλληλα, απέρριψε τις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης ότι ανοίγει την πόρτα στις ιδιωτικοποιήσεις των αερομεταφορών, αντιτείνοντας ότι η μετατροπή της ΑΠΑ σε ΝΠΔΔ έγινε για να έχει ισολογισμούς και να υπάρχει διαφάνεια.

«Δεν στέκει σε καμία λογική αυτό το επιχείρημα. Γιατί τότε θα έπρεπε να ιδιωτικοποιηθεί η Ακαδημία Αθηνών, ο Δημόκριτος, το ΕΚΑΒ, τα πανεπιστημιακά ιδρύματα», ανέφερε ο κ. Καραμανλής.

Ο υπουργός Υποδομών διαβεβαίωσε εκ νέου ότι δεν τίθεται κανένα θέμα ασφάλειας των πτήσεων ούτε θέμα μείωσης του αριθμού των εργαζομένων.

Σχολιάζοντας την επίθεση που δέχθηκε από την αξιωματική αντιπολίτευση για την κρατική ενίσχυση της Aegean, η οποία τον κατηγόρησε ότι παραδίδει στα ιδιωτικά συμφέροντα τις αερομεταφορές χωρίς να διασφαλίζεται το δημόσιο συμφέρον, ο κ. Καραμανλής αντέτεινε ότι αυτό που διασφαλίζει η κυβέρνηση είναι την ανάπτυξη της βαριάς βιομηχανίας της χώρας, δηλαδή τον τουρισμό της, με μία οικονομική ενίσχυση που είναι συμβατή με την ευρωπαϊκή νομοθεσία.

«Πράγματι στηρίζουμε την Aegean, με ένα ποσό πολύ μικρότερο από αυτό που θα πάρουν άλλες ευρωπαϊκές εταιρείες. Εμείς ξεκαθαρίζουμε την απόφασή μας να στηρίξουμε συνολικά τον κλάδο των αερομεταφορών, στηρίζοντας και άλλες αεροπορικές εταιρείες. Με άλλα λόγια, στηρίζουμε τις 12.000 θέσεις εργαζομένων, στηρίζουμε τη μεγαλύτερη βιομηχανία στον τόπο μας, που είναι ο τουρισμός», επισήμανε ο κ. Καραμανλής, και συμπλήρωσε:

«Ταυτόχρονα, διασφαλίζουμε πλήρως τα συμφέροντα του Δημοσίου, δίνοντας το δικαίωμα στο ελληνικό δημόσιο να αγοράσει ή να πουλήσει μετοχικό κεφάλαιο σε συγκεκριμένη τιμή και συγκεκριμένη ημερομηνία, πριν λήξει δηλαδή η δυνατότητά του να ασκήσει τα δικαιώματά του επί των μετοχών, όταν δηλαδή αυξηθεί η τιμή της μετοχής. Με αυτό τον τρόπο μειώνουμε το ρίσκο του Δημοσίου».

ΣΧΟΛΙΑ