Παππάς: Η κυβερνητική στάση οδηγεί τις μεταφορές σε αδιέξοδο και έρχεται σε αντίθεση με τις προτάσεις της ΕΕ - iefimerida.gr

Παππάς: Η κυβερνητική στάση οδηγεί τις μεταφορές σε αδιέξοδο και έρχεται σε αντίθεση με τις προτάσεις της ΕΕ

pappas
Παππάς: Η κυβερνητική στάση οδηγεί τις μεταφορές σε αδιέξοδο και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις προτάσεις της ΕΕ / EUROKINISSI / ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η κυβερνητική στάση οδηγεί τις μεταφορές σε αδιέξοδο και έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις προτάσεις της ΕΕ για επιδότηση του κόστους καυσίμου, λέει ο Νίκος Παππάς.

Συγκεκριμένα, συνάντηση με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ), Απόστολο Κενανίδη, τη γενική διευθύντρια της Ομοσπονδίας και αντιπρόεδρο του Συμβουλίου Εμπορευματικών Μεταφορών IRU, Ηρώ Δουμάνη και τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Επιχειρήσεων Διαμεταφοράς (ΠΕΕΔ), Δημήτρη Κιούση είχαν ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νίκος Παππάς και ο αναπληρωτής τομεάρχης Χρήστος Γιαννούλης.

Tα θέματα που τέθηκαν επί τάπητος στις συναντήσεις του Νίκου Παππά

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του κόμματος, κατά τη συνάντηση τέθηκαν τα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο, με κυριότερο «την αύξηση της τιμής των καυσίμων και την ως τώρα άρνηση της κυβέρνησης Μητσοτάκη να λάβει μέτρα ανάσχεσης των επιπτώσεων του φαινομένου». «Η κυβερνητική στάση, που οδηγεί τις μεταφορές σε αδιέξοδο, σύμφωνα και με τους ανθρώπους του κλάδου, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις προτάσεις της ΕΕ για αξιοποίηση συγκεκριμένων εργαλείων, όπως η επιδότηση του κόστους καυσίμου και για πλαφόν στην τιμή του», σημειώνεται στην εν λόγω ανακοίνωση. Αυτό επισήμαναν οι Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης, κατά τη συνάντηση, θέλοντας να «καταρρίψουν», όπως τονίζεται, «κάθε κυβερνητική δικαιολογία περί ευρωπαϊκής απαγόρευσης παρέμβασης».

Τα υπόλοιπα θέματα που απασχόλησαν τα δύο μέρη ήταν η ανάγκη:

  • Παροχής επιδότησης για την αντικατάσταση των παλαιών οχημάτων.
  • Λειτουργίας των Μικτών Κλιμακίων Ελέγχου για τον αποτελεσματικό οδικό έλεγχο της παράνομης μεταφοράς και ως εκ τούτου την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού και των δημοσίων εσόδων.
  • Παροχής κινήτρων για τη δημιουργία συνεργιών με σκοπό την αντιμετώπιση του κατακερματισμού και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, καθώς και τη δημιουργία αλυσίδων αξίας στις μεταφορές και τα logistics, μέσα από τα χρηματοδοτικά εργαλεία του ΕΣΠΑ, το Ταμείο Ανάκαμψης και τον αναπτυξιακό νόμο.
  • Βελτίωσης των συνθηκών διαμονής, υγιεινής, ασφάλειας και τήρησης ωραρίων στη γραμμή της Αδριατικής.
  • Ενίσχυσης του διαπραγματευτικού ρόλου της χώρας στις διμερείς συμφωνίες για τις μεταφορές κ.ά.

«Οι Νίκος Παππάς και Χρήστος Γιαννούλης αναγνώρισαν τον υψηλό στρατηγικό ρόλο του κλάδου στην εθνική οικονομία και έκριναν επιτακτική την ανάγκη στήριξής του. Τόνισαν πως η αδράνεια της κυβέρνησης Μητσοτάκη στοχεύει στην απαξίωση του κλάδου και την εκκαθάριση των ελληνικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε αυτόν», καταλήγει η ανακοίνωση.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ