fbpx Ο Πιερρακάκης άλλαξε ριζικά το Δημόσιο σε έναν χρόνο: Ο απολογισμός του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης [βίντεο] | ΠΟΛΙΤΙΚΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ «ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΕΝΑ»

Ο Πιερρακάκης άλλαξε ριζικά το Δημόσιο σε έναν χρόνο: Ο απολογισμός του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης [βίντεο]

Κυριάκος Πιερρακάκης
14|07|2020 | 13:38
Κυριάκος Πιερρακάκης © George Vitsaras / SOOC

Τον απολογισμό του έργου του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, έναν χρόνο μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, παρουσιάζει σε βίντεο ο αρμόδιος υπουργός Κυριάκος Πιερρακάκης.

«Ένα χρόνο μετά κάναμε πράξη τη φιλοσοφία μας: το κράτος είναι ένα και ως ένα πρέπει να λειτουργεί», σημειώνει σχολιάζοντας το βίντεο ο κ. Πιερρακάκης. Σε αυτό τονίζεται ότι «μέσα σε ένα χρόνο αποδείξαμε ότι το Δημόσιο μπορεί να είναι ψηφιακό, γρήγορο και απλό», αναφέρει το βίντεο και εν συνεχεία παρουσιάζεται ο απολογισμός του υπουργείου:

Σύμφωνα με αυτόν, στο gov.gr αναπτύχθηκαν 575 ψηφιακές υπηρεσίες. Παράλληλα για πρώτη φορά παρέχονται υπεύθυνες δηλώσεις και εξουσιοδοτήσεις από το κινητό, άυλη συνταγογράφηση μέσω κινητού και email, ενώ οι πολίτες έχουν πλέον πρόσβαση στην Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών μέσα στο gov.gr με 1.800 ώρες δωρεάν εκπαίδευσης

Ενδεικτικό της ανταπόκρισης των πολιτών στις νέες ψηφιακές υπηρεσίες είναι το γεγονός ότι το gov.gr έχουν γίνει 5.200. 000 επισκέψεις και εκδόθηκαν ψηφιακά 772.653. Παράλληλα, έγιναν online 6663.000 εξουσιοδοτήσεις και υπεύθυνες δηλώσεις, 2.044.092 άυλες συνταγογραφήσεις και περισσότερες από 160.000 επισκέψεις στην Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών.

Σε θέματα καθημερινότητας του πολίτη, το βίντεο σημειώνει ότι απλοποιείται η διαδικασία δήλωσης γέννησης παιδιών και άλλων γεγονότων ζωής, προχωρά η έκδοση προσωρινών διπλωμάτων οδήγησης μέσα σε 24 ώρες, και αναβαθμίστηκαν οι συνδέσεις του σχολικού δικτύου με υποδομές υψηλών ταχυτήτων.

Όσον αφορά στην αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών, το βίντεο υπενθυμίζει ότι τέθηκε σε λειτουργία το 112, η υπηρεσία έγκαιρης προειδοποίησης των πολιτών, το 13033, η υπηρεσία κατά την περίοδο των περιοριστικών μέτρων που έχει αναγνωριστεί από τον ΟΟΣΑ ως βέλτιστη πρακτική, και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα σχολεία χωρίς χρέωση δεδομένων από κινητά δίκτυα.

ΣΧΟΛΙΑ