Παναγιωτόπουλος: Δεν θα απέκλεια συνάντηση με τον Ακάρ -Ποια είναι τα ζητήματα με τα C-130 - iefimerida.gr

Παναγιωτόπουλος: Δεν θα απέκλεια συνάντηση με τον Ακάρ -Ποια είναι τα ζητήματα με τα C-130

Ο ΥΕΘΑ Νίκος Παναγιωτόπουλος
Ο ΥΕΘΑ Νίκος Παναγιωτόπουλος
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

«Η όλη υπόθεση στα Τέμπη είναι ένα κράμα ατομικής ευθύνης αλλά και των γνωστών παθογενειών του συστήματος» τόνισε ο υπουργός Εθνικής Αμυνας, Νίκος Παναγιωτόπουλος, ενώ παράλληλα δεν αποκλείει μια συνάντηση με τον Τούρκο ομόλογό του, Χουλουσί Ακάρ.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ 100,3, ο κ. Παναγιωτόπουλος ότι όσο περνάει ο καιρός, η κοινωνία θα έχει τη δυνατότητα να κάνει μία αποτίμηση του τραγικού δυστυχήματος με μεγαλύτερη νηφαλιότητα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Να λειτουργούμε με παραπάνω επαγγελματισμό στο πόστο μας»

«Εάν αυτή η χώρα θέλουμε να πάει μπροστά, πρέπει όλοι να λειτουργούμε με παραπάνω επαγγελματισμό στο πόστο μας» πρόσθεσε μεταξύ άλλων ο υπουργός.

Κληθείς να απαντήσει γιατί από τα C-130 που έχουν παραληφθεί, πετούν μόνον δύο, ο υπουργός τόνισε ότι το πρόβλημα έχει βαθιές ρίζες.

Ποιο είναι το ζήτημα με τη συντήρηση των C-130

Εξήγησε ότι για να έχουμε συντήρηση των αεροσκαφών, πρέπει να έχουμε και μία σταθερή ροή ανταλλακτικών.

«Κάποτε είχαμε πολλά, αλλά δεν είχαν ψηφισμένη εγκεκριμένη από τη Βουλή συμφωνία για τη συνεχή υποστήριξη τους, που είναι και απαραίτητη για την απρόσκοπτη ροή ανταλλακτικών» ανέφερε ο κ. Παναγιωτόπουλος, επισημαίνοντας ότι η σύμβαση αυτή ψηφίστηκε από τη Βουλή πριν από δύο χρόνια, επί ΝΔ.

Ο υπουργός διευκρίνισε ότι το βασικό πρόβλημα είναι η συνεχώς αυξανόμενη χρήση αυτών των αεροπλάνων για οποιοδήποτε μεταφορικό έργο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Είναι σαν να έχεις μία νταλίκα και να την χρησιμοποιείς για παραδόσεις ντελίβερι μέσα στην πόλη»

«Είναι σαν να έχεις μία νταλίκα και να την χρησιμοποιείς για παραδόσεις ντελίβερι μέσα στην πόλη. Και όσο την ξεζουμίζεις, τόσο μεγαλύτερες φθορές προκαλείς. Και όσο μεγαλύτερες οι φθορές, τόσο μεγαλύτερη είναι και η ανάγκη συντήρησης και όταν αυτή δεν γίνεται επαρκώς, τότε ο αριθμός αυτών που έχεις στη διάθεσή σου μειώνεται. Σου μένουν ένα - δύο και όταν με αυτά τα ένα - δύο κάνεις όλες τις δουλειές σου, πρέπει να τα χρησιμοποιείς και πιο συχνά» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παναγιωτόπουλος.

Ο υπουργός ανέφερε ότι η συντήρηση αυτών των αεροσκαφών έχει ανατεθεί στην ΝΑΤΟϊκή σχετική Υπηρεσία, ένα εργοστάσιο στην Πορτογαλία, όπου υπάρχει σερά αναμονής για όλα τα κράτη - μέλη.

Παράλληλα, πρόσθεσε ότι υπάρχουν αεροπλάνα που έχει αναλάβει να συνεφέρει η ΕΑΒ, ενώ παράλληλα έχει περάσει από τη Βουλή ένα πρόγραμμα ανάθεσης σε μία εταιρεία του Ισραήλ για να συντηρήσει τρία από αυτά το αεροσκάφη.

Παναγιωτόπουλος: Δεν θα απέκλεια συνάντηση με τον Χουλουσί Ακάρ - Πού θα μπορούσε να γίνει

Ο υπουργός ανέφερε επίσης ότι εντός του 2024 έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα η παραλαβή άλλων τριών αεροσκαφών, ένα από την NSPA του ΝΑΤΟ, ένα από την ΕΑΒ και ένα από τις υποδομές της Πολεμικής Αεροπορίας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για τις ελληνοτουρκικές σχέσεις, ο κ. Παναγιωτόπουλος ανέφερε ότι δεν θα απέκλειε μία συνάντηση με τον Τούρκο ομόλογό του Χουλουσί Ακάρ.

Επισήμανε ότι ήδη η πρόθεση έχει επικοινωνηθεί από την τουρκική πλευρά, προσθέτοντας ότι το πιθανότερο είναι, εάν τελικά γίνει η συνάντηση αυτή, να γίνει στην Τουρκία, στις σεισμόπληκτες περιοχές.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ